AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Har en jente som er konfirmant om 2 år. Hun er totalt likegyldig til å feire dagen (kan selvfølgelig forandre seg), og jeg kjenner at det hadde vært deilig å slippe å bruke 50 000 på en dag hun ikke er interessert i. Hun sier hun ikke har lyst på konfirmasjon overhodet, verken kristelig eller humanetisk. Men så lurer jeg på, er det sånn at jeg bare skal trumfe gjennom konfirmasjon fordi det er noe hun kommer til å sette pris på i voksen alder? Hun har veldig lyst til å dra til Sør-Afrika og vi har smått vurdert om vi skulle gjort dette istedenfor konfirmasjon. Hva tenker dere? Anonymkode: f9a24...ca5
Gjest Lykkedykker Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 Dra heller på tur ja hvis hun ikke har lyst. Jeg hadde heller ikke lyst, men ble småtvingt til å i hvert fall gjøre det humanetisk. Hadde ingen positive erfaringer med konfirmasjonen. Det eneste jeg satt pris på var at jeg fikk moped.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 Dra heller på tur eller finn på noe annet. Jeg konfirmerte med borgerlig og husker bare at det har grusomt kjedelig. Fornøyd med gavene da. Ville heller latt henne bestemme selv og så vente de to årene. Er tross alt lenge til og unger kan forandre mening 19 ganger løpet av et år. Anonymkode: d7bf4...2b0
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 Ikke konfirmert, aldri angret. Anonymkode: 5dc85...037 1
svartkatt Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 Hadde gjerne dratt på tur istedenfor konfirmasjon. Gjorde ingenting, og det er ikke akkurat et savn, men jeg skulle ønske jeg hadde gjort noe.. ville ha konfirmert meg den gay, men hadde ikke peiling på hvordan man gjorde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå