AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Jeg har et veldig overfladisk dilemma her, det er jeg klar over. Men det har seg slik at jeg som dame har klart å bli skikkelig forelsket i en fyr som er en del lavere enn meg.. jeg er 175 cm selv, og han er vel rundt 167 cm. Jeg er jo fullstendig klar over at det er en høydeforskjell der, men det har jeg egentlig gitt litt blaffen i. Etter at jeg introduserte han for venninnene mine var hun ene tydeligvis veldig opptatt av høyden hans. Hun spurte meg blant annet hvorfor jeg ikke var flau over å være sammen med en så lav man.. dette såret meg faktisk veldig, og jeg forstår ikke hvorfor det er høyden hans som skal være fokus. Hadde dere reagert på om en venninne av dere ble sammen med en mann som var lavere? Anonymkode: c6c14...44a
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 Alt under 190 er lavt. Anonymkode: c9df9...905 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 Hyggelig venninne du har. Det sier litt om hennes holdninger, er det en venninne du virkelig ønsker å ha i livet? Jeg har selv en kompis som har ei dame jeg ikke kan fordra, hun er selvhøytidelig, manipulerende, snakker om ting hun ikke har utdannelse til å snakke om, kan og vet det meste.. Får hun motstand så går hun i taket. Går til psykolog fordi... Begge barna hun har fra tidligere er selvfølgelig et offer for alt mellom himmel og jord.. Det er ikke måte på. Jeg kan ikke i min villeste fantasi forstå hva kompisen min ser i henne annet enn at hun helt sikkert er god i senga og gir kompisen min mye seksuell oppmerksomhet. Og han er fornøyd. Kunne ikke i min villeste fantasi ta opp dette med han.. Det er han som har tatt valget å leve med dette trollet av ei dame, så det angår ikke meg og mitt liv. Anonymkode: 3a4ce...38d 3 7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Etter at jeg introduserte han for venninnene mine var hun ene tydeligvis veldig opptatt av høyden hans. Hun spurte meg blant annet hvorfor jeg ikke var flau over å være sammen med en så lav man.. dette såret meg faktisk veldig, og jeg forstår ikke hvorfor det er høyden hans som skal være fokus. Hadde dere reagert på om en venninne av dere ble sammen med en mann som var lavere? Anonymkode: c6c14...44a Jeg hadde sagt jeg var flau over å ha en "venninne" med sånne holdninger, og spurt om hun ikke blir flau over seg selv. Men det er gjerne ikke så lett å komme på akkurat hva man skal si midt i paffheten. Jeg har forøvrig aldri selv vært sammen med en kortere mann, men hvorfor skulle jeg brydd meg katten om høyden på venninners kjærester? Anonymkode: 046b7...522 5 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 Finnes ikke flaut. Høyde er ikke viktig. Anonymkode: c3530...3ea 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #6 Skrevet 6. mai 2023 Nei, det er ikke flaut. Å ha en venninne som ytrer slike holdninger, derimot, er flaut. Anonymkode: 4648c...3be 9 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #7 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har et veldig overfladisk dilemma her, det er jeg klar over. Men det har seg slik at jeg som dame har klart å bli skikkelig forelsket i en fyr som er en del lavere enn meg.. jeg er 175 cm selv, og han er vel rundt 167 cm. Jeg er jo fullstendig klar over at det er en høydeforskjell der, men det har jeg egentlig gitt litt blaffen i. Etter at jeg introduserte han for venninnene mine var hun ene tydeligvis veldig opptatt av høyden hans. Hun spurte meg blant annet hvorfor jeg ikke var flau over å være sammen med en så lav man.. dette såret meg faktisk veldig, og jeg forstår ikke hvorfor det er høyden hans som skal være fokus. Hadde dere reagert på om en venninne av dere ble sammen med en mann som var lavere? Anonymkode: c6c14...44a Nei. Var sammen med en som var lavere. Litt rart i starten, gikk fort over. Og tenkte ikke noe mer over det. Gikk når jeg fant ut ha var en kjip fyr Anonymkode: be830...319 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #8 Skrevet 6. mai 2023 Kan du like godt være sammen med en dverg. Anonymkode: b718c...d11 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #9 Skrevet 6. mai 2023 Det er egentlig ingen som bryr seg stort. Alle nå til dags har nok med seg og sitt. Og den som bryr seg og kommenterer slik venninna di gjorde mangler litt sosiale antenner. Hun er en bitch. Anonymkode: 696ef...160 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #10 Skrevet 6. mai 2023 Nei, men det var ikke tiltrekkende å føle at jeg var ute og leide sønnen min. Anonymkode: 625bb...bef 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #11 Skrevet 6. mai 2023 Det går som regel greit i starten. Når man er forelsket så overser man lettere uting ved kjæresten. Men når hverdagen kommer og forelskelsen er borte så begynte det å irritere meg. Det var ikke det som fikk begeret til å renne over, men det var en medvirkende faktor til at vi gjorde det slutt. Anonymkode: 4a56f...7e7 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #12 Skrevet 6. mai 2023 Hadde vært mer flau over å ha en venninne med et sånt menneskesyn Anonymkode: 2fcc8...90a 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #13 Skrevet 6. mai 2023 Du har dårlig overfladisk venninne!! Jeg har flere venninner med type som er lavere. Synes ikke det er rart i det hele tatt. Kjør på og lev livet ditt Anonymkode: b0ce6...e99 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #14 Skrevet 6. mai 2023 Ikke flaut, jeg har vært i et forhold med en mann som var litt lavere ca. 3 cm. Men etter hvert følte jeg på at han på en måte ikke var maskulin nok. Mannen skal jo liksom være den store, sterke og beskytte. Følte meg ikke så feminin med en lavere mann. Det var kanskje noe slags biologiske instinkter. Anonymkode: 58106...256 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #15 Skrevet 6. mai 2023 Nei jeg syns ikke det er flaut og reagerer ikke på det om jeg ser andre par med lavere mann heller. Eneste som kan gjøre det flaut er hvis mannen tydelig føler seg underlegen selv av det. Jeg møtte en date en gang som var like lav som meg, andre daten hadde jeg på meg høye hæler fordi jeg elsker å gå i det. Da ble jeg 6-7 cm høyere enn han og han begynte å kjefte om at det gjorde jeg bare for å få han til å føle seg ille og for å mobbe han før jeg dumpet han, og hvor stygg han syns jeg egentlig var så jeg skulle føle meg heldig for at han gadd å møte meg men å tråkke på han sånn det var uhørt 😅 Det ble siste date for å si det sånn, så han fikk jo forsåvidt rett i at jeg kom til å dumpe han selvom ikke det var planen Anonymkode: 76bd6...747 5
blui89 Skrevet 6. mai 2023 #17 Skrevet 6. mai 2023 Broren min er betydelig lavere enn kona. Ingen i familien har noensinne reagert på det. Det eneste som er flaut, er venninna di og de to andre i denne tråden som har samme holdning som henne. 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #18 Skrevet 6. mai 2023 Jeg personlig hadde syns det er flaut om jeg hadde en mann som er lavere enn meg eller samme høyden som meg. Jeg er ikke så veldig høy, ca. 163 cm. Er glad for at mannen min er høyere enn meg. Han er ikke drithøy, men fortsatt en god del høyere enn meg så jeg føler meg bekvem. Anonymkode: 7e0d3...954
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #20 Skrevet 6. mai 2023 Det er som det gamle ordtaket sier… ‘’Det har ikke no’ å si når en legger seg ned’’ Anonymkode: 08e99...b05 1 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå