AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Man kan få 2 konkurransepoeng for folkehøyskole når man søker studie. Jeg har fullført folkehøyskole, men har for mye fravær fordi jeg brakk armen på en skoletur og måtte operere. Fikk omgjort til stipend hos Lånekassa allikevel fordi jeg fikk legeerklæring på sykehuset og sendte de. Men hos samordna opptak spiller ikke dette noen rolle? Fravær er fravær og har du for mye får du ikke poengene, til tross for legeerklæring. Har noen erfaring med dette? Er det noen smutthull her eller er det bare å innfinne seg med det? Anonymkode: d0afd...19f 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Man kan få 2 konkurransepoeng for folkehøyskole når man søker studie. Jeg har fullført folkehøyskole, men har for mye fravær fordi jeg brakk armen på en skoletur og måtte operere. Fikk omgjort til stipend hos Lånekassa allikevel fordi jeg fikk legeerklæring på sykehuset og sendte de. Men hos samordna opptak spiller ikke dette noen rolle? Fravær er fravær og har du for mye får du ikke poengene, til tross for legeerklæring. Har noen erfaring med dette? Er det noen smutthull her eller er det bare å innfinne seg med det? Anonymkode: d0afd...19f Tviler på at det er noe å hente. Hvis du ikke hadde fullført studiepoeng pga sykdom/skade hadde det blitt akkurat det samme. Anonymkode: d6a37...48a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå