Gå til innhold

Kid interiør - Er tilbud egentlig ordinær pris?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Syns det kan virke som om det er tilbudene som er ordinær pris. Dere som jobber det; er det egentlig sånn at når dere får mye varer så er ordinær pris egentlig bare en forhåndslansering, mens tilbudene er den egentlige prisen? 

ser endel potter og vaser som er på 50%nå, men likevel samme pris som jeg hadde forventet på andre butikker som ordinær pris. 

merkelig opplegg….

Anonymkode: 9b837...2d4

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jepp. Samme på Nille. F.eks Badebasseng til baby for 799, når det kommer på 50% tilbud er det normale priser...

Gjelder det meste der inne.

Anonymkode: 4a0e3...181

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom de har 50% på ulike ting i butikken hele tiden, så vil jeg absolutt tro det.

Jeg handler aldri på Kid utenom salg nå, for jeg vet det jeg trenger kommer på salg etter et par uker uansett. Litt rar forretningsmodell, men må jo funke ettersom de har drevet slik i mange år nå.

Prisene har også steget veldig, jeg synes nå det er veldig dyrt der utenom tilbud. Jeg fant et innpakket dynetrekk jeg hadde kjøpt på Kid for mange år siden. Det kostet under halv pris av dagens priser, så tipper de har funnet sin greie ja.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle butikker kjører de samme tilbudene om og om igjen. Man kjenner det igjen, og derfor venter jeg med å kjøpe produktet om jeg vet at det inngår i de rullerende tilbudene. Kjøper kun ellers om det er krise.

En del butikker er også dyrer selv med tilbudspris enn andre butikker (spesielt matbutikker).

Anonymkode: fce5d...60b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal aldri handle på noe annet enn 50% eller 70% på Princess og Kid. Det er jo noe "alle" vet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samme med europris og blomsterpotter denne uken. Før-priser som jeg aldri har sett før. Men ting er blitt så latterlig dyrt nå. Betalte 23 kroner for - tre - tomater i går. 

Anonymkode: 003b4...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er en uting, og det gjelder flere enn de nevnte - for eksempel Bolia.

De ordinære prisene er kunstig høye for å kunne kjøre kampanjer som avløser hverandre.

Vi er ikke dumme, vi skjønner greia.

Jeg savner tiden med stabile priser og salg når butikkene trenger plass til nye varer. 

Anonymkode: ac0be...d4f

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er butikkleder på kid :) Kan avkrefte at tilbudsprisene er ordinær pris, for det er mange måneder i løpet av året hvor varene blir solgt til full pris. Hver vare er på halv pris ca totalt 35% av året. Men; som jeg råder mange av kundene mine til er å vente, for en vare kommer alltid på halv pris 😂

Anonymkode: 82fb3...5d5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er veldig enig i teorien din. Fant en tynn morgenkåpe i bomull som de skulle ha 700 for. Hadde forventet 350-400, kanskje mtp kvaliteten. Og nå er den på halv pris, til 350. 

Anonymkode: 17012...ed4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...