Gå til innhold

Til menn: Hvis dere er interessert i ei dame etter første date..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor raskt sender dere melding etter første date for å takke for daten og høre om hun har lyst til å møtes igjen? 

Anonymkode: cfce3...8bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Venter til hun sender meg først. Hvis hun ikke gjør det er hun ikke interessert er min erfaring, og vi begge slipper å kaste bort tid

Anonymkode: 6f966...e9b

• Liker 3
Skrevet

Når jeg vet jeg kan sette av tid.

Ingen vits å foreslå ny date hvis du ikke har forslag til aktivitet eller tid. 

Og takke for date?? Hvorfor? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Venter til hun sender meg først. Hvis hun ikke gjør det er hun ikke interessert er min erfaring, og vi begge slipper å kaste bort tid

Hæ? Trodde det i 90% av tilfellene er mannen som sender første melding etter daten. Og bare om han er interessert i å date videre da. Dette var overraskende synes jeg, tror du mange menn venter på melding?

Eller er det mer uvanlig at mannen venter på at dama viser interesse etter første date? 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor raskt sender dere melding etter første date for å takke for daten og høre om hun har lyst til å møtes igjen? 

Dette er to meldinger. Man kan takke for bra date først. Og ta det derfra. 

AnonymBruker
Skrevet

Takke for daten høres litt stivt ut, men spør som regel etter en dag eller to, litt avhengig av hvor mye jeg har på kalenderen.

Anonymkode: eecd3...877

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Hæ? Trodde det i 90% av tilfellene er mannen som sender første melding etter daten. Og bare om han er interessert i å date videre da. Dette var overraskende synes jeg, tror du mange menn venter på melding?

Eller er det mer uvanlig at mannen venter på at dama viser interesse etter første date? 

Vet ikke jeg, men at dama er uinteressert i 90% av tilfellene stemmer sikkert

AnonymBruker
Skrevet

Å takke for daten er kleint. 

Sender melding dagen etter. 

Anonymkode: e626d...ad1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Da er du ikke interessert heller 

Anonymkode: e626d...ad1

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Agaton skrev (22 minutter siden):

Dette er to meldinger. Man kan takke for bra date først. Og ta det derfra. 

Hvor raskt tar du kontakt med dama da? Etter første date. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Og dette gjelder ikke menn? Hva hvis hun tenker det samme? 

Anonymkode: 067a0...820

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ikke hør på han☺️ 100% troll eller en mindre maskulin mann.

Hvis en mann liker deg nøler han ikke med å sende deg melding.

Anonymkode: 8161a...868

• Nyttig 1
Skrevet

Takke for daten gjør jeg som regel når vi går hvert til vårt mens vi gir hverandre en klem (gitt at det passer). Og så avhenger det veldig av personen og hva vi har pratet om. Som regel, når jeg tror daten har gått bra, har vi pratet litt sånn at vi vet begge hva som skjer de neste dagene (mye jobbing, en av oss skal på en konsert eller lignende), så da følger jeg opp ett av de temaene. For eksempel med «Hei, håper alt står bra til, håper du ikke jobber deg ihjel nå da». Mye jobbing kan selvfølgelig være at hun ikke er så interessert, men da holder jeg det litt åpent, så føler jeg på hvordan meldingene fungerer. Dersom jeg for eksempel får en «god morgen»-melding dagen etter det igjen, så skriver jeg at det hadde vært hyggelig å treffe henne igjen.

Jeg har også vært veldig opptatt av gi daten telefonnummeret mitt rett før vi treffes i appen, i tilfelle vi ikke finner hverandre, samtidig uten at jeg ber om hennes nummer. Noen går rett på med sms før vi møtes, mens andre er avventende, og sender melding på telefonen etter at vi har møttes.

Da jeg møtte hun som nå er min eks, så sendte hun faktisk den første meldingen etter daten om at det var veldig hyggelig å møtes på telefonen min. Da fulgte jeg opp med takk det samme og sa at jeg gjerne ville treffe henne igjen. Jeg tror på å vise interesse samtidig som man legger opp til at den andre også må vise litt interesse (jfr av man gir telefonnummer uten å mase på å få noe tilbake - da kan hun velge selv veien videre). Dette tar oss også ut av Tinder-appen, så det blir ikke naturlig å fortsette samtalen på Tinder hvis hun ikke vil treffe meg igjen.   

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor raskt tar du kontakt med dama da? Etter første date. 

en takk for hyggelig date melding: gjerne dagen etter. forslag til ny date: avhenger av response. men la oss si den er positiv. da ville jeg foreslått en ny date ganske raskt. men gjerne vente et par dager.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje jeg sender først, kanskje jeg venter og lar henne sende først. Sist jeg var på date var det hun som sendte mld og takket for en hyggelig date.

AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (2 minutter siden):

Kanskje jeg sender først, kanskje jeg venter og lar henne sende først. Sist jeg var på date var det hun som sendte mld og takket for en hyggelig date.

Men hvor raskt takket hun? Og hvor raskt pleier du å sende første melding etter date når du er interessert? 

Skrevet
Druid skrev (45 minutter siden):

Ingen vits å foreslå ny date hvis du ikke har forslag til aktivitet eller tid.

Det finner du vel på hvis du er interessert, tenker jeg.

Druid skrev (45 minutter siden):

Og takke for date?? Hvorfor? 

Fordi det er hyggelig. Jeg blir i hvert fall glad for en sånn melding.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hvor raskt takket hun? Og hvor raskt pleier du å sende første melding etter date når du er interessert? 

Ganske sikker på at det var samme dag.

Jeg venter noen timer, eller til neste dag. Ikke noe fast opplegg.

AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (Akkurat nå):

Ganske sikker på at det var samme dag.

Jeg venter noen timer, eller til neste dag. Ikke noe fast opplegg.

Jeg tenker at etter noen timer er bedre signal på om man er interessert. Hvis daten var fra 17-18 og han ikke har sendt melding før man legger seg på kvelden, tenker jeg at han ikke er interessert. 

Skrevet

jeg fikk takkemelding 2 timer etter at vi hadde vært på date, så fornøyd og ønsket å møte meg igjen, hørte aldri noe mer etter det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...