Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på ferie i 4 dager og har med plagg for 4 dager. Dvs ny vasket klær alle dager.

Spørsmål:

Skal jeg legge disse klærne til vask når jeg har kommet hjem? Eller kan de brukes et par ganger til før jeg vasker de?

Anonymkode: a3f99...bb9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis de ikke er møkkete så kan du jo så klart bruke de? Hvorfor skulle du ikke kunne det?

Anonymkode: 66f61...040

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis de ikke er møkkete så kan du jo så klart bruke de? Hvorfor skulle du ikke kunne det?

Tenker kanskje at de har ligget i kofferten og for noen føles det ikke så fresht ut

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenker kanskje at de har ligget i kofferten og for noen føles det ikke så fresht ut

Jeg synes jo ikke klær føles freshe i det hele tatt når de er brukt da.

Anonymkode: 62c0a...a75

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er vel hva du føler her som betyr noe, siden du spør hva du skal gjøre, ikke hva andre ville gjort.

Jeg ville ikke automatisk lagt alt til vask. For et par år siden ville jeg kanskje det, men har blitt litt mer bevisst på både slitasje på klær når de ble vasket så ofte, og miljøaspektet i det hele.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Trenger du virkelig veiledning i om du skal vaske klær...? 

Anonymkode: de752...ea7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det spørs jo hva du synes det? Det er vel du som skal bruke dem?

Skrevet

Litt spesielt å spørre om du skal vaske klærne eller ikke.....gjør som du tenker er best for deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer litt på hvorfor du spør? Har du ikke andre klær hjemme? Klærne er jo brukt.. Jeg vasker til og med klær som er ubrukte etter ferie fordi jeg synes de lukter spesielt etter å ha ligget i koffert.

Anonymkode: d4e70...c39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer vel an på om det er kommet lukt i dem, fått flekker osv... ? Føler noen ganger bagasjen lukter mer om den er sjekket inn i forhold til om jeg har hatt med kun som håndbagasje. Lukter mer "motor" om den har ligget i lasterommet. 

Anonymkode: fddd1...f1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...