AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Del Skrevet 6. mai 2023 Hvilken deodorant er best i forhold til svettelukt? Føler at jeg lukter svette etter kort stund med deodoranten jeg bruker nå. Bruker sterilan lys blå Anonymkode: 86fbe...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Del Skrevet 6. mai 2023 Vichy stress resist👍 Anonymkode: ae248...8d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Del Skrevet 6. mai 2023 Jeg har slitt med det samme 😅 jeg er veldig fornøyd med de fra Isabella Löwengrip. De lukter veldig godt, og holder svetten i sjakk hos meg. Kan kjøpe 3-pakning på for eks Lyko. Anonymkode: 54753...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Del Skrevet 6. mai 2023 Jeg sverger også til Löwengrip, jeg bruker den som heter Count on me. Har testet utallige deodoranter i ulike prisklasser, men ingen slår denne. Anonymkode: b1956...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 6. mai 2023 #5 Del Skrevet 6. mai 2023 Sunsilk Coconut 🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 6. mai 2023 #6 Del Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvilken deodorant er best i forhold til svettelukt? Føler at jeg lukter svette etter kort stund med deodoranten jeg bruker nå. Bruker sterilan lys blå Anonymkode: 86fbe...ded Sørger du for at det står antiperspirant på den? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 6. mai 2023 #7 Del Skrevet 6. mai 2023 DKNY Kashmere Mist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #8 Del Skrevet 6. mai 2023 Adrenalina1 skrev (14 minutter siden): Sørger du for at det står antiperspirant på den? Står antiperspirant, beskyttelse i 72t. Anonymkode: 86fbe...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 6. mai 2023 #9 Del Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg sverger også til Löwengrip, jeg bruker den som heter Count on me. Har testet utallige deodoranter i ulike prisklasser, men ingen slår denne. Anonymkode: b1956...791 Hvordan lukter denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #10 Del Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Vichy stress resist👍 Anonymkode: ae248...8d6 Denne er veldig god. Ts du kan også forsøke stop24, fås på apotek. Om noen vil ha tips til antiperspirant til sensitiv hud, så har nøytral en sprayon som selges på Normal:) Anonymkode: 61468...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #11 Del Skrevet 6. mai 2023 Adrenalina1 skrev (38 minutter siden): DKNY Kashmere Mist. Brukt den i mange år, men plutselig begynt å lukte svett 😞 Anonymkode: 41e5d...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #12 Del Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Brukt den i mange år, men plutselig begynt å lukte svett 😞 Anonymkode: 41e5d...0cc Bruk en annen en stund. Du blir "immun" om du bruker samme hele tiden har jeg erfart. Anonymkode: 61468...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkilokki Skrevet 6. mai 2023 #13 Del Skrevet 6. mai 2023 Eneste som fungerer for meg er Biotherm sine deodoranter. Var veldig plaget av svettelukt kort tid etter dusjing. Aldri lukta når jeg bruker den. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bose Skrevet 6. mai 2023 #14 Del Skrevet 6. mai 2023 Kan noen anbefale en deo uten parfyme som ikke klør? Neutral sin klør en del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 6. mai 2023 #15 Del Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Brukt den i mange år, men plutselig begynt å lukte svett 😞 Anonymkode: 41e5d...0cc Merkelig. Jeg har også brukt den i mange år,og jeg har ingen problemer med svettelukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #16 Del Skrevet 7. mai 2023 Bose skrev (På 6.5.2023 den 11.31): Kan noen anbefale en deo uten parfyme som ikke klør? Neutral sin klør en del Jeg som anbefalte neutral sin lengre opp, eneste andre jeg kan bruke er Vichy sine(minus den røde) og en fra Dr Greve men den synes jeg lukter melk😅 Anonymkode: 61468...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #17 Del Skrevet 7. mai 2023 Mokkilokki skrev (På 6.5.2023 den 11.27): Eneste som fungerer for meg er Biotherm sine deodoranter. Var veldig plaget av svettelukt kort tid etter dusjing. Aldri lukta når jeg bruker den. Enig! Biotherm sine er gull. Anonymkode: ba59c...7f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 7. mai 2023 #18 Del Skrevet 7. mai 2023 Den Vichy Stress resist og Sterilan Oxygen Dry deo stick er de jeg stoler mest på. Biotherm Deo Pure stick fungerer litt, men ikke på de varmeste dagene. Biotherm roll on funker ikke i det hele tatt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #19 Del Skrevet 7. mai 2023 Nassenøff skrev (På 6.5.2023 den 11.16): Hvordan lukter denne? Jeg synes dette er den mildeste av de Löwengripproduktene jeg har testet, de pleier å lukte ganske mye. Opplever den som relativt dempet, men dette er jo subjektivt. Lukter kanskje litt vanilje? Men på ingen måte kvalmende eller voldsom. De selges på Vita blant annet (muligens også apotek?), sikkert lurt å kjenne selv om du er følsom for parfymerte produkter. Anonymkode: b1956...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 7. mai 2023 #20 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg synes dette er den mildeste av de Löwengripproduktene jeg har testet, de pleier å lukte ganske mye. Opplever den som relativt dempet, men dette er jo subjektivt. Lukter kanskje litt vanilje? Men på ingen måte kvalmende eller voldsom. De selges på Vita blant annet (muligens også apotek?), sikkert lurt å kjenne selv om du er følsom for parfymerte produkter. Anonymkode: b1956...791 Takk😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå