Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som jente er sånn at jeg gjerne kan holde en samtale gående over meldinger en god stund. Jeg verken masete eller intens, men synes det er ålreit å følge opp det vi snakker om litt ihvertfall.

En veldig hyggelig mann jeg snakker med nå, er sånn at han stadig vekk sender meg melding først og f.eks spør om noe eller kommenterer vi har snakket om dagen før, men han liksom avslutter samtalen så fort. Det er typisk en tommel opp eller en smileemoji  jeg tar som et tegn på at han ikke vil snakke lenger. Og det er ofte etter bare ett svar fra meg. 

Som sagt, jeg sender ikke melding til han så ofte, vi tar like mye initiativ. Og jeg øser ikke på med meldinger. Men det gjør meg litt usikker det at han runder av med en gang. Jeg har guttevenner som jeg kan holde samtalen gående med leeenge. Er det bare at noen menn er sånn?

Anonymkode: 0ed0f...742

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg som jente er sånn at jeg gjerne kan holde en samtale gående over meldinger en god stund. Jeg verken masete eller intens, men synes det er ålreit å følge opp det vi snakker om litt ihvertfall.

En veldig hyggelig mann jeg snakker med nå, er sånn at han stadig vekk sender meg melding først og f.eks spør om noe eller kommenterer vi har snakket om dagen før, men han liksom avslutter samtalen så fort. Det er typisk en tommel opp eller en smileemoji  jeg tar som et tegn på at han ikke vil snakke lenger. Og det er ofte etter bare ett svar fra meg. 

Som sagt, jeg sender ikke melding til han så ofte, vi tar like mye initiativ. Og jeg øser ikke på med meldinger. Men det gjør meg litt usikker det at han runder av med en gang. Jeg har guttevenner som jeg kan holde samtalen gående med leeenge. Er det bare at noen menn er sånn?

Anonymkode: 0ed0f...742

Jeg er også som deg(er mann), sikkert litt mer enn gjennomsnittet, men ikke alle menn som er så glad i å skrive så masse, kvinner også forsåvidt, trenger ikke bety at han ikke er interessert. Hva med å ringe? 

Anonymkode: d4170...3fe

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir fort irritert av å snakke på meldinger fordi jeg syns det er tidkrevende. Jeg overtenker ofte meldinger, bruker en evighet på å skrive svar og føler meg låst til telefonen. Jeg blir typisk frustrert fordi jeg ikke får gjort andre ting osv. Syns det er bedre noen ringer om de vil snakke. Da kan jeg gjøre andre ting samtidig. 

Anonymkode: 26edc...bf2

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Blir lei av å skrive masse meldinger. Føler jeg må være så nøye med å formulere meg helt «rett». Bedre å prate. Dessuten går det mye tid vekk som tar fokuset bort fra det man egentlig holder på med. 
Mann

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er også en som foretrekker å snakke på telefon hvis man skal ha en samtale om noe.

Meldinger er greit. Men ikke mange og lange.

• Liker 4
Skrevet
Bumoa skrev (12 minutter siden):

Blir lei av å skrive masse meldinger. Føler jeg må være så nøye med å formulere meg helt «rett». Bedre å prate. Dessuten går det mye tid vekk som tar fokuset bort fra det man egentlig holder på med. 
Mann

👆

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring med sånne menn er at de bare er hyggelige for å holde deg på gress men egentlig ikke er så veldig interesserte. De bare smir jernet for å få sex og uanstrengt flørt men har bedre øye for noen andre og gidder dermed ikke legge så mye innsats inn i å faktisk bli kjent. Er ganske kjipt og forvirrende mens det står på, bedre om de sier rett ut hva som er greia, men jeg har lært meg å ikke legge noe i relasjonen når de er sånn.. 

Anonymkode: 1b200...f0a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For i de fleste liv, er hver dag som en spennende bok. 

Anonymkode: cd95e...d11

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan sende noen meldinger frem og tilbake. Så blir jeg lei og avslutter. 
Samme på Snap. Maks 3-4 frem og tilbake. Vil folk ha en lengre samtale, får de ringe meg 

Anonymkode: d6cb6...0cd

Skrevet

Jeg vet ikke om kun en emoji nødvendigvis betyr at han vil avslutte? Men det er ofte et inntrykk man får av korte svar... 

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er så kjipt med Tinder at etter å ha sendt lange meldinger med masse emojier i ca. en uke, deretter møtes man og har null kjemi. Så er all tid man har brukt på meldingene helt bortkastet. 

Anonymkode: a01d1...4f5

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...