Gå til innhold

Tips til kaffetrakter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei😊 jeg har veldig lyst til å kjøpe en kaffetrakter til bursdagsgave til samboer, men jeg drikker ikke kaffe selv og aner ikke hviøken jeg skal velge. Hvilken kaffetrakter er dere fornøyd med? 😊 Jeg synes det hadde vært kult om den hadde en funksjon at den kan lage kaffe til klokken 6 hvermorgen så han kan våkne til ferdig traktet kaffe, er det noe som dere ville brukt? 

Noen gode forslag til meg? 🥰

Anonymkode: 45c53...452

Skrevet

Jeg ville sannsynligvis ikke brukt en timerfunksjon, bare fordi jeg er så redd for at noe skal gå galt og at det skal begynne å brenne.

Jeg er fornøyd med Moccamasteren min. Den finnes i mange fine farver (selv om min er kjedelig sort) og jeg syns kaffen blir god. Det betyr ikke at det ikke er andre traktere som er like gode, men nå er det nå en gang denne jeg har og er fornøyd med. :)

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mocca master er jo en vinner.

Anonymkode: bdf8b...bd3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Moccamaster er ekstremt god, og finnes i ulike farger. Vet ikke om det finnes med timer, men en kan jo gjøre alt klart kvelden før, og det bare er å trykke på på, og den lages mens en fikser frokost 😊

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg elsker timer funksjonen min. Den finnes på litt forskjellig, men jeg kjøpte Smag sin i all hovedsak pga timer funksjonen :rodmer: Elsker.. kaffelukt i sengen: himmel..

Kjøpte ny kaffetrakter for ca et år siden etter å ha sverget til moccamaster hele livet, og vært sånn noenlunde fornøyd men den siste holdt aldri godt på varmen. Men moccamaster er en god kaffetrakter, men som sagt timer funksjonen til Smeg er heeeeeeelt genial, holder på varmen, kommer med litt dill dall av funksjoner som f.eks at den varsler selv når det er på tide med avkalking.

Men uansett om du kjøper moccamaster eller Smag så er det gode kvalitets maskiner begge deler. Moccamaster har skåret høyt på alle tester i godt over 15 stabile år, begge kommer i flere farger

• Hjerte 1
Skrevet

Elsker moccamaster♥️

AnonymBruker
Skrevet

Moccamaster. 
Evt en annen skikkelig trakter godkjent av kaffeinformasjonen. Noe billig ræl til 299 er således bare å glemme. Du må minst opp i 1500,- Bare så du har det med i beregningen…

Anonymkode: 24f18...fb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...