AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Hvordan ville du sagt nei til en sexstilling du ikke har lyst til å prøve, uten å såre partneren din eller gjøre det kleint? Anonymkode: 60ef5...829
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 Sagt at jeg ikke var komfortabel med det? Anonymkode: b508c...2a0 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 "Nei det vil jeg ikke" "Nei" "Nei, vi kan ta *foreslå en stilling jeg liker*" Det er ikke kleint å si nei, tror ingen blir såret av at du sier nei og hvis partneren din blir det betyr det at hen ikke respekterer grensene dine og dermed er hen ikke noe å samle på! Anonymkode: 12ea1...02c 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 Hvis ikke partner tåler at du sier nei eller "den liker jeg ikke, den gjør vondt" etc så bør du trekke deg ut av forholdet. Sex skal være med gjensidig respekt og omtanke samt ett ønske om å tilfredsstille sin partner og motsatt. Det skal ikke være med en forventning om at "jeg skal ha..." Anonymkode: 8134b...c19 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 Jeg tror ikke en partner blir direkte såret, men du risikerer å virke kjedelig hvis du sier blankt nei til noe så uskyldig som å prøve en samleiestilling. Derfor bør du prøve å sette ord på hvorfor du sier nei. Anonymkode: 96804...d88 1
exictence Skrevet 6. mai 2023 #6 Skrevet 6. mai 2023 "Jeg elsker/digger mange stillinger med deg, men det føler jeg ikke at jeg har lyst til" 2
Bamseklemmer Skrevet 6. mai 2023 #7 Skrevet 6. mai 2023 Le litt først, så sier du: Jeg har dårlig erfaring med den.. kan vi ikke heller finne en annen stilling? Ti hi hi🙈 Humor er så hærlig.. den bryter enhver pinlig situasjon😇 3
flusa Skrevet 6. mai 2023 #8 Skrevet 6. mai 2023 Sier ifra at det vil jeg ikke, og foreslår at vi heller kan prøve noe annet🤗 1
exictence Skrevet 6. mai 2023 #9 Skrevet 6. mai 2023 Bamseklemmer skrev (30 minutter siden): Le litt først, så sier du: Jeg har dårlig erfaring med den.. kan vi ikke heller finne en annen stilling? Ti hi hi🙈 Humor er så hærlig.. den bryter enhver pinlig situasjon😇 Enig med deg at humor er herlig og god til å få en god og avslappende stemning. Og i dette tilfelle er jeg helt enig med deg at hun kan si hun har dårlig erfaring med den. Men veldig ofte så liker ikke jeg at partneren snakker om erfaringer han har hatt i sex når han skal ha sex med meg. Det blir litt turn off for meg at partneren sier f.eks jeg liker så godt den stillingen. Mulig jeg er pirkete, men da vil jeg heller at han skal si jeg liker så godt den stillingen med deg. Eller hvis vi ikke har gjort det før, at han da sier: Jeg liker så godt når du .....Skal vi prøve å gjøre det.........sammen. Jeg vet at mange anbefaler at partneren spør: Hva liker du? Jeg liker ikke det spørsmålet. For meg høres det spørsmålet ut som at han da spør meg om mine erfaringer og hva jeg da har likt før med andre. Jeg foretrekker at han heller sier at vi to skal finne ut hva vi liker best sammen. Jeg liker når du ....... 1 1 2
Bamseklemmer Skrevet 6. mai 2023 #10 Skrevet 6. mai 2023 exictence skrev (53 minutter siden): Enig med deg at humor er herlig og god til å få en god og avslappende stemning. Og i dette tilfelle er jeg helt enig med deg at hun kan si hun har dårlig erfaring med den. Men veldig ofte så liker ikke jeg at partneren snakker om erfaringer han har hatt i sex når han skal ha sex med meg. Det blir litt turn off for meg at partneren sier f.eks jeg liker så godt den stillingen. Mulig jeg er pirkete, men da vil jeg heller at han skal si jeg liker så godt den stillingen med deg. Eller hvis vi ikke har gjort det før, at han da sier: Jeg liker så godt når du .....Skal vi prøve å gjøre det.........sammen. Jeg vet at mange anbefaler at partneren spør: Hva liker du? Jeg liker ikke det spørsmålet. For meg høres det spørsmålet ut som at han da spør meg om mine erfaringer og hva jeg da har likt før med andre. Jeg foretrekker at han heller sier at vi to skal finne ut hva vi liker best sammen. Jeg liker når du ....... Jo jeg forstår deg godt.. for du er forsiktig og ikke vil snakke om din egen erfaring. I voksen alder burde jo ikke dette være turn-off eller flaut, for vi lærer jo av andres erfaring. Men det å navngi tidligere elskere med opplevelser, er turn-off for meg også.. Men det blir noe helt annet, enn å dele en erfaring. Det å være åpen og ærlig, synes jeg faktisk er veldig sexy og turn-on.. men vi navngir ingen, og det har aldri skjedd heller🤭
exictence Skrevet 6. mai 2023 #11 Skrevet 6. mai 2023 (endret) Bamseklemmer skrev (1 time siden): Jo jeg forstår deg godt.. for du er forsiktig og ikke vil snakke om din egen erfaring. I voksen alder burde jo ikke dette være turn-off eller flaut, for vi lærer jo av andres erfaring. Ja, hm, men jeg vil ikke høre hva hans erfaring er heller, at han sier at jeg liker så godt å bli ...... . Vil heller høre: Jeg liker så godt å nyte /kjenne/føle deg, skal vi se om det er ....godt sammen? Du vet, vi damer liker å føle oss (like å tro) som den ene spesielle for ham Bamseklemmer skrev (1 time siden): Det å være åpen og ærlig, synes jeg faktisk er veldig sexy og turn-on.. men vi navngir ingen, og det har aldri skjedd heller🤭 👌 Endret 6. mai 2023 av exictence 1
Elaine Marley Skrevet 6. mai 2023 #12 Skrevet 6. mai 2023 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Elaine Marley, mod.
Phoenix Heart Skrevet 6. mai 2023 #13 Skrevet 6. mai 2023 Hadde bare sagt, nei det har jeg ikke lyst til.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #14 Skrevet 6. mai 2023 11 hours ago, Bamseklemmer said: Le litt først, så sier du: Jeg har dårlig erfaring med den.. kan vi ikke heller finne en annen stilling? Ti hi hi🙈 Humor er så hærlig.. den bryter enhver pinlig situasjon😇 Syns ikke det er pinlig å si i fra om ting jeg vil eller ikke vil. Åpen og ærlig. Vil oppleve det som kleint eller usexy. Det som ville vært usexy var om hun ikke følte at hun kunne være ærlig med meg... at hun gjorde ting hun ikke ønsket. Hvis ikke sexen er av gjensidig glede og lyst, så ønsker jeg den ikke. Anonymkode: 9ff78...f9a
feliek54 Skrevet 6. mai 2023 #15 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvordan ville du sagt nei til en sexstilling du ikke har lyst til å prøve, uten å såre partneren din eller gjøre det kleint? Anonymkode: 60ef5...829 Jeg ville sagt at jeg ikke føler for det nå men kanskje senere. og spørre om det er ok
Bamseklemmer Skrevet 7. mai 2023 #16 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det som ville vært usexy var om hun ikke følte at hun kunne være ærlig med meg... at hun gjorde ting hun ikke ønsket. Hvis ikke sexen er av gjensidig glede og lyst, så ønsker jeg den ikke. Anonymkode: 9ff78...f9a Enkelte kvinner er bare så beskjeden, uskyldig og søt. Og det er jo supersexy synes jeg da.. og med litt sunn fornuft, ser og hører man jo om hun liker det.. Så det er ikke alt som trengs å prates om, så lenge sexen er gjensidig og har det hyggelig sammen.
Bamseklemmer Skrevet 7. mai 2023 #17 Skrevet 7. mai 2023 (endret) exictence skrev (22 timer siden): Ja, hm, men jeg vil ikke høre hva hans erfaring er heller, at han sier at jeg liker så godt å bli ...... . Vil heller høre: Jeg liker så godt å nyte /kjenne/føle deg, skal vi se om det er ....godt sammen? Du vet, vi damer liker å føle oss (like å tro) som den ene spesielle for ham Du er bare så mye mere romantisk enn kvinner flest🥰 Og hittil er det du som har forundret meg mest, du er som en vandrende kjærlighetsroman, fylt med omsorg og gode samlivskvaliteter. Du er en kvinne som beskytter forholdet, for å gjøre forholdet godt sammen❤️ Gjensidig, romantisk, tålmodig, forsiktig, omsorgsgivende.. jeg blir stadig varm om hjerte av å lese det du skriver😉 Jeg er iallefall ikke redd for å være ærlig, for det jeg skriver er også i min virkelighet🤭 Endret 7. mai 2023 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #18 Skrevet 7. mai 2023 Ville bare sagt rett ut. Nei det der vil jeg ikke. Evt forklart hvorfor, og så ferdig med det. Ikke lag ting mer komplisert enn det er. Anonymkode: 00bd4...d7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå