AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #1 Skrevet 6. mai 2023 Jeg har møtt mannen her flere ganger og vi holder kontakten på snap, men han gir meg sjeldent komplimenter. Er alltid jeg som gir først til han, f.eks du hadde fin jakke eller noe annet, så sier han tilbake: takk du og. Han sier han søker noe seriøst. Idag tidligere så sendte jeg snap av hva jeg hadde på meg, han bare åpnet og svarte ikke, jeg fortalte at jeg var ute med venniner, likevel ingenting svarte han bare sånn: åjaa hva drakk dere da?. Men han virker jo interessert stiller meg spørsmål ofte om hva jeg gjør osv, han har heller aldri hatt et forhold i sitt liv. jeg er vandt til å få masse komplimenter av menn. Sånn høre at jeg er sexy og fin, til og med av de jeg ikke har møtt før, men de har kun søkt sex. Prøver han å gjøre meg usikker? Hvis ikke så hadde han jo ikke møtt meg så mange ganger. Men han flørter jo lite likevel. Vil han vise at han ikke er ute etter sex. Burde jeg si noe til han om det? Jeg er jo ikke stygg. Han kan jo si du så fin ut ikveld, eller bra outfit. Men ikke en gang da vi matchet så ga han ikke en eneste kompliment, jeg kunne fint sende snapper men han svarte: skal du ute eller. Så måtte jeg spørre hva syns du om min selfie snap, så kunne han si: du ser akkurat ut som på bilder på Happn. Anonymkode: 505b0...6b7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 Han er ikke interessert nok i deg men sparer på deg tilfelle han går tom for andre damer. Ikke gidd Anonymkode: f1145...13d 1
tøydokka Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 Det er ikke alle som er like flinke på å gi komplimenter for utseende. Sånn er det bare. Han gir deg jo oppmerksomhet ved å være interessert i deg og hva du gjør på. Så jeg ville ikke tenkt at han ikke er interessert på bakgrunn av det du skriver her. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå