AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 Jeg har så lyst til å skaffe meg rips, solbær, bringebær etc. Men blir det en kamp mot brunsneglene, eller får disse bærbuskene stå i fred for brunsneglene? Anonymkode: 15736...0f7
C-girl Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 Har både rips- og solbærbusker, aldri sett brunsnegler på noen av buskene.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 Aldri sett brunsnegler på bærbuskene nei. Men vært plaget med lus de siste årene og dermed også en del maur, så er det ikke det ene så er det det andre. Anonymkode: e3219...fd9
Amossa Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 Ingen snegler på mine ripsbusker. Hos meg er sneglenes favorittmat Hosta og Blomkarse.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 Hverken brune, svarte, grå eller stripete snegler går løs på bærbuskene våre. De med skall kommer og tar litt bær, men ikke mye. Rådyrene derimot spiser hardt på ripsbuskene, epletrær og plommetre. De spiser også bringebær, men blader og stilk lar de være. Anonymkode: 488fe...30b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå