AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 Jeg blir alltid i utslitt og i dårlig humør av å være med venninner. De er så sær, sutrete og vanskelig at hvert møte føles som en tålmodighetsprøve der mitt eneste mål er å komme gjennom uten å bli synlig forbanna og håpe det blir lenge til neste gang vi sees. Jeg føler meg skikkelig ond som tenker som jeg gjør og lurer på om feilen er at jeg er for lite raus mot andre, asosial el., eller om jeg burde finne nye venner? Ting jeg syns er slitsomt er ting som sære matvaner, kaos, rot, urenslighet, at de må ha alt på sin måte, der jeg føler jeg kaster bort tid på å være med noen jeg ikke har det gøy med for å gjøre ting jeg ikke vil om det gir noen mening? Er jeg problemet, eller passer vi bare ikke som venner? Anonymkode: cce82...cfa 3 1
Btw Skrevet 5. mai 2023 #2 Skrevet 5. mai 2023 Nei, alt for mange damer for tiden HAR blitt for sær, sutrete, vanskelig og skal ha det på sin måte. Det er som om de tror at disse tingene gjør dem så sjamerende eller gir dem et særtrekk. Men i virkeligheten er det som å gå på eggeskall hvor man passer på at en unge skal ikke begynne å grine. Det er ikke deg, det er dem. Tror hele samfunnet er blitt sånn. Mennene også, men de tar hvertfall en spøk og kan le av ting. Har hatt det slik selv. Klarte ikke mer. Bytter nå sakte over til manlig venner og nye venninner. Livet ble bedre 2 2
Helene1982 Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir alltid i utslitt og i dårlig humør av å være med venninner. De er så sær, sutrete og vanskelig at hvert møte føles som en tålmodighetsprøve der mitt eneste mål er å komme gjennom uten å bli synlig forbanna og håpe det blir lenge til neste gang vi sees. Jeg føler meg skikkelig ond som tenker som jeg gjør og lurer på om feilen er at jeg er for lite raus mot andre, asosial el., eller om jeg burde finne nye venner? Ting jeg syns er slitsomt er ting som sære matvaner, kaos, rot, urenslighet, at de må ha alt på sin måte, der jeg føler jeg kaster bort tid på å være med noen jeg ikke har det gøy med for å gjøre ting jeg ikke vil om det gir noen mening? Er jeg problemet, eller passer vi bare ikke som venner? Anonymkode: cce82...cfa Ikke ha venner du ikke liker. Gå videre. 6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 Enten er det du som er problemet eller så har du skaffet deg veldig merkelige og urenslige venninner Anonymkode: be59f...529 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 Jeg har også rett og slett vokst i fra noen venner. De er stuck i fortiden og alt er kjipt, de er woke og blir krenket av alt og ingenting. Jeg derimot velger nå å gå videre å omringe meg med noen positive folk i stedet. Ikke noe vits å bruke tiden på noen som du bare irriterer deg over. Anonymkode: 54c3c...b48 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #6 Skrevet 6. mai 2023 Det virker som venninnene dine har det vanskelig og at du ikke har sympati for det. Se på ting som inntekt, bosituasjon og sosial status. Har du bedre kår enn dem? Ikke alle er lykkelige. Anonymkode: 0e4ec...734
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #7 Skrevet 6. mai 2023 Jeg skrev denne tråden for en stund siden. 😅 Anonymkode: f88d4...842
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #8 Skrevet 6. mai 2023 Kan hende de er problemet også, men du høres rett og slett ikke hyggelig ut. Du klarer tydeligvis å spille godt skuespill, men ditt egentlige deg er ikke veldig spiselig. Anonymkode: c1c64...044
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #10 Skrevet 6. mai 2023 Hvis du har problemer med alle vennene dine så tror jeg det er på tide å ta en liten titt innover. Anonymkode: 769a9...cec 2
NiceOrNothing Skrevet 6. mai 2023 #11 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg blir alltid i utslitt og i dårlig humør av å være med venninner. De er så sær, sutrete og vanskelig at hvert møte føles som en tålmodighetsprøve der mitt eneste mål er å komme gjennom uten å bli synlig forbanna og håpe det blir lenge til neste gang vi sees. Jeg føler meg skikkelig ond som tenker som jeg gjør og lurer på om feilen er at jeg er for lite raus mot andre, asosial el., eller om jeg burde finne nye venner? Ting jeg syns er slitsomt er ting som sære matvaner, kaos, rot, urenslighet, at de må ha alt på sin måte, der jeg føler jeg kaster bort tid på å være med noen jeg ikke har det gøy med for å gjøre ting jeg ikke vil om det gir noen mening? Er jeg problemet, eller passer vi bare ikke som venner? Anonymkode: cce82...cfa Man bruker vel ikke tid på folk man misliker , blir sliten og trøtt av. Du trenger nye venner som bidrar med glede og energi i livet ditt . 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #12 Skrevet 6. mai 2023 Btw skrev (19 timer siden): Nei, alt for mange damer for tiden HAR blitt for sær, sutrete, vanskelig og skal ha det på sin måte. Det er som om de tror at disse tingene gjør dem så sjamerende eller gir dem et særtrekk. Men i virkeligheten er det som å gå på eggeskall hvor man passer på at en unge skal ikke begynne å grine. Det er ikke deg, det er dem. Tror hele samfunnet er blitt sånn. Mennene også, men de tar hvertfall en spøk og kan le av ting. Har hatt det slik selv. Klarte ikke mer. Bytter nå sakte over til manlig venner og nye venninner. Livet ble bedre Godt sagt! Vet ikke hva som har gjort at vi havnet her. Penger, kanskje? Anonymkode: 04289...bfe 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #13 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det virker som venninnene dine har det vanskelig og at du ikke har sympati for det. Se på ting som inntekt, bosituasjon og sosial status. Har du bedre kår enn dem? Ikke alle er lykkelige. Anonymkode: 0e4ec...734 Det er egentlig motsatt eller rimelig likt vil jeg si? Ts Anonymkode: cce82...cfa
Btw Skrevet 6. mai 2023 #14 Skrevet 6. mai 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Godt sagt! Vet ikke hva som har gjort at vi havnet her. Penger, kanskje? Anonymkode: 04289...bfe Veldig mulig. Folk i u-land som har mindre ressurser trenger å jobbe sammen og er avhengige av hverandre for å overleve. De har ikke tid til å sutre fordi de må jobbe for å overleve. Folk i vesten har blitt oppdratt til å være selvstendig isteden for å fungere i en gruppe. Det naturlige følge av å være selvstendig blir så klart egoisme, selvsentrerthet og man mister også evnen til å fungere med andre. Man ender opp å bli rett og slett et ubehag for andre å være sammen med. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå