AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 Har en ungdom i huset som har fått tømt sin første furunkel på rumpa, og som plages med småkviser på rumpa 😕 Leser at bomullsundertøy er viktig. Alle boxerne hans er 95 % bomull og 5 % elastan. Holder dette, eller bør vi bytte dem ut i (dyre!) boxere i 100 % økologisk bomull? Anonymkode: 4c368...39b
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #2 Skrevet 5. mai 2023 Bomull er bra. Hos meg hjalp det også å smøre med pyrisept. Da forsvant alt. Det var et tips jeg fant her inne for noen år siden. Husker ikke helt forklaringen. Anonymkode: 4a610...590 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #3 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bomull er bra. Hos meg hjalp det også å smøre med pyrisept. Da forsvant alt. Det var et tips jeg fant her inne for noen år siden. Husker ikke helt forklaringen. Anonymkode: 4a610...590 Tusen takk for tips om Pyrisept! Vi venter fremdeles på at såret skal gro helt; det ble snittet opp for 2,5 uker siden og gror fra bunnen av slik at alt verk skal tømmes ut og ikke kapsles inne. Vanvittig kjipt for en gutt i puberteten, derfor ønsker jeg å gjøre alt jeg kan for å hjelpe ham. Tenker litt løse, ledige boxere og løstsittende bukser (det liker han heldigvis) for å ha litt lufting... Anonymkode: 4c368...39b
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 Jeg ville vasket med Klorhexidin på småkvisene. På den måten tørker huden litt ut, og får ikke porer som tetter seg. Kan også være lurt å eksfoliere området en gang eller to i uka ved dusj. Anonymkode: 2701f...a6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå