Gå til innhold

Når man bestemmer seg for å være kjærester, men ham sletter ikke tinder...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært seriøse noen uker nå, men han har fortsatt datingapper på mobilen og får opp varler. Han dater ingen andre, men ser heller ingen grunn til at han skal ha de. Overreagerer jeg? Har ikke snakket med han om dette enda.

Anonymkode: ef14d...625

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har dørene åpne for andre enda 

Anonymkode: b2151...55b

• Liker 9
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Ville konfrontert han med det. Da tenker jeg ut fra hva han sier så får du svare ditt.

Anonymkode: 3331d...46f

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

er jo greit å alltid vende seg tilbake som backup i tilfelle ting går galt. 

Anonymkode: c6261...2bb

AnonymBruker
Skrevet

Gøy å være pauseunderholdning?

Anonymkode: c4be9...83a

• Nyttig 2
Skrevet

Du overreagerer ikke. Går man inn i ett seriøst monogamt forhold, så sletter man slike apper, nekter man for det, så holder han døren åpen for andre 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må snakke med han om det. 

Om han fortsatt er aktiv der inne hadde jeg dumpet han tvert. 

Om det bare er at han ikke var logget inn på en stund og glemt at profilen er der så vil han slette den uten drama med en gang du tar det opp 

Anonymkode: 5fc01...8a2

• Liker 2
Skrevet

Du satser på noe seriøst med en fra tinder? Har hørt at noen får det til, men oddsene er ikke på din side. Dere må også avtale at dere skal være eksklusive og ikke bare kjærester.

AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (56 minutter siden):

Du satser på noe seriøst med en fra tinder? Har hørt at noen får det til, men oddsene er ikke på din side.

Det er bare tull. Over 40% av par i dag møtte hverandre på nettet

Sitat

Dere må også avtale at dere skal være eksklusive og ikke bare kjærester.

Å avtale å være kjærester betyr at man er eksklusive og ikke skal treffe andre, med mindre man har avtalt et åpent forhold 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Å avtale å være kjærester betyr at man er eksklusive og ikke skal treffe andre, med mindre man har avtalt et åpent forhold 

At de møtte hverandre på nettet er det det samme som et varig forhold da? 
Og gjelder det Tinder? 

Anonymkode: ad147...ebd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

At de møtte hverandre på nettet er det det samme som et varig forhold da? 
Og gjelder det Tinder? 

At de ikke møtte hverandre på nettet er det det samme som et varig forhold da? 

Ja alle par jeg kjenner til fra tinder har holdt til nå, gift og barn. Bedre suksess enn å treffe partner på byen eller fest og lettere enn å treffe via felles hobby 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er ingen automatikk i det nederste nei. 

AnonymBruker
Skrevet

Å ikke slette dating apper når man er i forhold/monogam er som å ikke ta ned til salgs annonse på finn selv om tingen er avtalt solgt. MENINGSLØST

Anonymkode: 8c25c...635

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

At de ikke møtte hverandre på nettet er det det samme som et varig forhold da? 

Ja alle par jeg kjenner til fra tinder har holdt til nå, gift og barn. Bedre suksess enn å treffe partner på byen eller fest og lettere enn å treffe via felles hobby 

Det var ikke meningen å virke spydig med det jeg spurte om, vet ikke om du tolket det slik, eller om jeg tolket ditt spørsmål tilbake som svar på at du trodde det var spydig ment? 

Det var bare et geniunt spm om folk som møter hverandre på nettet (enten sukker, finnenvenn som var før, match og møteplassen f.eks. i tillegg til Tinder) har en så stor suksessrate som du nevnte. Finnes det noe statistikk på det?

Jeg har bare inntrykk av at å møtes på nettet - og kanskje spesielt via Tinder - er useriøst for de fleste og at de fortsetter å surfe på disse appene og nettsidene også etter at de har funnet noen. Jeg håper jeg tar feil, men det er det jeg sitter igjen med etter å ha lest på KG og hørt fra venner og bekjente. 

Skrevet

Huff han der er ikke noe særlig til catch. Hvorfor snakker dere ikke om det da? 

Skrevet

Du er problemet her TS, som setter deg selv så lavt at du tror du skal fortsette i eller prøve å reparere en relasjon med en som ikke verdsetter deg engang. 

AnonymBruker
Skrevet

Det her er en mann som holder mulighetene sine åpne. Om han får varsler i tillegg kan han ikke skylde på at han har glemt det..

Anonymkode: 31398...75f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...