AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 I starten når vi datet, så kunne man gå rundt alene få sommerfugler i magen og smile som en idiot hvor som helst når man tenkte på vedkommende. Er det noe som forsvinner for en hver person? Dere som har funnet den rette, hvordan ligger ting ann sånn følelsesmessig iforhold til når dere begynte date? Hva har endret seg? Anonymkode: 2e820...1d5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #2 Skrevet 5. mai 2023 Hmm. Vet ikke helt hva jeg skal si. Det bobler og bruser ikke på samme måte eller i samme omfang. Men det hender ofte at jeg smiler fordi jeg tenker på han og at jeg kjenner forventning fordi jeg vet vi treffes snart. Anonymkode: 250c2...fe8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #3 Skrevet 5. mai 2023 Nei, mine følelser forsvinner aldri hvis jeg først har fått de ordentlig. Min eks var jeg forelsket i i 2 år før vi ble sammen, var sammen i 3 år og jeg kom ikke over han før etter 4 år uten kontakt og uten å se eller høre noe om eller fra han. Så jeg hadde boblende følelser i 9 år 🤷♀️ Har møtt noen jeg har blitt små betatt av etter han, og følelse har forsvunnet etter en tid fordi de ikke likte meg, men hadde de likt meg og gitt meg bekreftelse tilbake så hadde det vedvart og blitt sterkere. Holder på med en nå som jeg er mer enn bare betatt av. De følelsene kommer ikke til å forsvinne med det første uansett om vi hadde mistet kontakten. Blir vi sammen så er jeg sikker på at de ikke kommer til å forsvinne noen gang. Anonymkode: 44d95...781
Frkego Skrevet 5. mai 2023 #4 Skrevet 5. mai 2023 Den stormende forelskelsen med sommerfugler er ikke like tilstede og konstant etter 17 år, det må jeg innrømme. Likevel kan vi begge fortsatt kjenne igjen den følelsen her og der. Vi opplever fortsatt å kjenne oss forelsket, smiler og kjenner glede og varme av å se på eller tenke på hverandre, vi lengter etter hverandre når vi ikke er sammen og vi kjenner mer begjær for hverandre nå enn noen gang tidligere. Også har vi perioder hvor forelskelsen ikke står like sterkt, men da er den trygge og stabile kjærligheten der. Jeg vil si at de største forskjellene er at forelskelsen ikke er konstant og altoppslukende, samtidig som vi kjenner på noe dypere og sterkere. Moro med nyforelskelse, men ville aldri byttet ut de følelsene vi har for hverandre nå med det. Så klisjé kan det faktisk være 🙃 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 Jeg var i et forhold i flere år uten særlig mer følelser enn at jeg var glad i personen. Jeg ble lengre fordi jeg var fôret med dette med at følelsene forsvinner etterhvert. Nå er jeg i et forhold jeg har vært i flere år og føler meg stadig forelsket. Sommerfugler i magen, glede når vi ses og savn når vi er fra hverandre. Eneste forskjellen fra starten er at vi er tryggere på hverandre. Anonymkode: 43693...05a
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #6 Skrevet 6. mai 2023 Vi var omvendt; bare betatt først, mens nå er det forelskelse Anonymkode: 0b475...015
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #7 Skrevet 6. mai 2023 Man blir jo mer gode venner over tid. Som har god sex. Om det gir mening. Sommerfuglene kan jo tidvis vise seg, men det er jo ikke like fullt som før. Det er ganske normalt, vil jeg tro. Viktig å ta vare på forholdet også når sommerfugl-fasen er forbi... Har man et godt vennskap, mye respekt for hverandre og mye kjærlighet i bunn, så går det som regel bra. Anonymkode: a6fd5...fd4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #8 Skrevet 6. mai 2023 I mitt tilfelle har følelsene endret seg og blitt sterkere. Dvs jeg hadde sommerfulgler og det boblet i magen i begynnelsen, og nå etter to år har det vokst seg til å fylle hele meg. Å elske han er rett og slett en del av meg. Anonymkode: f65f3...411 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå