Gå til innhold

Dater en som er 40 og jeg 30

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fyller 30 år om noen mnd og han er 40, jeg merker at jeg tenner skiikkelig på menn som er eldre enn meg. Hva synes dere om ca 10 år mellom? 

Anonymkode: b6e27...b0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk hvis kjemien er det :) jeg syns det er skikkelig sexy med en som er en del eldre 😍

AnonymBruker
Skrevet

Det spiller ingen rolle hva andre mener om dette. Hvis du trenger bekreftelse på dette bør du heller kanskje stille deg selv spørsmål om dette er riktig for deg eller om du ønsker reaksjoner. Om det er der siste bør du lete etter noen som føler som "hjem" og som du kan slappe av sammen med.

Anonymkode: 90214...5f5

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg fyller 30 år om noen mnd og han er 40, jeg merker at jeg tenner skiikkelig på menn som er eldre enn meg. Hva synes dere om ca 10 år mellom? 

Jeg har nettopp gjort det slutt med min fordi han var for gammel, snart 60 og jeg er bare 50. Han endret seg og ble gammel gubbe etter 55, så styr unna sier jeg bare. Det går bra nå men ikke senere, snakker av erfaring. Aldri mer så stor aldersforskjell.

Anonymkode: 6e241...426

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvis du tenner på menn som er eldre enn deg, passer det nok kjempegodt med en mann på 40 for deg. Det kjenner du best selv 😊

Skrevet

Uendelig mange forhold med den aldersforskjellen. Helt normalt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er 10 år, det er da ikke så mye i det hele tatt med den alderen dere har. Helt normalt. Flott at du har møtt en du har kjemi med, nyt det men det er ikke noe stor oppstandelse med tanke på alderen med mindre en er virkelig traust og mener en ikke kan være sammen med mindre en er født i samme år omtrent, finnes sikkert noen av de og men 10 år er ikke så mye.

Anonymkode: 41c33...b0a

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du er over 30 er ikke 10 år opp så mye. Ti år ned hadde derimot ikke vært greit 

Anonymkode: a30e9...e83

• Liker 1
Skrevet

Synes dette er helt grei aldersforskjell.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg har nettopp gjort det slutt med min fordi han var for gammel, snart 60 og jeg er bare 50. Han endret seg og ble gammel gubbe etter 55, så styr unna sier jeg bare. Det går bra nå men ikke senere, snakker av erfaring. Aldri mer så stor aldersforskjell.

Vel, om 5 år blir jo du gammal kjerringa. Hold ut 😁

Anonymkode: f2a5d...333

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Helt innafor 

Skrevet

10 år er vel innafor, om kjemien er fin. Er 36 nå, og er ikke sikker på om jeg ville date ei  på 26 eller 46. Tror jeg maks ville gått 5 år opp eller ned. Men, ser ikke noe galt i det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Statistisk sett dør han 14 år før deg, ellers ikke noe mer å kommentere på

Anonymkode: 93be6...fe2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange fake tråder trenger du starte om "ungt nek hevder old er hot?", mann?

Anonymkode: 40985...fbd

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.5.2023 den 0.25):

Hvor mange fake tråder trenger du starte om "ungt nek hevder old er hot?", mann?

Anonymkode: 40985...fbd

Hva?! Første tråd mitt om dette

Skrevet

10 års aldersforskjell kan være helt problemfritt, så lenge dere har de samme ønskene for livet, særlig med tanke på eventuelle barn. 

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Helt normalt og folk trenger ikke bry seg om hva andre mener om det, uansett om aldersforskjellen er 10 eller 20 år. Aldersforskjell har ingenting å si så lenge folk er lykkelig sammen og koser seg. Det som er det viktigste :) At dere er lykkelig. 

Endret av Warrior
Gjest Warrior
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2023 den 22.38):

Det er ikke så stor forskjell på 50 år og 60 år ;) Ikke alle blir og oppfører seg gamle i 60 årene selv om du var «uheldig» med å oppleve en som ble det. Langt i fra. 10 års forskjell er så normalt at det finnes uendelig mange forhold som har den aldersforskjellen og mer.

AnonymBruker
Skrevet

Det er det dere to som må avgjøre. Men jeg kjenner flere damer som har hatt menn som har vært 10 år + eldre hvor det har fungert bra i starten, men når de begynner å bli 40-50år selv så blir det slutt, og alle sier "aldri mer så stor aldersforskjell". På den andre siden så ryker omtrent 50% av alle forhold før det har gått 15 åe uansett, så det har ikke nødvedigvis noe å si.

Anonymkode: 2b2fa...daf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så bra, og vil trolig bli innmari problematisk hvis forholdet varer 20 år +. Litt yngre mann er ideelt for kvinner på 30 + hvis du har langsiktige planer.

Anonymkode: 0bb6b...66e

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...