Augustbrud02 Skrevet 31. oktober 2002 #1 Skrevet 31. oktober 2002 Siden bryllupet vårt nå er over synes jeg det snart passer seg å få byttet nick. Men jeg har absolutt ingen ideer om hva jeg kan hete. Er det noen som har noen litt søte eller morsomme forslag? Vil gjerne ha et kort og greit nick, men som samtidig liksom ikke er bare tull. Håper noen har lyst til å hjelpe meg!
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2002 #2 Skrevet 31. oktober 2002 Kan du ikke bruke det du hadde før da?
Augustbrud02 Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2002 Joda, selvsagt kan jeg det, men det var lite spennende og litt for personlig. Vil gjerne ha et navn som er litt mer anonymt lissom, samtidig som det er lett å huske og et koselig brukernavn.
Gjest care Skrevet 31. oktober 2002 #4 Skrevet 31. oktober 2002 Jeg synes du skal finne et nick selv. Det beste er jo å finne et som du kan identifisere deg med, eller at du tar en nick som sier noe om deg som person. Det kan bli litt vanskelig for oss som ikke kjenner deg, å si noe om det. Håper du finner et flott nick snart.
Augustbrud02 Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2002 Jeg synes du skal finne et nick selv. Det beste er jo å finne et som du kan identifisere deg med, eller at du tar en nick som sier noe om deg som person. Det kan bli litt vanskelig for oss som ikke kjenner deg, å si noe om det. Håper du finner et flott nick snart. Jeg er veldig enig i det care, men jeg synes jeg har vridd hodet rundt på meg selv for å finne på noe uten hell. Tenkte at hvis det kom noen forslag her, så kanskje jeg selv klare å sette fantasien i sving bedre også... Jeg får bare fortsette å tenke...
Silfen Skrevet 31. oktober 2002 #6 Skrevet 31. oktober 2002 Har du sett Powerpuff jentene? Boble, blomst og belle
Lionda Skrevet 31. oktober 2002 #7 Skrevet 31. oktober 2002 Hva med Prinsessa/Prinsessen, siden du lager brudetiaraer? (kikket litt på bryllups-linken din :kgsmil: ) Eller bare Sessa, som en forkortelse, hvis ikke det er opptatt?
Mrs. B Skrevet 31. oktober 2002 #8 Skrevet 31. oktober 2002 Lionda: Tror alle forslagene du hadde er opptatt alt...
Sannasol Skrevet 31. oktober 2002 #9 Skrevet 31. oktober 2002 He he.... jeg er jo Sannasol, og da kan jo du være "TRAN". Eller Biovit for den skyld.... Nei, nå var jeg morsom du. Lykke til med valget! PS! Regner med du synes det er like flott som jeg, å være nygift?? Vi skal på bryllupsreise på lørdag og jeg gleder meg vilt!!! Klemser
Augustbrud02 Skrevet 31. oktober 2002 Forfatter #10 Skrevet 31. oktober 2002 He he.... jeg er jo Sannasol, og da kan jo du være "TRAN". Eller Biovit for den skyld.... PS! Regner med du synes det er like flott som jeg, å være nygift?? Vi skal på bryllupsreise på lørdag og jeg gleder meg vilt!!! Humor etter min smak det der! Men jeg tror jeg velger noe annet en Tran eller Biovit gitt. Kanskje jeg heller velger Ginseng? Har et nick i bakhand som jeg allerede har registrert, men jeg får se hva jeg ender opp med... Det er så vanskelig. Synd at Sessa var opptatt, for det synes jeg var litt morsomt. Forøvrig storkoser jeg meg som nygift Sannasol, men bryllupsreise har vi ikke vært så heldige og ha råd til da.
Crazee Skrevet 31. oktober 2002 #11 Skrevet 31. oktober 2002 Vel - sidan du lagar tiaraer, kva med Tiara? :-)
TheMan Skrevet 31. oktober 2002 #12 Skrevet 31. oktober 2002 Har et lite tips på nick; "Vacuumchick", tviler på at det er opptatt. Ikke det at jeg tror du er et vacuum dah, kanskje nicket ikke er særlig kosete heller. Tror vi skal glemme det jeg
koldbruna Skrevet 2. november 2002 #13 Skrevet 2. november 2002 Tiara var fint synes jeg og ønsker deg lykke til med valget av nick.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå