AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 Altså, jeg har kommet i den alderen at jeg har begynt å lure på om jeg har blitt for gammel til å ha på meg ditten og datten. Alderen min er ikke relevant da jeg føler spørsmålet kan gjelde for alle aldre. Hvordan vet man egentlig når man er for gammel? Anonymkode: 829a2...03d
skreppamedleppa Skrevet 5. mai 2023 #2 Skrevet 5. mai 2023 Jeg vet ikke, jeg har aldri brydd meg om slikt. Men tenker at om en er av en slik karakter at en bryr seg mye om dette så er det vel å se litt på hva gjevnaldrende går med, hva går kolleger med av innenfor samme aldersgruppen, some kontoer en følger... Å henge seg på det andre gjør (saueflokken) innenfor ens egen generasjon, samtidig som en bruker magefølelsen på de tingene en liker Det er selvsagt kommet en liste på alder og hva kvinner kan og ikke kan gå med (merkelig nok er det vist svært få slike lister for menn..) men: https://www.klikk.no/mote/altfordamene/mote/nar-er-du-for-gammel-for-moteplaggene-2925461 Igjen, jeg gir litt bang i slikt, heldigvis for jeg har en rimelig god magefølelse på at jeg kommer til å bruke joggesko i mer enn 6 år til for å si det slik, og har aldri, ikke et sekund reagert om f.eks 60 åringer går med joggesko og har hestehale.. 1
Munchlax Skrevet 5. mai 2023 #3 Skrevet 5. mai 2023 skreppamedleppa skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke, jeg har aldri brydd meg om slikt. Men tenker at om en er av en slik karakter at en bryr seg mye om dette så er det vel å se litt på hva gjevnaldrende går med, hva går kolleger med av innenfor samme aldersgruppen, some kontoer en følger... Å henge seg på det andre gjør (saueflokken) innenfor ens egen generasjon, samtidig som en bruker magefølelsen på de tingene en liker Det er selvsagt kommet en liste på alder og hva kvinner kan og ikke kan gå med (merkelig nok er det vist svært få slike lister for menn..) men: https://www.klikk.no/mote/altfordamene/mote/nar-er-du-for-gammel-for-moteplaggene-2925461 Igjen, jeg gir litt bang i slikt, heldigvis for jeg har en rimelig god magefølelse på at jeg kommer til å bruke joggesko i mer enn 6 år til for å si det slik, og har aldri, ikke et sekund reagert om f.eks 60 åringer går med joggesko og har hestehale.. Bikini ved fylte 47 og badedrakt etter 61 år. Med andre ord så er det kun nakenbading som gjelder etter fylte 61?😂 18
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #4 Skrevet 5. mai 2023 7 minutter siden, skreppamedleppa said: Jeg vet ikke, jeg har aldri brydd meg om slikt. Men tenker at om en er av en slik karakter at en bryr seg mye om dette så er det vel å se litt på hva gjevnaldrende går med, hva går kolleger med av innenfor samme aldersgruppen, some kontoer en følger... Å henge seg på det andre gjør (saueflokken) innenfor ens egen generasjon, samtidig som en bruker magefølelsen på de tingene en liker Det er selvsagt kommet en liste på alder og hva kvinner kan og ikke kan gå med (merkelig nok er det vist svært få slike lister for menn..) men: https://www.klikk.no/mote/altfordamene/mote/nar-er-du-for-gammel-for-moteplaggene-2925461 Igjen, jeg gir litt bang i slikt, heldigvis for jeg har en rimelig god magefølelse på at jeg kommer til å bruke joggesko i mer enn 6 år til for å si det slik, og har aldri, ikke et sekund reagert om f.eks 60 åringer går med joggesko og har hestehale.. Fuck må kaste joggeskoene mine er 45 Anonymkode: d27b0...8f8 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #5 Skrevet 5. mai 2023 skreppamedleppa skrev (5 minutter siden): Jeg vet ikke, jeg har aldri brydd meg om slikt. Men tenker at om en er av en slik karakter at en bryr seg mye om dette så er det vel å se litt på hva gjevnaldrende går med, hva går kolleger med av innenfor samme aldersgruppen, some kontoer en følger... Å henge seg på det andre gjør (saueflokken) innenfor ens egen generasjon, samtidig som en bruker magefølelsen på de tingene en liker Det er selvsagt kommet en liste på alder og hva kvinner kan og ikke kan gå med (merkelig nok er det vist svært få slike lister for menn..) men: https://www.klikk.no/mote/altfordamene/mote/nar-er-du-for-gammel-for-moteplaggene-2925461 Igjen, jeg gir litt bang i slikt, heldigvis for jeg har en rimelig god magefølelse på at jeg kommer til å bruke joggesko i mer enn 6 år til for å si det slik, og har aldri, ikke et sekund reagert om f.eks 60 åringer går med joggesko og har hestehale.. Når en ikke skal bruke hverken bikini (47 år) eller badedrakt (61 år): Hva skal vi gamliser gjøre da? Bade og sprade rundt på stranda naken? Anonymkode: cc1cb...ea0 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #6 Skrevet 5. mai 2023 Og hva skal de over 44 år jogge i? Stiletthæler? Nei, vent, det kan de ikke. Ok, da bir det joggetur med bunadsko, evt. ballerinas. Anonymkode: cc1cb...ea0 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #7 Skrevet 5. mai 2023 Jeg er 27, og føler meg altfor gammel for både tubetopp og singlet. Gjennomsiktige klær er også helt uaktuelt. Har hår ned til hoftene, men det er vel det eneste "vulgære" med min stil. Anonymkode: 9bcdb...3dd
skreppamedleppa Skrevet 5. mai 2023 #8 Skrevet 5. mai 2023 (endret) Munchlax skrev (13 minutter siden): Bikini ved fylte 47 og badedrakt etter 61 år. Med andre ord så er det kun nakenbading som gjelder etter fylte 61?😂 😅 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Når en ikke skal bruke hverken bikini (47 år) eller badedrakt (61 år): Hva skal vi gamliser gjøre da? Bade og sprade rundt på stranda naken? Anonymkode: cc1cb...ea0 Ja tydeligvis, eller eventuelt full påkledning fra topp til tå... Dykkerdrakt og snorkel.. Som igjen bare beviser poenget mitt, aldersgrense på klær har alltid vært og kommer alltid til å være tåpelig. Jeg tror en blir bedre med årene på klær etter kroppsfasong, fargevalg, stil, fasong, kvalitet og komfor ikke minst fremfor å ha en skjematisk regid oppsett av hva en kan og ikke kan gå med basert på fødselsår alene, men det er nå mine tanker da, "klikk" er herved uenig 😅 Endret 5. mai 2023 av skreppamedleppa 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #9 Skrevet 5. mai 2023 Skinnbukse har aldersgrense 34 ser jeg… Jeg tror Kari Bremnes nærmer seg 70, vet ingen som kler det bedre enn henne. Selv har jeg vært «for gammel» for tubetopp, navlepiercing og lårhøye støvletter siden jeg var 18… men det har jo med smak og personlighet å gjøre, ikke alder. Ærlig talt, sånne regler er så idiotiske. Det er så kult med folk over 40, 50 eller 60 som gir beng i hva som passer for alderen, men kler seg i det de selv liker og kler. Anonymkode: 42ad8...d27 3 1
Elaine Marley Skrevet 5. mai 2023 #10 Skrevet 5. mai 2023 Jeg synes sånne ting ofte er tull. At man knapt får lov til å ha på seg noe jo eldre man blir. Jeg synes det handler mer om å kle seg etter hva slags kropp man har og hva man føler seg komfortabel i. Selvfølgelig har min stil forandret seg med alderen, men jeg bryr meg ikke om jeg er for gammel til å ha på noe. Klær skal jo være litt gøy også.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #11 Skrevet 6. mai 2023 For en hjernedød liste. Hva skal vi gå i liksom? Og hvor lista til mennene? Anonymkode: b553b...fd2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #12 Skrevet 6. mai 2023 Når du må spørre fullstendig ukjente mennesker på et nettforum. Anonymkode: e1c06...209
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #13 Skrevet 6. mai 2023 skreppamedleppa skrev (12 timer siden): Jeg vet ikke, jeg har aldri brydd meg om slikt. Men tenker at om en er av en slik karakter at en bryr seg mye om dette så er det vel å se litt på hva gjevnaldrende går med, hva går kolleger med av innenfor samme aldersgruppen, some kontoer en følger... Å henge seg på det andre gjør (saueflokken) innenfor ens egen generasjon, samtidig som en bruker magefølelsen på de tingene en liker Det er selvsagt kommet en liste på alder og hva kvinner kan og ikke kan gå med (merkelig nok er det vist svært få slike lister for menn..) men: https://www.klikk.no/mote/altfordamene/mote/nar-er-du-for-gammel-for-moteplaggene-2925461 Igjen, jeg gir litt bang i slikt, heldigvis for jeg har en rimelig god magefølelse på at jeg kommer til å bruke joggesko i mer enn 6 år til for å si det slik, og har aldri, ikke et sekund reagert om f.eks 60 åringer går med joggesko og har hestehale.. Svigermor på snart 80 bruker bikini 😂 Anonymkode: 86b49...f48 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #14 Skrevet 6. mai 2023 Jeg synes det bare er kult når jeg ser eldre damer som er moteriktig kledd. Finnes en grense liksom, jeg ville ikke brukt Y2K-stilen selv nå som jeg er 30, men jeg ser ikke hvorfor noen på 60-70 ikke skal kunne ha på seg kule sneakers 😊 Anonymkode: a833b...0c4
Gjest Warrior Skrevet 6. mai 2023 #15 Skrevet 6. mai 2023 (endret) Folk blir aldri for gammel til å gå i hva de vil. Eneste folk bør kle seg mer etter hva slags kropp de har. Ellers må folk kjøre på med det de liker og ha sin egen stil. Uansett alder. Finnes ingen regler på hvordan folk skal kle seg. Det er bare noe enkelte dikter opp selv, at for eksempel ei kvinne kan ikke gå med skinnbukse i 40 åra. Jo visst. Mange som gjør det. Eller kvinner må klippe seg kort i 50 årsalderen. Hva i all verden liksom? Skal alle eldre kvinner gå rundt med samme korte frisyre? Når folk kler seg ungt så ser de yngre ut. Hvorfor skal folk kle seg som eldre for å se eldre ut etter en hvis alder? Er det ikke bedre å se yngre ut og ha en yngre stil? Endret 6. mai 2023 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #16 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Svigermor på snart 80 bruker bikini 😂 Anonymkode: 86b49...f48 Jeg svømmer i basseng nesten hver dag, mange eldre damer i bikini der. Blir en trist dag på mandag når jeg må vise de denne listen😂 Anonymkode: a38ee...432
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå