AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 Hva synes dere om klærne fra careless? Feks kjolene? https://careless.no Jeg synes noen av bikiniene er fine, men vil helst prøve det i butikken. Pysjene synes jeg er stygge men sikkert behagelig. Kjolene er jeg litt usikker på hva jeg synes om. Noen som har kjøpt noe herifra og vil si hva du liker/ikke liker? (ikke diskusjon om bloggeren som har dette merket, den diskusjonen er på rampelys. Ønsker meninger om moten og klærne) Anonymkode: e4572...677
Amatariel Skrevet 5. mai 2023 #2 Skrevet 5. mai 2023 Kjolene er ikke min stil, men bikiniene liker jeg! Kjøpte et sett derifra i fjor sommer, og endelig noe jeg fikk på meg - og var fine. Både over- og underdelen var behagelig å ha på, og det er leenge siden jeg har hatt badetøy som var det. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #3 Skrevet 5. mai 2023 Syns kjolene er fine, men altfor dyre for meg! Tilogmed på finn ligger de på rundt 1000kr. Anonymkode: 14c3c...e2a 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #4 Skrevet 5. mai 2023 Fine bikinier og kjoler 😊 Pysjene er grufulle 😄 Anonymkode: 7da3e...ec9 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #5 Skrevet 5. mai 2023 Det finnes 2 butikker, tenkte jeg skulle ta meg en tur på den på Arkaden og teste ut både bikiniene og klærne. Anonymkode: ec3c4...7b1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #6 Skrevet 5. mai 2023 Amatariel skrev (11 minutter siden): Kjolene er ikke min stil, men bikiniene liker jeg! Kjøpte et sett derifra i fjor sommer, og endelig noe jeg fikk på meg - og var fine. Både over- og underdelen var behagelig å ha på, og det er leenge siden jeg har hatt badetøy som var det. Og de du kjøpte i år er like fine i år? Strikken/farge/stoff? Badet i saltvann eller klorvann eller bare solt deg? Leste at de bruker elastisk tråd for at bikiniene skal være behagelig så tenkte på om det ble raskt løst i stoffet/sømmer (jeg har ikke nok greie på det)? Anonymkode: e4572...677
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #7 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det finnes 2 butikker, tenkte jeg skulle ta meg en tur på den på Arkaden og teste ut både bikiniene og klærne. Anonymkode: ec3c4...7b1 Vet det, jeg bor egentlig ikke så langt unna den ene men jeg er ikke naturlig forbi der i hverdagen, men lurer også på å ta turen dit. Anonymkode: e4572...677
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #8 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fine bikinier og kjoler 😊 Pysjene er grufulle 😄 Anonymkode: 7da3e...ec9 Pysjene ser fine ut på gravide, som vinter-koseklær inne. Men ikke på ikke-gravide, da fikk jeg sparkjøp-følelse. Anonymkode: e4572...677 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #9 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Pysjene ser fine ut på gravide, som vinter-koseklær inne. Men ikke på ikke-gravide, da fikk jeg sparkjøp-følelse. Anonymkode: e4572...677 Ja, folk får jo mer mage enn de har 😄Det funker som gravid-pysj 😊 Anonymkode: 7da3e...ec9 1
Amatariel Skrevet 5. mai 2023 #10 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og de du kjøpte i år er like fine i år? Strikken/farge/stoff? Badet i saltvann eller klorvann eller bare solt deg? Leste at de bruker elastisk tråd for at bikiniene skal være behagelig så tenkte på om det ble raskt løst i stoffet/sømmer (jeg har ikke nok greie på det)? Anonymkode: e4572...677 Ja de er like fine. Brukte settet mye i fjor sommer i både klorvann, saltvann og sol da jeg var utenlands flere uker. Har også brukt det sporadisk utover vinteren i stamp hjemme. Var fint sist jeg brukte det nå i januar i alle fall. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #11 Skrevet 5. mai 2023 Amatariel skrev (6 minutter siden): Ja de er like fine. Brukte settet mye i fjor sommer i både klorvann, saltvann og sol da jeg var utenlands flere uker. Har også brukt det sporadisk utover vinteren i stamp hjemme. Var fint sist jeg brukte det nå i januar i alle fall. Hvor mye koster badetøyet? Anonymkode: 5f695...e66
Apekatten Skrevet 5. mai 2023 #13 Skrevet 5. mai 2023 Trist å betale så my for en kjole som er såpass gjennomsiktig.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #14 Skrevet 5. mai 2023 Jeg synes produktene ser både billige og uflatterende ut på absolutt alle jeg har sett dem på. Har aldri sett noen med de utenom på Internett/sosiale medier, men det holder i massevis. Det ser ut som klær fra Cubus bare vanvittig overpriset, jeg liker Cubus jeg altså, men man får som oftest det man betaler for og nettopp det har jeg ikke inntrykk av at careless leverer. Anonymkode: f4933...ef0 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #15 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hvor mye koster badetøyet? Anonymkode: 5f695...e66 Ca 700kr for underdel+overdel ifølge linken i første innlegg. 600kr for badedrakt. Anonymkode: e4572...677
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #16 Skrevet 5. mai 2023 Badedrakter sitter ikke særlig fint over mage? Uansett hvilken str man har. https://careless.no/collections/badetoy/products/milano-badedrakt-bleached-aprocit-fersken Anonymkode: e4572...677 1
Amatariel Skrevet 5. mai 2023 #17 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mye koster badetøyet? Anonymkode: 5f695...e66 Jepp, det var vel 6-700 kr som nevnt over her. Ganske kostbart syns jeg, men når man har lett i årevis etter noe fint og passelig så betaler man gladelig. Har kjøpt fra Change før, men selv om det var passelig der så var det ikke komfortabelt. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #18 Skrevet 5. mai 2023 Amatariel skrev (29 minutter siden): Jepp, det var vel 6-700 kr som nevnt over her. Ganske kostbart syns jeg, men når man har lett i årevis etter noe fint og passelig så betaler man gladelig. Har kjøpt fra Change før, men selv om det var passelig der så var det ikke komfortabelt. Synes prisen er helt grei. Anonymkode: e4572...677 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå