Gå til innhold

JEg er 27 og han 34. Vil det funke tror dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha vært på leting i en god stund har jeg funnet noen som er 99% passende, men det ene tingen er alderen hans. Synes personlig at han er litt for gammel, det samme gjør venninnene mine. Kanskje vi lever i en boble? vil gjerne ha andre synspunkter?

Anonymkode: eaad6...f6f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke. Vi kjenner ikke dere

Anonymkode: 93cd0...a34

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Vil ikke si han er for gammel, seks år er ingenting når man er så gammel som du er, men er han passende for en ung norsk kvinne på 27 i dagens dating Norge?.

Tviler...

Anonymkode: e2505...0a4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er absolutt ingen påfallende aldersforskjell

Anonymkode: 99d45...726

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Vil ikke si han er for gammel, seks år er ingenting når man er så gammel som du er, men er han passende for en ung norsk kvinne på 27 i dagens dating Norge?.

Tviler...

Anonymkode: e2505...0a4

Er helt enig at aldersforskjellen kan virke upassende for ei på 27 siden vi har så mye på gang og mange alternativer. Angrer selv  på at jeg gikk inn i forhold ganske tidlig og at jeg ikke flørtet mer med kjekke menn. Synes hun burde date opp når hun er rundt slutten av 30 årene.

Anonymkode: a6a0a...155

AnonymBruker
Skrevet

Du er I hvertfall ingen by jente det skal være visst. Ingen på 27 tenker på menn i 30-årene. Faktisk er de mer åpne på å date ned.

Anonymkode: 8fa66...724

• Nyttig 1
Skrevet

Det er det jo du som må kjenne på, siden det er du som skal være i dette potensielle forholdet 😊

AnonymBruker
Skrevet

Nei om det er kjærlighet og kompatibilitet her så er ikke aldersforskjellen for stor. Hadde vært anderledes om du var 24 og han 37

Anonymkode: 91f02...bc8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

34 åringer kan du date om 7 år...

Anonymkode: ac48c...a51

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er en god aldersforskjell, hvert fall om han er en ordentlig mann som ønsker familie og ekteskap (om det er det du ønsker da). 5 år mellom meg og mann, møtte han da jeg var 24 og han 29, han datet for å finne en kone, ikke for å ligge rundt.  Men finnes jo så klart useriøse menn på alle aldre (og kvinner også).

Anonymkode: 587c3...3c7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er helt enig at aldersforskjellen kan virke upassende for ei på 27 siden vi har så mye på gang og mange alternativer. Angrer selv  på at jeg gikk inn i forhold ganske tidlig og at jeg ikke flørtet mer med kjekke menn. Synes hun burde date opp når hun er rundt slutten av 30 årene.

Anonymkode: a6a0a...155

Syns det er fint å høre at du sier noen på 27 har mange alternativer, for på den alderen var jeg overbevist om at nå var det over. Kjempebra at noen sier det som det er, så kanskje andre unngår å kaste bort tid og glede på å bekymre seg over ting som ikke er sannt ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Dere burde heller sjekke deres fysiske tilstand. Mye viktigere enn alder, er hvilken forfatning dere er i rent fysisk. Kjenner en kar på 40 som har en fysisk alder tilsvarende 50 og som er sammen med ei  på 40 som har en fysisk alder tilsvarende 30. De burde jo ikke være sammen. Sjekk oksygenopptak osv, så finner man ut om dere er på rett bølgelengde. Som de sier: Alder er bare et tall så lenge det er innafor visse normer. Og 7 år er innafor normen når dere er i deres alder. Men hvis hans fysiske alder er høyere, kan det bli problemer. For mange blir fort nesten som 60-åringer (tykke og late) når de passerer 40).

Anonymkode: 0f38e...455

AnonymBruker
Skrevet

Hvis alderen har noe å si for et forhold så er det fordi man er på forskjellige steder i livet. Men dere kan fint være på samme sted på 27 og 34. For eksempel hvis dere begge har barn fra før og ikke ønsker flere, eller ingen barn og begge ønsker. Alderen i seg er jo bare en siffer. 

Anonymkode: 73f50...4c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den aldersforskjellen er ingenting.

Men det kommer jo an på personligheten, hvor dere er i livet, hvor dere vil og når. Er han klar for å "settle down" med rekkehus, hjemmekvelder og barn, mens du planlegger jentetur til Ibiza, restaurantbesøk, drinker og dansing på byen, så er dere ikke en match nå.

Så jeg tenker ikke det ligger i alderen, dere eri utgangspunktet jevngamle, men i alt mulig annet.

Anonymkode: 0523c...853

Skrevet

Jeg synes ikke 27 og 34 er en stor aldersforskjell. Jeg ville heller forkusert på om dere er på samme sted i livet oh har de samme ønskene og målene i forhold til å slå seg til ro. Hvor dere vil bo? Vil dere ha barn? Hvordan påvirker utdannelse og jobb disse planene?. Og i hvilken tidsramme dere ser for dere disse tingene. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Alderen i seg er jo bare en siffer. 

Anonymkode: 73f50...4c0

Jeg forstår virkelig ikke dette med tallet alle er så opptatt av. Særlig når folk kommer over 40 år. Hvis man ser på folk fra 40 år til midten av 50-årene, så er det en enorm forskjell i det jeg vil kalle kroppslig alder. Sunnhet. Noen damer og menn på 50 er ekstremt sunne og friske og kan fint være mer fit enn noen på 37 år. Og noen på 50 har en helse og sunnhet som om de skulle vært over 60. Man må rett og slett i større grad velge utfra situasjonen og helsen til folk enn tallet. Selv om det er lettest å se tallet.

Anonymkode: 0f38e...455

AnonymBruker
Skrevet

hva tenker dere om mannen er 27 og damen 34?

Anonymkode: 85a7f...38a

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke se at aldersforskjellen skal være det som er problemet.

Anonymkode: aacb8...5b7

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så stor aldersforskjell da 😛 hadde vært stor forskjell om du var 19 og han 26, men når man er 25+ er det annerledes

Anonymkode: b1733...53b

AnonymBruker
Skrevet

Min mann er 6 år eldre enn meg. Jeg var 24 og han 30 da vi ble sammen. Vi er fortsatt sammen, godt gift og med flere barn, 16 år senere. Har aldri merket noe særlig til den aldersforskjellen. 

Anonymkode: 67d20...d21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...