AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 Jeg er nesten sengeliggende, alt gjør vondt, halsen svir, øynene svir, nesa klør helt intenst, og jeg er så trøtt og medtatt alt jeg ikke orker noe. Går på allergitabletter, prøvd kortisonsprøyter ol, men jeg er likevel ekstremt dårlig. Kan jo ikke sykemelde meg fra jobb hele våren heller, men hva skal man gjøre da?? 😭 flere som er dårlige nå?? Anonymkode: 52ff9...3c7 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #2 Skrevet 5. mai 2023 Hadde invalidiserende allergi før, og gikk på alt av medisiner. Er 100% kvitt pollenallergi med kosthold og lymfebehandlnger. Jeg vet det er flere veier til Rom her, særlig mtp kosthold. Noen sier de blir bra/bedre med å kutte ut all mat som inneholder citronsyre (brukes i mye prosessert mat, samt noe tilskudd), mens andre må hardere til verks/prøve seg frem litt mer. Vanlige å eliminere som en start: Sukker Hvitt mel alkohol Gjær Lymfebehandlinger er bra fordi det hjelper lymfesystemet kvitte seg raskere med avfallsstoffer, samt allergener. Jeg anbefaler nevrorefleksolog for dette. Hvis du ikke kan ta behandlinger, så kan du kjøpe en tørrbørste. Det er ikke i nærheten av å være like effektivt, men det er likevel en fin måte å stimulere lymfesystemet på. Anbefaler at du googler/ser på youtube hvordan det brukes. Jeg har ikke hatt et eneste tilbakefall på mange år. Nå er du allerede i gang, og jeg kan ikke garantere at du vil bli bra på 1-2-3. Men som en god start: kosthold og lymfer. Lærte at alkohol var noe av det som var den største triggeren min, så jeg har ikke drukket det på mange år. Anonymkode: 98b79...25e 2
Blingblingtahei Skrevet 5. mai 2023 #3 Skrevet 5. mai 2023 Hva slags allergitabletter bruker du? Har du vurdert å bytte merke å se om det hjelper? Jeg begynte på noen nye i fjor som er de som har funket desidert best på meg, og det er telfast. Jeg er litt sånn energiløs og slapp i kroppen, enkelte dager litt hoven i øynene, men er lite tett eller kløe, og generelt mye bedre enn jeg har vært på andre allergimedisiner. Så kanskje vurdere å prøve noe annet og se om det virker bedre? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå