AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 Er en fyr som aldri har behandlet damer dårlig, men har vært med en litt crazy og voldelig dame før. Hun ble veldig sint fordi jeg gjorde det slutt, og har slengt dritt om meg til felles venner, sagt jeg var dårlig i senga osv. Nå synes jeg det er litt ubehagelig å være på Tinder. Jeg er redd for at noen skal legge ut profilen min i en sånn gruppe, eller at eksen allerede har lagt ut noe om meg. Hun sliter en del og er ustabil, og har gitt uttrykk for at hun vil skade meg så mye som mulig, så hvis store deler av damer jeg møter på Tinder er i disse gruppene, synes jeg det er vanskelig å slutte å tenke på det. Og ps ja jeg er fullstendig klar over at det er alt for mye voldtekt, og er også rasende over det, og at rettsvesenet ikke tar tak i det. Så det trengs ikke diskuteres: jeg er helt enig og det gjør meg sint Anonymkode: 2c2e6...835 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #2 Skrevet 5. mai 2023 Er du i aldersgruppen 30+? Jeg har aldri hørt om sånne grupper. Finnes det sånne Facebook-grupper for menn også? Anonymkode: 35d4c...4dc 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #3 Skrevet 5. mai 2023 Medlemslistene til disse gruppene deles på nettet tror jeg. Se om du kan få tak i dem så du kan sjekke om hun er der Anonymkode: f9f79...a76
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #4 Skrevet 5. mai 2023 Kanskje den kvinnen er meg? Isåfall så har du vært voldelig og drittsekk mot meg, du innser ikke selv hva du har gjort. Tror du er med på noe BDSM greier. Jeg har aldri samtykket til noe slikt Anonymkode: 10809...b5f
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #5 Skrevet 5. mai 2023 Hvis du er i midten av 30-årene og bor i Oslo? Anonymkode: 10809...b5f
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #6 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Medlemslistene til disse gruppene deles på nettet tror jeg. Se om du kan få tak i dem så du kan sjekke om hun er der Anonymkode: f9f79...a76 Oi, jeg er bare med for å se hvordan disse gruppene funker. Er ikke "en av dem", men da burde jeg kanskje melde meg ut, om det er det folk får inntrykk av Anonymkode: 7130b...9dd
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #7 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): det gjør meg sint Blir du lett sint kanskje? Mister litt kontroll over ord og handlinger? So they say... Anonymkode: b9222...694
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #8 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje den kvinnen er meg? Isåfall så har du vært voldelig og drittsekk mot meg, du innser ikke selv hva du har gjort. Tror du er med på noe BDSM greier. Jeg har aldri samtykket til noe slikt Anonymkode: 10809...b5f Nope, ikke into bdsm og har rett og slett vært veldig oppmerksom på grenser. Leit at du ikke ble respektert av han fyren, men som sagt har jeg ikke gjort noe galt mot denne kvinnen. Anonymkode: 2c2e6...835
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #9 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir du lett sint kanskje? Mister litt kontroll over ord og handlinger? So they say... Anonymkode: b9222...694 Jepp blir sint av grenseoverskridende adferd, særlig når så mange av venninnene mine er utsatt for voldtekt. Det burde alle bli Anonymkode: 2c2e6...835
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #10 Skrevet 5. mai 2023 Er den kvinnen i 20-årene og er du i midten av 30?hvor lenge var dere ilag? Anonymkode: 10809...b5f
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #11 Skrevet 5. mai 2023 Lurer bare på utbredelsen. (Hvis noen tror at de kan finne og kjefte på overgriperne deres i en anonym tråd på kvinneguiden så går ikke det. Skjønner impulsen, gir mening å være rasende over det så mange kvinner blir utsatt for) Anonymkode: 2c2e6...835
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #12 Skrevet 5. mai 2023 Er med i sånn gruppe for menn. Synes den har sin funksjon da en får en del svar en må ha mange dater for å finne ut av selv. Det er klart at noen i gruppa blir litt for detaljerte i forhold til intime detaljer og slikt, men sånn er Internett . Anonymkode: 6d476...29d
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #13 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er den kvinnen i 20-årene og er du i midten av 30?hvor lenge var dere ilag? Anonymkode: 10809...b5f Nei, jeg er i begynnelsen av 20-årene. Hvis du troller: shame on you. Hvis du faktisk håper på å kunne hevde deg mot Anonymkode: 2c2e6...835
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #14 Skrevet 5. mai 2023 overgriperen din her, så er jeg lei meg for at du har blitt behandlet så dårlig, men du kommer ikke til å finne det du leter etter her Anonymkode: 2c2e6...835
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #15 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er med i sånn gruppe for menn. Synes den har sin funksjon da en får en del svar en må ha mange dater for å finne ut av selv. Det er klart at noen i gruppa blir litt for detaljerte i forhold til intime detaljer og slikt, men sånn er Internett . Anonymkode: 6d476...29d Æsj da, det er jo veldig grenseoverskridende å dele noe intimt med hele internett. Jeg håper de jeg dater vil være enig med meg i at det er fint å bruke ekstra tid på å bygge opp noe intimt og trygt, i stedet for å sjekke ratings på nettet. Anonymkode: 2c2e6...835
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #16 Skrevet 5. mai 2023 Nei store deler av damer du møter på Tinder er ikke hevngjerrig som henger ut uskyldige menn. Du kan slappe helt av. Det er ikke det sånne grupper er for Anonymkode: d0601...f3f
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #17 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei store deler av damer du møter på Tinder er ikke hevngjerrig som henger ut uskyldige menn. Du kan slappe helt av. Det er ikke det sånne grupper er for Anonymkode: d0601...f3f Neida, det er jeg klar over, har vært med flere nydelige damer som bare ville fått vondt av å slenge dritt sånn, bekymrer meg kun for én spesifikk. Lurer fremdeles på utbredelsen. Anonymkode: 2c2e6...835
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #18 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Neida, det er jeg klar over, har vært med flere nydelige damer som bare ville fått vondt av å slenge dritt sånn, bekymrer meg kun for én spesifikk. Lurer fremdeles på utbredelsen. Anonymkode: 2c2e6...835 Bortkastet å bekymre seg over. Jeg er dame og ble hengt ut av en mann jeg avviste, dvs han lagde en egen tinder profil med mine bilder og skrev masse fucka ting som gjorde at folk trodde jeg var noen andre enn jeg var og en helt jævlig person. Det ødela en del for meg og det var ille å få screenshot av profilen fra en kompis som kjente meg og hadde funnet den og matchet med meg fordi han skjønte den var fake, men livet går videre. Dette var en mann som hadde prøvd å sjekke meg opp på facebook under corona, som jeg godtok fordi vi hadde felles venner der og som jeg først var hyggelig mot, men som det ble åpenbart at var rusa og full hver gang han skrev til meg og ble sintere og sintere for hver gang jeg ikke svarte på sekundet. Til slutt sa jeg pent og høflig i fra at jeg ikke syns det var hyggelig å chatte med han lenger (etter ca 3-4 kvelder med chatting) og at han ikke var aktuell for meg. Det var alt jeg gjorde og han satte igang en hevnaksjon pga det når ikke han fikk meg skulle visst ingen andre heller få meg. Det var skikkelig kjipt å vite hvordan han hang meg ut for å sabotere for meg på Tinder men jeg går ikke rundt å frykter at andre menn skal henge meg ut. Jeg oppfører meg fint og respektfullt alltid og jeg var bare veldig uheldig med han ene fyren. Han ble anmeldt og var inne til avhør hos politiet men siden da vet jeg ikke noe mer om straffesaken, hvertfall ikke fått beskjed om at den er henlagt. Er heldigvis klar over at det er liten sjanse for at han gjør dette igjen mot meg og jeg kan ikke gå å være redd for hva andre menn jeg dater tror om meg eller ikke men la de bli kjent med den jeg er. Leit å høre at du har vært i et voldelig forhold men jeg kan betrygge deg med at i disse tinder gruppene for kvinner så gjennomskues det om noen bare er ute etter hevn. Hver post krever bevis og potensielt injuriende og grunnløse påstander slettes med en gang. Statistisk sett er det mye mer utbredt at menn begår hevnhandlinger mot damer når de ikke får det som de vil. Enten det er en dame de avvises av eller en eks fra et forhold de ikke fikk ha makt over lenger. Damer generelt har ikke samme måten å forholde seg til hevn og makt på som menn da vi pleier å respektere at ting ikke ble som det i et forhold. Ikke la eksen din hindre deg i å date nye og så lenge du oppfører deg normalt mot dine fremtidige dates har de ingen grunn til å henge deg ut i slike grupper heller Anonymkode: d0601...f3f 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #19 Skrevet 5. mai 2023 31 minutter siden, AnonymBruker said: Oi, jeg er bare med for å se hvordan disse gruppene funker. Er ikke "en av dem", men da burde jeg kanskje melde meg ut, om det er det folk får inntrykk av Anonymkode: 7130b...9dd Er du medlem så sier det mye om deg okke som Anonymkode: f9f79...a76 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå