AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #121 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 6.5.2023 den 9.09): Kona. Min første, beste og eneste hittil (40+). Anonymkode: 7411c...60d Verden trenger flere sånne som deg. Blir så glad og så utrolig rørt over st hun har vært Din eneste ! Du får en stående applaus fra meg her i stua mi hahah ❤️. Bra jobba as ! Anonymkode: 98167...3c8 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #122 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 9.5.2023 den 21.21): Storesøsteren til min bestevenn, vi var alene da de skulle på grensehandel mens jeg bodde hos dem en uke. Jeg stod å så på henne en stund mens hun solet seg toppless i bakhagen, ble nødt til å ta meg en runk i dusjen tils jeg hørte et kremt, forhenget og døren bak meg åpnes. Der stod hun i bare string trusen, sa det bare var rettferdig siden jeg hade sett henne. Tok tak i ereksjonen min for dra meg ut av dusjen. Fikk meg ned på toalett settet og tok meg i munnen sin i 11 deilige sekunder før jeg kom. Jeg ble jo knall rød og flau i ansiktet, men hun hadde tydeligvis svelget mens jeg kom for hun bare lo, gav meg et dypt kyss før hun så sett ene foten sin på badekaret og førte to av mine fingre inn i henne og viste hvordan jeg skulle bevege dem før hun førte hode mitt mot klitten sin. Etter en stund klarte hun ikke å stå og la seg ned på rygg og avsluttet henne der. Så var det tur for den store finalen, hun ville se reaksjonen min så fikk meg tilbake på settet og ba meg ikke holde tilbake orgasme eller grimaser, hun tente ekstremt på tanken at jeg alltid kom til å tenke på henne når jeg tenkte på min første og hun ville se alt. Det var rene himmelen å være inni henne og vi satt slik en stund hvor hun bare klemte rundt penisen min med fitta si. For å se hvordan jeg kom til å reagere. Jeg ville at det skulle holde ut lenger så ba henne ta det forsiktig og når jeg var på tur å komme trygglet jeg henne om å stoppe jeg var ikke klar for at det kom til å være over, var villig til å gjøre hva som helst, rent desperat begynte jeg å suge på brystene hennes som om det kom til å gjøre noe for henne. Hun lo det vekk og sa jeg var søt og lot meg bare holde rundt henne og skifte mellom hvilket bryst jeg sugde på. Så begynte jeg å prøve å bevege meg til å få friksjon så hun begynte å ri meg igjen. Denne gangen med ene hånden på brystet mitt for å kunne ta in hele synet av meg mens jeg gjorde alt jeg kunne for å holde igjen men det var kanskje gått to minuter før jeg kom igjen og bare falt med hode over skulderen hennes. Jeg ante ikke hva som var vanlig å si når jeg litt krefter igjen så jeg sa bare tusen takk jeg lover at dette kommer jeg aldri til å glemme skulle ønske vi hadde til til å fortsette. Hun så litt sympatisk på meg, over hvor tydelig skuffet jeg var over at jeg kom så kjapt, ba meg sitte der litt. Hun gikk ringte dem opp på mobilen for å spørre hvor lenge de var unna og om hun skulle gjøre det klart for mat. Fikk beskjed om at de ikke kom til å være tilbake for på kvelden da det hadde vært vei arbeid så de skulle spise der og ikke fått startet med handlingen engang. Kom tilbake til badet og sa at det luktet sex så det var kanskje best at hun tok seg at godt bobblebad og jeg kunne jo ligge bak henne og kose litt, skulle jeg bli hard skulle hun sørge for at jeg kom i vannet for å skjule lukten. Idag er hun min kone og utav de 6 kvinnene jeg har vært med, det er ingen som runker, suger eller knuller meg så bra som henne. Anonymkode: 92157...65a Du bør være temmelig stolt av det du har. Var veldig morsomt og ikke minst spennende og lese åssen alt bygget seg opp og du endte med og fortelle oss at det er din kone. Og ikke minst hvordan du trekker frem at det er ingen . Og INGEN SOM. Er som henne ! Du er en av få menn som virkelig ikke trenger noen andre enn henne for og føle seg elsket og sett. Anonymkode: 98167...3c8
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #123 Skrevet 17. mai 2023 Min nåværende samboer, uten tvil. 😊 Anonymkode: 7727c...6c2 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #124 Skrevet 17. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange sier eldre menn. Skal vi menn vente med å prøve oss på jenter til vi er eldre og heller prioritere andre ting først? Anonymkode: 06007...ce3 Nei, ikke kast bort livet ditt med å vente Anonymkode: d8352...ad4
Gjest Sigarett Skrevet 23. mai 2023 #125 Skrevet 23. mai 2023 Det lar visst vente på seg. Men jeg fikk nylig oppleve noen ekstremt gode fingre, som lett visste eksakt hva de skulle gjøre fra første stund.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2023 #126 Skrevet 23. mai 2023 Min ex. Vi hadde fantastisk kjemi i sengen. Synd det ikke varte 🥲 Anonymkode: 91c02...aa1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå