Gjest Chroma Skrevet 9. mai 2023 #101 Skrevet 9. mai 2023 Min nåværende kjæreste. Mest fordi nærheten føles så fantastisk.
Gjest Made4u Skrevet 9. mai 2023 #102 Skrevet 9. mai 2023 Geojak skrev (5 minutter siden): Du viser stadig til den brødskiva med leverpostei. Men du kan jo spise skiver av samme brødtype i mange år, bare du varierer i pålegget, så blir skiva mer spennende igjen. På samme måte kan min kone gjennom mange år være spennende, så lenge vi finner på noe nytt, sltså nytt «pålegg» som gjør det spennende og herlig. Kona (brødskiven) er jo den samme, det handler bare om å variere for å få litt mer spenning. Og fortsatt viser du til «vi menn» altså er du fortsatt tydeligvis i den tro og overbevisning at måten du er på er den eneste rette for alle menn. Takk og lov for at vi er forskjellige! Det blir fullstendig manipulativ fremstilling, om noen bare skal ha sex med ei i løpet av livet å være tro mot henne, det er det som er ensformig og uten variasjon - at du kan snu på det slik blir bare for dumt når du argumenterer for å bare ha sex med ei... Å bare ha ei er som å spise tørt brød alene, med vann som drikke hver dag... Altså ingen melk, ingen juice eller vin for den saks skyld... Å ha mange, det er som å variere alt (forskjellige brød, sågar knekkebrød, all verdens valg av pålegg og forskjellige drikker også... Du er fult klar over at hva du kan gjøre med din kone, det kan en annen gjøre med samtlige av de 10 damene en annen møter samme året... Altså han har variasjonen, spenningen og intensiteten, mens du bare har din kone og må nøye deg med å drømme om de andre...
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #103 Skrevet 9. mai 2023 Made4u skrev (8 minutter siden): Det blir fullstendig manipulativ fremstilling, om noen bare skal ha sex med ei i løpet av livet å være tro mot henne, det er det som er ensformig og uten variasjon - at du kan snu på det slik blir bare for dumt når du argumenterer for å bare ha sex med ei... Å bare ha ei er som å spise tørt brød alene, med vann som drikke hver dag... Altså ingen melk, ingen juice eller vin for den saks skyld... Å ha mange, det er som å variere alt (forskjellige brød, sågar knekkebrød, all verdens valg av pålegg og forskjellige drikker også... Du er fult klar over at hva du kan gjøre med din kone, det kan en annen gjøre med samtlige av de 10 damene en annen møter samme året... Altså han har variasjonen, spenningen og intensiteten, mens du bare har din kone og må nøye deg med å drømme om de andre... Men når skal du gi deg? Du får ikke medhold av noen som helst. Du klarer heller ikke å si hvor du henter empiri til denne generaliseringen din av menn fra? Du snakker nedlatende til alle som har andre opplevelser og preferanser enn deg selv. Takk for at jeg ikke har vært så dum å falle for noen med ditt syn på seksualitet spesielt og andre mennesker generelt. Nå kan du gå tilbake til singelbobla di og fantasere om alle de attraktive kvinnene du kan «puttte den inn i». Anonymkode: 8847e...9c6 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #104 Skrevet 9. mai 2023 Storesøsteren til min bestevenn, vi var alene da de skulle på grensehandel mens jeg bodde hos dem en uke. Jeg stod å så på henne en stund mens hun solet seg toppless i bakhagen, ble nødt til å ta meg en runk i dusjen tils jeg hørte et kremt, forhenget og døren bak meg åpnes. Der stod hun i bare string trusen, sa det bare var rettferdig siden jeg hade sett henne. Tok tak i ereksjonen min for dra meg ut av dusjen. Fikk meg ned på toalett settet og tok meg i munnen sin i 11 deilige sekunder før jeg kom. Jeg ble jo knall rød og flau i ansiktet, men hun hadde tydeligvis svelget mens jeg kom for hun bare lo, gav meg et dypt kyss før hun så sett ene foten sin på badekaret og førte to av mine fingre inn i henne og viste hvordan jeg skulle bevege dem før hun førte hode mitt mot klitten sin. Etter en stund klarte hun ikke å stå og la seg ned på rygg og avsluttet henne der. Så var det tur for den store finalen, hun ville se reaksjonen min så fikk meg tilbake på settet og ba meg ikke holde tilbake orgasme eller grimaser, hun tente ekstremt på tanken at jeg alltid kom til å tenke på henne når jeg tenkte på min første og hun ville se alt. Det var rene himmelen å være inni henne og vi satt slik en stund hvor hun bare klemte rundt penisen min med fitta si. For å se hvordan jeg kom til å reagere. Jeg ville at det skulle holde ut lenger så ba henne ta det forsiktig og når jeg var på tur å komme trygglet jeg henne om å stoppe jeg var ikke klar for at det kom til å være over, var villig til å gjøre hva som helst, rent desperat begynte jeg å suge på brystene hennes som om det kom til å gjøre noe for henne. Hun lo det vekk og sa jeg var søt og lot meg bare holde rundt henne og skifte mellom hvilket bryst jeg sugde på. Så begynte jeg å prøve å bevege meg til å få friksjon så hun begynte å ri meg igjen. Denne gangen med ene hånden på brystet mitt for å kunne ta in hele synet av meg mens jeg gjorde alt jeg kunne for å holde igjen men det var kanskje gått to minuter før jeg kom igjen og bare falt med hode over skulderen hennes. Jeg ante ikke hva som var vanlig å si når jeg litt krefter igjen så jeg sa bare tusen takk jeg lover at dette kommer jeg aldri til å glemme skulle ønske vi hadde til til å fortsette. Hun så litt sympatisk på meg, over hvor tydelig skuffet jeg var over at jeg kom så kjapt, ba meg sitte der litt. Hun gikk ringte dem opp på mobilen for å spørre hvor lenge de var unna og om hun skulle gjøre det klart for mat. Fikk beskjed om at de ikke kom til å være tilbake for på kvelden da det hadde vært vei arbeid så de skulle spise der og ikke fått startet med handlingen engang. Kom tilbake til badet og sa at det luktet sex så det var kanskje best at hun tok seg at godt bobblebad og jeg kunne jo ligge bak henne og kose litt, skulle jeg bli hard skulle hun sørge for at jeg kom i vannet for å skjule lukten. Idag er hun min kone og utav de 6 kvinnene jeg har vært med, det er ingen som runker, suger eller knuller meg så bra som henne. Anonymkode: 92157...65a 2 4
Geojak Skrevet 9. mai 2023 #105 Skrevet 9. mai 2023 Fort gjort å glemme hva tråden egentlig handler om 😉 Jeg mener fortsatt at «mitt beste ligg» har vært og er med kona, like herlig hver eneste gang, uansett hva «andre» måtte tro og mene. 🥰 1 2
Elaine Marley Skrevet 9. mai 2023 #106 Skrevet 9. mai 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt, nedsettende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #107 Skrevet 10. mai 2023 Made4u skrev (På 6.5.2023 den 17.28): Jo det er vi, sex med attraktive damer er noe vi samtlige vil ha jo mer tiltrekkende dess mer spennende. De som hevder annet, de snakker av taktiske heller enn ærlige grunner. Er nok av de som ikke våger og si sannheten og i alt de gjør forsøker å være den kvinner vil de skal være (av taktiske årsaker), fra naturens side derimot er langvarige sexrelasjoner kjedelige da det er det nye som er spennende. At folk holder på en langvarig seksuell relasjon er mest fordi det gjør sex lettere tilgjengelig for dem heller enn fordi det er så spennende, at noen er taktiske i så måte er til å forstå selv om det går imot mannens natur. Vell, når sexlivet blir kjedelig (som brødspising blir om leverpostei er eneste pålegg år etter år) så må det trauste sexlivet piffes opp, noe heldigvis ikke de som har spennende sexliv med varierte partnere trenger på samme måte (selv om også de kan gjøre ting for å gjøre det mer spennende)... Du kan snu og vende på dette som du vil, din hjerne som kvinne er ikke ment å skulle forstå dette da som jeg har nevnt, dere måler alt etter følelser og etter 20 år med noen så har du nok dypere følelser for han du har.... Han på sin side, han må jo ha fantasier om andre, klart han er fristet av andre enn deg. Hvordan enn dere varierer ting, det er deg han skal ha sex med gang etter gang år etter år... Det er aldri spennende i lengden det!! Jeg syns ingenting om at du fremstiller andre som løgnere. Jeg har IKKE lyst på sex med andre en kona mi. Det er INGEN grunn til at jeg skulle lyge om det som annonym på forum. Anonymkode: d0813...7b5 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #108 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 5.5.2023 den 20.35): …Så langt i livet? Den beste hyrdestunden jeg har hatt var med en jeg hadde sex med 2 ganger, og ikke noe mer enn det. I mine to samboerskap opplevde jeg aldri at jeg ble helt tilfredstilt. Anonymkode: 95561...2c6 Mora di og tanta di Anonymkode: 1aede...5e6
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #109 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 9.5.2023 den 13.55): Min gifte elskerinne er et dyr i senga. Hadde hun ikke blitt avslørt av mannen hadde vi nok fortsatt holdt på. Jeg har aldri vært borti makan til sex, verken før eller etter. Anonymkode: 6bad9...460 Enig ! Gifte, og 10-15 år eldre damer er de beste (og ofte enkleste å få) i senga. Anonymkode: e6c35...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #110 Skrevet 10. mai 2023 Kjæresten min, uten tvil. Hver eneste gang vi har sex, er det helt sykt deilig. Var magisk fra første gangen. Han er den del eldre enn meg og mer erfaren, og helt vanvittig fin på alle måter. Gleder meg til neste gang ( i kveld eller i morgen tidlig:) ) Anonymkode: 0ac6b...c9c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2023 #111 Skrevet 10. mai 2023 Eksen min, ingen over og ingen ved siden av når det kommer til det seksuelle. Savner han ekstremt mye. Anonymkode: 1c576...410
kåre42 Skrevet 10. mai 2023 #112 Skrevet 10. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 6.5.2023 den 9.19): Derfor jeg heller satser på sexforhold i dag Det fungerer bra for meg... Mitt nåværende er en mann på 48, jeg ser selv 29år. Menn for meg må være over 40. Anonymkode: abb64...82b Hei😉
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2023 #113 Skrevet 12. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 10.5.2023 den 15.54): Enig ! Gifte, og 10-15 år eldre damer er de beste (og ofte enkleste å få) i senga. Anonymkode: e6c35...4a3 Hun er ti år yngre enn meg faktisk😊 Anonymkode: 6bad9...460
Master1 Skrevet 13. mai 2023 #114 Skrevet 13. mai 2023 (endret) Mange gode ...noen kjempedeilige Men håper noen enda bedre i fremtiden sånn erre bare HUSK en lever bare en gang og da må en virkelig nyte hva livet har å tilby en......... M@ster Endret 13. mai 2023 av Master1
kri.star Skrevet 13. mai 2023 #115 Skrevet 13. mai 2023 Han jeg dater nå! WOW!! Det er en mann som kan sine saker!
flusa Skrevet 14. mai 2023 #116 Skrevet 14. mai 2023 Mannen min😍 Vi har mye god sex, har vært sammen i mange år og tørr å prøve nye ting. Snakker om hva vi liker og ikke liker,og gjør det som begge synes er godt.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2023 #117 Skrevet 14. mai 2023 Ektemannen min som jeg har vært sammen med siden jeg var 16… hadde noen ligg før det, men det er dessverre ikke stort å snakke om. Anonymkode: 41b8f...0ed 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #118 Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 10.5.2023 den 18.58): Eksen min, ingen over og ingen ved siden av når det kommer til det seksuelle. Savner han ekstremt mye. Anonymkode: 1c576...410 Hvorfor ble det slutt? Anonymkode: 43342...5cf
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #119 Skrevet 17. mai 2023 Mange sier eldre menn. Skal vi menn vente med å prøve oss på jenter til vi er eldre og heller prioritere andre ting først? Anonymkode: 06007...ce3 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2023 #120 Skrevet 17. mai 2023 Mitt beste ligg var faktisk en ons. Det som gjorde det så sinnsykt bra var den kjemien og lidenskapen som oppsto, kroppen min verker ennå etter ham. Bare så synd at det er en jeg aldri får møtt igjen.. Anonymkode: 57fa6...0fc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå