AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #61 Skrevet 7. mai 2023 Han er et rasshøl. Vil heller ha dårlig sex på livstid en å gjenta det.. Anonymkode: 2f768...10e
Friluftsmann70 Skrevet 7. mai 2023 #62 Skrevet 7. mai 2023 En trekant, hvor jeg ble invitert til et par, helt himmelsk. Startet med meg og henne, så ble han med, og vo var to menn som tilfredsstilte henne. For en opplevelse.
Bamseklemmer Skrevet 7. mai 2023 #63 Skrevet 7. mai 2023 Det var mitt siste ligg, for sexen blir bare bedre og bedre, og orgasmer blir bare sterkere og sterkere 😆
Gjest Sigarett Skrevet 7. mai 2023 #64 Skrevet 7. mai 2023 Det vet jeg at jeg enda har forran meg. Måtte tiden gå fort!
Grüner Skrevet 7. mai 2023 #65 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 6.5.2023 den 9.18): Hvor mye kostet de? Anonymkode: abb64...82b Det var to studenter, ikke horer! 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #66 Skrevet 7. mai 2023 Serafin skrev (14 timer siden): Vi får se om sexlysten er like stor på din mann om 10 - 15 år frem i tid... Virker som du har et jævlig trist liv som føler behovet for å rakke ned på andres lykke. Du er sikkert 50+ og sittet alene i den rotete leiligheten din og er ensom. La mennesker være forelsket å lykkelige om det varer vet ikke du men la henne nyte det. Anonymkode: f99e6...940 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #67 Skrevet 7. mai 2023 Stort sett har de "forbudte" vært best ...... (dessverre)- Anonymkode: e6c35...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #68 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 5.5.2023 den 20.35): …Så langt i livet? Den beste hyrdestunden jeg har hatt var med en jeg hadde sex med 2 ganger, og ikke noe mer enn det. I mine to samboerskap opplevde jeg aldri at jeg ble helt tilfredstilt. Anonymkode: 95561...2c6 kjæresten min som jeg har nå. Jeg er 41.. Anonymkode: c7078...a6a
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #69 Skrevet 7. mai 2023 I hele min liggehistorie var det nok da jeg og eksen hadde bestemt oss for å få barn. Det var en helt spesiell følelse. Anonymkode: 30c4f...897
Gomez Skrevet 7. mai 2023 #70 Skrevet 7. mai 2023 Har hatt mange bra ligg i mitt liv, men tre ulike varianter som skiller seg ut: Ei jeg var sammen med i tre år som jeg hadde en vanvittig seksuell kjemi med og hvor sexen egentlig bare ble bedre og bedre, men vi var vel egentlig mer venner enn så veldig forelska. Hun flyttet til en annen by på grunn av studier og forholdet ble avsluttet. I dag har hun samboer og barn, så det blir vel neppe noe mer i nær framtid. En av mine kuleste opplevelser da jeg begynte å bli seksuelt aktiv var da den absolutt fineste av venninnene til søstera mi (5 år eldre enn meg) sendte meg melding på 16-årsdagen min om at "nå som du har lovlig har jeg veldig lyst til å knulle deg" og inviterte meg hjem til seg dagen etter. Der var veldig bra for selvtilliten og starten på et fint seksuelt forhold. Beste one-night-stand var ei dame fra Island som jeg møtte på ferie i Hellas som jeg synes var utrolig tiltrekkende og utvekslet mange blikk (uten å snakke med) i tre dager, før vi endelig kom i prat og havnet på hotellrommet hennes den siste kvelden hun var der. Har litt kontakt med henne enda i dag og håper å få til et møte til en gang! Så det var tre forskjellige opplevelser som var bra på hver sin måte! 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #72 Skrevet 7. mai 2023 Kjæresten min! Elsker å ha sex med han. Anonymkode: 3e16e...455
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #73 Skrevet 7. mai 2023 On 5/6/2023 at 5:28 PM, Made4u said: Jo det er vi, sex med attraktive damer er noe vi samtlige vil ha jo mer tiltrekkende dess mer spennende. De som hevder annet, de snakker av taktiske heller enn ærlige grunner. Er nok av de som ikke våger og si sannheten og i alt de gjør forsøker å være den kvinner vil de skal være (av taktiske årsaker), fra naturens side derimot er langvarige sexrelasjoner kjedelige da det er det nye som er spennende. At folk holder på en langvarig seksuell relasjon er mest fordi det gjør sex lettere tilgjengelig for dem heller enn fordi det er så spennende, at noen er taktiske i så måte er til å forstå selv om det går imot mannens natur. Vell, når sexlivet blir kjedelig (som brødspising blir om leverpostei er eneste pålegg år etter år) så må det trauste sexlivet piffes opp, noe heldigvis ikke de som har spennende sexliv med varierte partnere trenger på samme måte (selv om også de kan gjøre ting for å gjøre det mer spennende)... Du kan snu og vende på dette som du vil, din hjerne som kvinne er ikke ment å skulle forstå dette da som jeg har nevnt, dere måler alt etter følelser og etter 20 år med noen så har du nok dypere følelser for han du har.... Han på sin side, han må jo ha fantasier om andre, klart han er fristet av andre enn deg. Hvordan enn dere varierer ting, det er deg han skal ha sex med gang etter gang år etter år... Det er aldri spennende i lengden det!! Slutt å dra med alle menn i det innlegget ditt, du vet at alle menn er forkjellige. Jeg er mann og tenker ikke i nærheten av det du gjør. Det kunne aldri fallt meg inn og pult ei digg ei, men som jeg for og si det med dine ord *synes er ett heslig* menneske. Det vitner om ett bruk og kast samfunn. Du drar en sammelikning om sex livet som par har som og spise brødskive med leverpostei, ja hvis leverposteien er og ha misjonær hver gang så kan jeg skjønne at det blir kjedelig. Men jeg er overbevist om at par som holder sammen over en lengre periode og ikke er redd for å bli *freaky* sammen, kan ha ett sexliv som de som bytter partnere som om de skulle være sokker bare kan drømme om. Anonymkode: a0741...43d 2 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #74 Skrevet 7. mai 2023 På 90-tallet hadde jeg en fuck friend som var skikkelig rå. Orgasme-garanti med han altså👍Skikkelig bad bot som garantert hadde god erfaring. En sånn man egentlig var litt flau over å være med😅 Nå etter mange sexpartnere og forhold så har jeg en helt nydelig elsker. Han er opptatt av min nytelse like mye som sin egen🥰 Anonymkode: c5c34...126 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #75 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slutt å dra med alle menn i det innlegget ditt, du vet at alle menn er forkjellige. Jeg er mann og tenker ikke i nærheten av det du gjør. Det kunne aldri fallt meg inn og pult ei digg ei, men som jeg for og si det med dine ord *synes er ett heslig* menneske. Det vitner om ett bruk og kast samfunn. Du drar en sammelikning om sex livet som par har som og spise brødskive med leverpostei, ja hvis leverposteien er og ha misjonær hver gang så kan jeg skjønne at det blir kjedelig. Men jeg er overbevist om at par som holder sammen over en lengre periode og ikke er redd for å bli *freaky* sammen, kan ha ett sexliv som de som bytter partnere som om de skulle være sokker bare kan drømme om. Anonymkode: a0741...43d 😊👏 Liker menn som deg Anonymkode: d8352...ad4 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #76 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 5.5.2023 den 23.04): En spanjol med 23cm mellom bena Anonymkode: 0ffce...5a3 Interessant at du har målt penisen til en du har ligget med.. Hos meg var det en jeg hadde en flørt med for noen år tilbake. Han var kanskje 10 år eldre enn meg, og nok mye tryggere i egen seksualitet enn andre jeg har ligget med. Det var nok det som gjorde sexen så bra. Dessuten måtte vi ikke nødvendigvis ligge i en seng for å ha sex, og det var ganske het og intens sex. Anonymkode: 84b31...86f
Serafin Skrevet 8. mai 2023 #77 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 7.5.2023 den 13.19): Virker som du har et jævlig trist liv som føler behovet for å rakke ned på andres lykke. Du er sikkert 50+ og sittet alene i den rotete leiligheten din og er ensom. La mennesker være forelsket å lykkelige om det varer vet ikke du men la henne nyte det. Anonymkode: f99e6...940 Ditto...
Sophie-Ann Skrevet 8. mai 2023 #78 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 5.5.2023 den 20.35): …Så langt i livet? Den beste hyrdestunden jeg har hatt var med en jeg hadde sex med 2 ganger, og ikke noe mer enn det. I mine to samboerskap opplevde jeg aldri at jeg ble helt tilfredstilt. Anonymkode: 95561...2c6 Min nye kjæreste. Aldri opplevd makan 🥺♥️ 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #79 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 6.5.2023 den 23.21): Alkohol senker dømmekraften. Jo mer man drikker, jo mindre kontroll har man, det vet du. Det kan tolkes som at du kunn ligger med jenter når de ikke er istand til å ta gode valg for segselv. Anonymkode: d8352...ad4 Så snart en kvinne har drukket så er hun ikke i stad til å ta gode valg for seg selv? Er det regelen menn skal leve etter? Hva med menn med samme promille som kvinnene, kan de ta gode valg for seg selv? Eller gjelder denne problemstillingen kun for kvinner.. Hva skjer med verden og denne dyrkingen av kvinnen som et offer i alle sammenhenger? Anonymkode: ba9a5...874
Gjest Made4u Skrevet 8. mai 2023 #80 Skrevet 8. mai 2023 Sophie-Ann skrev (38 minutter siden): Min nye kjæreste. Aldri opplevd makan 🥺♥️ Enn så lenge, det blir mindre spennende, for dere begge vil jeg anta... Da går sexlivet over i gjensidige avvisninger og sex blir sjeldnere og sjeldnere. Det skjer alle par, før eller siden...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå