AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #41 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kona. Min første, beste og eneste hittil (40+). Anonymkode: 7411c...60d Nettopp, du vet jo ikke bedre. Så trist Anonymkode: 7321f...fd3 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #42 Skrevet 6. mai 2023 Hun jeg snart skal gifte meg med! Hun var i starten av tjueåra og jomfru da jeg møtte henne, måtte være tålmodig i nesten et halvt år. Nå nyter jeg digre pupper, stram rumpe og liten og veltrent figur hver dag! Anonymkode: ae39e...493
Geojak Skrevet 6. mai 2023 #43 Skrevet 6. mai 2023 (endret) Made4u skrev (2 timer siden): for hannkjønn har den følelsesmessige biten absolutt ingen betydning, bare menn som ikke våger å si sannheten men som vil innånde seg hos kvinner med å si det damer vil høre som lyver og hevder annet. Enda en gang gjør du deg til «talerør» for alle menn… Nei! Alle er ikke som deg. Under sexakten er mine føleser for henne viktige, min nytelse blir større og bedre når jeg merker at hun jeg elsker og har sterke følelser for, nyter det jeg gjør med henne. Det ville ikke på noen måte vært like herlig om jeg ikke hadde de følelsene for henne. Sånn er jeg, jeg er også mann, og det er ingen løgn jeg bringer til torgs for å innynde meg hos andre damer. Endret 6. mai 2023 av Geojak Skrivefeil 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #44 Skrevet 6. mai 2023 Min nåværende samboer. De andre har bare prioritert egen nytelse, han jeg er med nå prioriterer oss begge! Anonymkode: 62024...5b8
Elaine Marley Skrevet 6. mai 2023 #45 Skrevet 6. mai 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #46 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Manglende dømmekraft? 🚩🚩 Anonymkode: d8352...ad4 Hvem av oss hadde manglende dømmekraft mener du? De to unge kvinnene eller meg? Anonymkode: ba9a5...874
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #48 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan kan du si menn? Du vet at dere ikke er en monogam gruppe? Å sammenligne sex med samme partner over tid med å spise samme pålegg hver dag blir kun korrekt om man har like sex hver gang. Det har vi altså ikke. Jeg tror de fleste ville funnet sexlivet kjedelig da. Nå har det sex slik at sexen blir så spennende som du gjør det til selv. Med riktig partner kan jeg love deg at det ikke blir kjedelig. Vi tester stadig ut nye ting og får nye seksuelle preferanser. Da er det fint å ha en partner som er kompatibel og som møter disse preferansene. Du som aldri har opplevd et godt og intenst sexliv over lang tid med samme partner kan ikke si noe om hvordan det er. Det er tydelig at du aldri har opplevd det, så det kan du umulig ha noen mening om. Jeg og min nåværende partner har dog prøvd ons, korte forhold og langvarig forhold med en seksuelt kompatibel partner som vi i tillegg finner attraktiv. Vi er begge enige om at sexen vi har hatt tidligere ikke kan måle seg med dette. Den spenningen man opplever med ny partner er kortvarig. Dette vi har bygget opp sammen er så absolutt ikke det. Ikke er det kjedelig og traust heller. Da hadde vi ikke orket med. Anonymkode: 8847e...9c6 Du mener homogen😊 Anonymkode: 2e12e...109 1
Serafin Skrevet 6. mai 2023 #49 Skrevet 6. mai 2023 blåbærpai skrev (13 timer siden): Jeg giftet meg med ham😇 digge ligg resten av livet lol Vi får se om sexlysten er like stor på din mann om 10 - 15 år frem i tid...
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #50 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du mener homogen😊 Anonymkode: 2e12e...109 Ja, hvis du hadde lest neste kommentar så hadde jeg rettet på det. Anonymkode: 8847e...9c6
Elaine Marley Skrevet 6. mai 2023 #51 Skrevet 6. mai 2023 (endret) Tråden er ryddet for brukerdebatt, nedsettende innlegg, og svar til dette. Elaine Marley, mod. Endret 6. mai 2023 av Elaine Marley
blåbærpai Skrevet 6. mai 2023 #52 Skrevet 6. mai 2023 Serafin skrev (2 minutter siden): Vi får se om sexlysten er like stor på din mann om 10 - 15 år frem i tid... Holdt i 11 år sålangt, tror det skal gå greit😎 2
Anonymeeee Skrevet 6. mai 2023 #53 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Pappen din. Anonymkode: 0331e...04f 😂
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #54 Skrevet 6. mai 2023 Beste enkeltstående ligg? En dag kona og jeg holdt på og vi klarte å holde oss akkurat på knivseggen begge to, lenge. Hun red meg dypt, masse kyssing og tafsing og begge glisa av kåtskap. Til slutt sa vi til hverandre, "Skal vi komme?" ... og så kom vi begge som en vulkan samtidig. Laken måtte skiftes for å si det sånn. Beste seksulle opplevelse? En eks... vi hadde sykt bra seksuell kjemi og hver gang vi traff hverandre ble det sex, gjerne i flere omganger. Denne kvelden hadde jeg kommet i henne bakfra. Hun lot meg se sæden renne ut og vi ble begge så kåte at vi tok en runde til. Jeg kom på nytt, men ikke henne. Hun ville selvsagt komme hun også, så da slikket jeg henne til orgasme. Hun hadde vært litt redd for å spørre siden jeg akkurat hadde kommet i henne; tenkte at menn ikke ville takle smaken av litt sæd. Men ble sykt tent da jeg gikk ned på henne. Etter en liten pause tok vi runde tre, og da var det hun som kom først. Hun var nå blitt litt sår etter all knullinga at det ikke funka å fortsette til jeg kom. Nå tok hun meg i munnen og sugde til jeg så stjerner. Hele kroppen prikket og jeg fikk nesten kramper både her og der. Vi tente visst begge på orsalsex etter vanlig samleie ... kjenne smaken av begge. Smaken av sex. Anonymkode: 4aac7...052 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #55 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nettopp, du vet jo ikke bedre. Så trist Anonymkode: 7321f...fd3 Jeg blir også provosert av denne tråden. Har hatt trekant, sex med andre i samme rom, møtt par sammen med partner, ons osv., men har ikke hatt lignende sex som jeg har hatt med samme partner over tid. Å vite akkurat hva som er diggest, tenner, gjøre ting man ikke hadde turt å gjøre med en ny partner, tørre å flytte grenser hele tiden m.m. Klart det er opphissende med en ny partner, men det blir aldri så maksimalt digg som en partner man er tent på og som man kan perfeksjonere sexen med over tid. Anonymkode: 8510c...5d2 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #56 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvem av oss hadde manglende dømmekraft mener du? De to unge kvinnene eller meg? Anonymkode: ba9a5...874 Alkohol senker dømmekraften. Jo mer man drikker, jo mindre kontroll har man, det vet du. Det kan tolkes som at du kunn ligger med jenter når de ikke er istand til å ta gode valg for segselv. Anonymkode: d8352...ad4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #57 Skrevet 6. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg blir også provosert av denne tråden. Har hatt trekant, sex med andre i samme rom, møtt par sammen med partner, ons osv., men har ikke hatt lignende sex som jeg har hatt med samme partner over tid. Å vite akkurat hva som er diggest, tenner, gjøre ting man ikke hadde turt å gjøre med en ny partner, tørre å flytte grenser hele tiden m.m. Klart det er opphissende med en ny partner, men det blir aldri så maksimalt digg som en partner man er tent på og som man kan perfeksjonere sexen med over tid. Anonymkode: 8510c...5d2 Poenget er vel at sexlivet må også må være en ting man jobber med i forholdet. Hvis man lar sexen gå for lut og kaldt vann, så ser jeg at det blir lite givende og kjedelig. Men om man jobber med det, være åpen for å prøve nye ting, veksle på osv så er jeg hellig overbevist at et stabilt forhold gir den beste sexen... over tid. Jevn strøm av god, spennende og tilfredsstillende sex... framfor et vilt enkeltstående ubetydelig knull. Sjansen for at et tilfeldig møte skulle bli til en livsendrende seksuell opplevelse er ganske liten. Mest sannsynlig blir det "sånn passe". Når jeg har sex med kona gir det meg en ekstra boost å se at hun nyter. Det gir meg en enorm glede av å se hun ha det godt... det samme ville jeg neppe følt om jeg lå med en ukjent / ny. Det gjør opplevelsen langt bedre, langt mer tilfredsstillende enn et direkte på mål på hvor kraftig orgasmen min var. Jeg kan gi ett terningkast på hvor god sexen var med en ny/ukjent ... men med hun jeg elsker gir meg to terninger å trille. Terningkast 5-orgasme er bra det, men slår neppe "ett par med firere" 😉 Anonymkode: 4aac7...052 2 1
Geojak Skrevet 6. mai 2023 #58 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nettopp, du vet jo ikke bedre. Så trist Anonymkode: 7321f...fd3 Hvorfor kan man ikke ha en god opplevelse av sex selv om man «bare» har hatt en partner? Jeg har også kun hatt en i 36 år nå, nemlig kona. Men vi har jammen variert mye og forsøkt forskjellige «ting» noe med suksess som har blitt gjentatt, noe med latter og nei det ble med den ene gangen. Men vi har hele tiden bare hatt hverandre, og nøyd oss med det. Mulig noen vil mene vi har gått glipp av noe, og at vår regelmessige sex må være kjedelig. Vi nyter fortsatt hverandre og har aldri ønsket å bryte ut for å ha oss med andre, og kommer nok til å fortsette på den måten. 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #59 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Igår. Spruta over hele silikon-faenskapet, Anonymkode: 0dca1...551 😁 Anonymkode: 4749c...6bf
Mann1977 Skrevet 7. mai 2023 #60 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kona. Min første, beste og eneste hittil (40+). Anonymkode: 7411c...60d Samme her 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå