Voksenmann Skrevet 6. mai 2023 #21 Skrevet 6. mai 2023 50 minutter siden, AnonymBruker said: Som mann er jeg enig i han over. Det er da ikke så stor forskjell, damene ligger nå bare der mens jeg gjør "jobben" 😄 Men bra om de slipper seg løs ja, det er mer en mental greie egentlig. At dama er tiltrekkende utgjør en forskjell må jeg si. Og at hun ikke bruker evigheter på å komme. Anonymkode: 1381e...1a2 Enig. 2
Gjest Made4u Skrevet 6. mai 2023 #22 Skrevet 6. mai 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): NÅ gir jo alle dine diskusjoner om at samme partner over tid er kjedelig. Og det er det jo... Klart variasjon og nye partnere er mer spennende enn å bare ha en eller få... AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har faktisk aldri opplevd helt sinnsyk god sex. Sex du blir helt og holdent tilfreds av, men som du samtidig ikke får nok av. Sex som topper seg for hver gang. Sex med en partner som vet akkurat hva han/hun skal gjøre for å gi deg maks nytelse. Min erfaring er annerledes, nemlig at jo lenger man har en partner dess kjedeligere og kjipere blir sexlivet. Det samme ser jeg nær sagt over alt rundt meg, og intimiteten hos par dør ut så sex er noe de har sjeldnere og sjeldnere. Vil si det gjelder 99,9% av samtlige par og bekrefter bare det jeg sier og stadfester også hvorfor det du sier blir helt feil. Ser hos andre, og har også opplevd det samme selv, at når noen går fra et forhold til et nytt forhold - da blir partene mer aktiv igjen... Hvorfor det tror du? JO, nettopp fordi en ny partner er mye mer spennende enn en partner man har opplevd det som er å oppleve med. Altså går ganske ofte par fra kjipe og kjedelige forhold, til noe bedre og mer spennende, men sexlivet og spenningen vil jo på sikt dabbe av der også... Du kan godt like leverpostei, men skal du spise utelukkende det hver jævla dag hele livet, da blir du ganske lei leverpostei etter hvert for å si det forsiktig. Hva gjelder eget sexliv og hvordan jeg bedømmer det, konstaterer at du har meninger om sexlivet mitt og definerer det (unner deg det altså), menjeg kjenner meg ikke igjen i hvordan du ser mitt sexliv (altså ville jeg beskrevet det annerledes). Synes jeg har hatt mange fine seksuelle opplevelser jeg altså, selvfølgelig noen mer spennende enn andre. Men like fult er det som jeg sa, forskjellen er ikke så stor, i alle fall ikke slik dere damer beskriver det... Men nå går dere damer til sengs med noen og legger en hel masse følelser i det dere gjør, det gjør ikke vi hannkjønn (ikke en gang close to), vi trenger strengt tatt ikke ha følelser for ei vi har sex med, snarere kan vi ha sex med noen vi ikke en gang fordrar som person (altså ikke liker), om hun er attraktiv og tiltrekkende og skaper lyster så er det nok til at vi kan ha sex selv med ei vi misliker. Vi har sex mer for sexen sin skyld, og da er ikke forskjellen så stor om vi har sex med den ene eller den andre, fysisk er det samme øvelse og det handler om å penitere noen. AnonymBruker skrev (2 timer siden): endeløs storm av følelser, kjærlighet Her setter du jo ord på det selv, for meg som hannkjønn så er sex med ei veldig tiltrekkende og fristende dame mer spennende (om jeg så ikke liker henne som person) enn å ha sex med ei man er glad i og knyttet til (som ikke er en like stor fristelse utseendemessig).... Ville hatt sex med hun første der, 10 av 10 ganger, for hannkjønn har den følelsesmessige biten absolutt ingen betydning, bare menn som ikke våger å si sannheten men som vil innånde seg hos kvinner med å si det damer vil høre som lyver og hevder annet. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sånn er sexen vi har oppnådd etter nesten 20 år sammen. Tenker de færreste misunner dere den sexen, må være traust sexliv som er kjedelig, men er du fornøyd så unner jeg deg jo det.... Men jeg tenker i mitt stille sinn, stakkars folk. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alle menn og kvinner jeg har snakket om sex med har klare og tydelige forskjeller i opplevelser av sex med ulike personer. Kvinner som menn Overdramatiserende personer som spar ekstra på, er hva de er. Den fysiske biten, hvor penis glir inn og ut, det er samme øvelse om det er med den ene eller den andre - forskjellene er ikke veldig store. Men klart, er man mer tiltrukket av noen og spenningen er større, det er spenningsnivået som gjør at noen partnere er veldig mye mer spennende enn andre. Men det fysiske som skjer, det er ikke så veldig forskjellig. Alt handler om nivå av kåthet og lyster, altså tenning... Og da snakker vi om spenningen og ikke det fysiske som er mye likt uavhengig av hvem man har sex med. Jeg har rett og dramatiserer det ikke, du er helt på viddene og tar like feil som de som har skreket i ditt ekko-kammer hvor myten lever i beste vellgående. For dere damer handler det om følelser mer enn noe annet, jo mer følelser jo bedre snakker dere om sexen selv om den fysisk ikke skiller seg all verden. Endret 6. mai 2023 av Made4u
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #23 Skrevet 6. mai 2023 Det var faktisk det seneste ligget, i hvert fall i form av intensitet og villskap. Men det morsomme var at jeg traff henne på byen et par uker tidligere og det ble en flau ONS. Vi var veldig fulle og jeg klarte ikke prestere mer enn en gang…. Neste gang var vi sammen hele nyttårshelgen fra fredag til søndag og særlig førstenatten vil jeg ikke glemme. Anonymkode: 5d15a...3ab
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #24 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor mye kostet de? Anonymkode: abb64...82b 5 eller 6 drinker på hver av de. Den ordinære prisen for å få ei jente i seng. Anonymkode: ba9a5...874 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #25 Skrevet 6. mai 2023 Er jomfru. Veksler mellom høyre og venstre. En gang med venstre på flyet, det var spennende. Anonymkode: 97c16...9ee 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #26 Skrevet 6. mai 2023 Made4u skrev (35 minutter siden): Og det er det jo... Klart variasjon og nye partnere er mer spennende enn å bare ha en eller få... Min erfaring er annerledes, nemlig at jo lenger man har en partner dess kjedeligere og kjipere blir sexlivet. Det samme ser jeg nær sagt over alt rundt meg, og intimiteten hos par dør ut så sex er noe de har sjeldnere og sjeldnere. Vil si det gjelder 99,9% av samtlige par og bekrefter bare det jeg sier og stadfester også hvorfor det du sier blir helt feil. Ser hos andre, og har også opplevd det samme selv, at når noen går fra et forhold til et nytt forhold - da blir partene mer aktiv igjen... Hvorfor det tror du? JO, nettopp fordi en ny partner er mye mer spennende enn en partner man har opplevd det som er å oppleve med. Altså går ganske ofte par fra kjipe og kjedelige forhold, til noe bedre og mer spennende, men sexlivet og spenningen vil jo på sikt dabbe av der også... Du kan godt like leverpostei, men skal du spise utelukkende det hver jævla dag hele livet, da blir du ganske lei leverpostei etter hvert for å si det forsiktig. Hva gjelder eget sexliv og hvordan jeg bedømmer det, konstaterer at du har meninger om sexlivet mitt og definerer det (unner deg det altså), menjeg kjenner meg ikke igjen i hvordan du ser mitt sexliv (altså ville jeg beskrevet det annerledes). Synes jeg har hatt mange fine seksuelle opplevelser jeg altså, selvfølgelig noen mer spennende enn andre. Men like fult er det som jeg sa, forskjellen er ikke så stor, i alle fall ikke slik dere damer beskriver det... Men nå går dere damer til sengs med noen og legger en hel masse følelser i det dere gjør, det gjør ikke vi hannkjønn (ikke en gang close to), vi trenger strengt tatt ikke ha følelser for ei vi har sex med, snarere kan vi ha sex med noen vi ikke en gang fordrar som person (altså ikke liker), om hun er attraktiv og tiltrekkende og skaper lyster så er det nok til at vi kan ha sex selv med ei vi misliker. Vi har sex mer for sexen sin skyld, og da er ikke forskjellen så stor om vi har sex med den ene eller den andre, fysisk er det samme øvelse og det handler om å penitere noen. Her setter du jo ord på det selv, for meg som hannkjønn så er sex med ei veldig tiltrekkende og fristende dame mer spennende (om jeg så ikke liker henne som person) enn å ha sex med ei man er glad i og knyttet til (som ikke er en like stor fristelse utseendemessig).... Ville hatt sex med hun første der, 10 av 10 ganger, for hannkjønn har den følelsesmessige biten absolutt ingen betydning, bare menn som ikke våger å si sannheten men som vil innånde seg hos kvinner med å si det damer vil høre som lyver og hevder annet. Tenker de færreste misunner dere den sexen, må være traust sexliv som er kjedelig, men er du fornøyd så unner jeg deg jo det.... Men jeg tenker i mitt stille sinn, stakkars folk. Overdramatiserende personer som spar ekstra på, er hva de er. Den fysiske biten, hvor penis glir inn og ut, det er samme øvelse om det er med den ene eller den andre - forskjellene er ikke veldig store. Men klart, er man mer tiltrukket av noen og spenningen er større, det er spenningsnivået som gjør at noen partnere er veldig mye mer spennende enn andre. Men det fysiske som skjer, det er ikke så veldig forskjellig. Alt handler om nivå av kåthet og lyster, altså tenning... Og da snakker vi om spenningen og ikke det fysiske som er mye likt uavhengig av hvem man har sex med. Jeg har rett og dramatiserer det ikke, du er helt på viddene og tar like feil som de som har skreket i ditt ekko-kammer hvor myten lever i beste vellgående. For dere damer handler det om følelser mer enn noe annet, jo mer følelser jo bedre snakker dere om sexen selv om den fysisk ikke skiller seg all verden. Hvordan kan du si menn? Du vet at dere ikke er en monogam gruppe? Å sammenligne sex med samme partner over tid med å spise samme pålegg hver dag blir kun korrekt om man har like sex hver gang. Det har vi altså ikke. Jeg tror de fleste ville funnet sexlivet kjedelig da. Nå har det sex slik at sexen blir så spennende som du gjør det til selv. Med riktig partner kan jeg love deg at det ikke blir kjedelig. Vi tester stadig ut nye ting og får nye seksuelle preferanser. Da er det fint å ha en partner som er kompatibel og som møter disse preferansene. Du som aldri har opplevd et godt og intenst sexliv over lang tid med samme partner kan ikke si noe om hvordan det er. Det er tydelig at du aldri har opplevd det, så det kan du umulig ha noen mening om. Jeg og min nåværende partner har dog prøvd ons, korte forhold og langvarig forhold med en seksuelt kompatibel partner som vi i tillegg finner attraktiv. Vi er begge enige om at sexen vi har hatt tidligere ikke kan måle seg med dette. Den spenningen man opplever med ny partner er kortvarig. Dette vi har bygget opp sammen er så absolutt ikke det. Ikke er det kjedelig og traust heller. Da hadde vi ikke orket med. Anonymkode: 8847e...9c6 1 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #27 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan kan du si menn? Du vet at dere ikke er en monogam gruppe? Å sammenligne sex med samme partner over tid med å spise samme pålegg hver dag blir kun korrekt om man har like sex hver gang. Det har vi altså ikke. Jeg tror de fleste ville funnet sexlivet kjedelig da. Nå har det sex slik at sexen blir så spennende som du gjør det til selv. Med riktig partner kan jeg love deg at det ikke blir kjedelig. Vi tester stadig ut nye ting og får nye seksuelle preferanser. Da er det fint å ha en partner som er kompatibel og som møter disse preferansene. Du som aldri har opplevd et godt og intenst sexliv over lang tid med samme partner kan ikke si noe om hvordan det er. Det er tydelig at du aldri har opplevd det, så det kan du umulig ha noen mening om. Jeg og min nåværende partner har dog prøvd ons, korte forhold og langvarig forhold med en seksuelt kompatibel partner som vi i tillegg finner attraktiv. Vi er begge enige om at sexen vi har hatt tidligere ikke kan måle seg med dette. Den spenningen man opplever med ny partner er kortvarig. Dette vi har bygget opp sammen er så absolutt ikke det. Ikke er det kjedelig og traust heller. Da hadde vi ikke orket med. Anonymkode: 8847e...9c6 Skulle jo selvfølgelig stå homogen gruppe. Anonymkode: 8847e...9c6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #28 Skrevet 6. mai 2023 En eks fra 10år tilbake. Aldri hatt like god sex hverken før eller etter dessverre. Dessverre var han en douche Anonymkode: 813d1...079 2
Trolltunge Skrevet 6. mai 2023 #29 Skrevet 6. mai 2023 Min mann. Mye derfor han ble min mann. Kan tilnærmet si derfor. Det var mye som talte mot forhold mellom oss, fra ulikheter til at vi bodde langt fra hverandre, men en spesiell god seksuell match medførte at det var vanskelig å gi slipp på hverandre. Så ble det oss, trossalt. 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #30 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvordan kan du si menn? Du vet at dere ikke er en monogam gruppe? Å sammenligne sex med samme partner over tid med å spise samme pålegg hver dag blir kun korrekt om man har like sex hver gang. Det har vi altså ikke. Jeg tror de fleste ville funnet sexlivet kjedelig da. Nå har det sex slik at sexen blir så spennende som du gjør det til selv. Med riktig partner kan jeg love deg at det ikke blir kjedelig. Vi tester stadig ut nye ting og får nye seksuelle preferanser. Da er det fint å ha en partner som er kompatibel og som møter disse preferansene. Du som aldri har opplevd et godt og intenst sexliv over lang tid med samme partner kan ikke si noe om hvordan det er. Det er tydelig at du aldri har opplevd det, så det kan du umulig ha noen mening om. Jeg og min nåværende partner har dog prøvd ons, korte forhold og langvarig forhold med en seksuelt kompatibel partner som vi i tillegg finner attraktiv. Vi er begge enige om at sexen vi har hatt tidligere ikke kan måle seg med dette. Den spenningen man opplever med ny partner er kortvarig. Dette vi har bygget opp sammen er så absolutt ikke det. Ikke er det kjedelig og traust heller. Da hadde vi ikke orket med. Anonymkode: 8847e...9c6 Også må jeg legge til: hvis sexen over tid blir kjedelig, så skjønner jeg at det blir spennende med en ny partner. Det som provoserer meg er at siden du aldri har opplevd det, så mener du at ikke andre kan oppleve det. Når du aldri har spist belgisk vaffel, så kan ikke du si at det ikke er godt basert på at du har spist vanlig vaffel. Anonymkode: 8847e...9c6 2
Gjest Made4u Skrevet 6. mai 2023 #31 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvordan kan du si menn? Du vet at dere ikke er en homogen gruppe? Jo det er vi, sex med attraktive damer er noe vi samtlige vil ha jo mer tiltrekkende dess mer spennende. De som hevder annet, de snakker av taktiske heller enn ærlige grunner. Er nok av de som ikke våger og si sannheten og i alt de gjør forsøker å være den kvinner vil de skal være (av taktiske årsaker), fra naturens side derimot er langvarige sexrelasjoner kjedelige da det er det nye som er spennende. At folk holder på en langvarig seksuell relasjon er mest fordi det gjør sex lettere tilgjengelig for dem heller enn fordi det er så spennende, at noen er taktiske i så måte er til å forstå selv om det går imot mannens natur. AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Å sammenligne sex med samme partner over tid med å spise samme pålegg hver dag blir kun korrekt om man har like sex hver gang. Det har vi altså ikke Vell, når sexlivet blir kjedelig (som brødspising blir om leverpostei er eneste pålegg år etter år) så må det trauste sexlivet piffes opp, noe heldigvis ikke de som har spennende sexliv med varierte partnere trenger på samme måte (selv om også de kan gjøre ting for å gjøre det mer spennende)... Du kan snu og vende på dette som du vil, din hjerne som kvinne er ikke ment å skulle forstå dette da som jeg har nevnt, dere måler alt etter følelser og etter 20 år med noen så har du nok dypere følelser for han du har.... Han på sin side, han må jo ha fantasier om andre, klart han er fristet av andre enn deg. Hvordan enn dere varierer ting, det er deg han skal ha sex med gang etter gang år etter år... Det er aldri spennende i lengden det!!
Tennplugg Skrevet 6. mai 2023 #32 Skrevet 6. mai 2023 Min beste hyrdestund: min mann. Mitt beste knull: en mann, innflytter fra Nigeria, vi holdt på i fire timer tror jeg, fullstendig gjennomkn...., søkkvått, øm, hoven og tilfredsstilt. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #33 Skrevet 6. mai 2023 Må være han jeg jeg sist var med. Ble bare 3 ligg. Ikke fordi han var så fantastisk flink. Men jeg var så tiltrukket av han. Og det hjalp at han hadde bra utstyr. K 42 Anonymkode: 0b887...164
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #34 Skrevet 6. mai 2023 Liker ikke å kalle det ONS, selv om det kanskje var det per definisjon. En jente jeg møtte på Tinder. Møttes først for en drink ute og hadde det veldig fint. Avsluttet med et kyss. Hun møtte så en venninne, men kom hjem til meg noen timer senere og det gikk ikke lange tiden før vi var nakne sammen. Det var røft, hardt og lidenskapelig og noen minutter etter første runde lurte hun på om jeg hadde energi til å knulle henne en gang til. Noe jeg hadde. Var ikke noe spesielt over sexen annet enn at vi rett og slett hadde utrolig god kjemi og begge likte det samme. Vi beholdt kontakten en tid etter dette og sextet mye med hverandre, men på grunn av avstanden og at vi begge havnet i nye forhold i mellomtiden ble det aldri til at vi møttes igjen. Anonymkode: 6bafc...47f
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #35 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): 5 eller 6 drinker på hver av de. Den ordinære prisen for å få ei jente i seng. Anonymkode: ba9a5...874 Manglende dømmekraft? 🚩🚩 Anonymkode: d8352...ad4 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #36 Skrevet 6. mai 2023 Made4u skrev (19 minutter siden): Jo det er vi, sex med attraktive damer er noe vi samtlige vil ha jo mer tiltrekkende dess mer spennende. De som hevder annet, de snakker av taktiske heller enn ærlige grunner. Er nok av de som ikke våger og si sannheten og i alt de gjør forsøker å være den kvinner vil de skal være (av taktiske årsaker), fra naturens side derimot er langvarige sexrelasjoner kjedelige da det er det nye som er spennende. At folk holder på en langvarig seksuell relasjon er mest fordi det gjør sex lettere tilgjengelig for dem heller enn fordi det er så spennende, at noen er taktiske i så måte er til å forstå selv om det går imot mannens natur. Vell, når sexlivet blir kjedelig (som brødspising blir om leverpostei er eneste pålegg år etter år) så må det trauste sexlivet piffes opp, noe heldigvis ikke de som har spennende sexliv med varierte partnere trenger på samme måte (selv om også de kan gjøre ting for å gjøre det mer spennende)... Du kan snu og vende på dette som du vil, din hjerne som kvinne er ikke ment å skulle forstå dette da som jeg har nevnt, dere måler alt etter følelser og etter 20 år med noen så har du nok dypere følelser for han du har.... Han på sin side, han må jo ha fantasier om andre, klart han er fristet av andre enn deg. Hvordan enn dere varierer ting, det er deg han skal ha sex med gang etter gang år etter år... Det er aldri spennende i lengden det!! Stakkars kvinner som ender opp med å inngå relasjon med deg. En smålig mann som ikke evner å se at god sex kan handle om noe annet enn ny partner. Nei, han har prøvd annet. Det var spennende i starten, men uten den seksuelle kjemien blir det kjedelig i lengden. Her opplever vi ikke det. Vi varierer pålegget, selv om vi spiser brød hver gang. Det finnes mye spennende pålegg å velge i som gjør nettopp den samme brødskiva spennende og fortsatt god. Du har jo ikke opplevd dette, så du kan ikke si noe om det. Fra min mann: ikke har en kvinne gitt meg slike orgasmer før. Det skal godt gjøres å finne en kvinne som suger deg nesten daglig, som nyter å ta deg med strapon, som kler seg opp i sexy undertøy og forfører deg akkurat sånn som du tenner på, som er villig til å teste alle dine fantasier, som vekker deg med en blowjob kl. 3 om natta bare for at hun liker å suge kuk, som er tiltrekkende på alle vis, som kan melke kuken din med fitta si, som har drømmekroppen, som virkelig begjærer deg, som går ut av sin vei for å toppe dine seksuelle opplevelser og som virkelig tenner deg på alle mulige vis. Selvfølgelig er det spennende å ha sex med ny partner, men det er en grunn til at jeg ble værende her, for der det har blitt kjedelig med andre har det bare blitt bedre her. Hvorfor skal jeg kjenne på behov for sex med noen andre bare for spenningens skyld? Sex som nesten garantert ikke måler seg med dette? For meg som mann så har følelser en absolutt innvirkning på hvor god sex man har. Følelser alene? Nei. Men følelser i tillegg til en god seksualpartner? Så absolutt. Jeg hadde samme syn på dette som deg en gang i tiden jeg også. Det førte til mange partnere. Noen gode, noen dårlige. Noen langvarige relasjoner, noen kortvarige. Men ingen som dette her. Anonymkode: 8847e...9c6 1 1
Gjest Made4u Skrevet 6. mai 2023 #37 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Stakkars kvinner som ender opp med å inngå relasjon med deg. En smålig mann som ikke evner å se at god sex kan handle om noe annet enn ny partner. Nei, han har prøvd annet. Det var spennende i starten, men uten den seksuelle kjemien blir det kjedelig i lengden. Her opplever vi ikke det. Vi varierer pålegget, selv om vi spiser brød hver gang. Det finnes mye spennende pålegg å velge i som gjør nettopp den samme brødskiva spennende og fortsatt god. Du har jo ikke opplevd dette, så du kan ikke si noe om det. Fra min mann: ikke har en kvinne gitt meg slike orgasmer før. Det skal godt gjøres å finne en kvinne som suger deg nesten daglig, som nyter å ta deg med strapon, som kler seg opp i sexy undertøy og forfører deg akkurat sånn som du tenner på, som er villig til å teste alle dine fantasier, som vekker deg med en blowjob kl. 3 om natta bare for at hun liker å suge kuk, som er tiltrekkende på alle vis, som kan melke kuken din med fitta si, som har drømmekroppen, som virkelig begjærer deg, som går ut av sin vei for å toppe dine seksuelle opplevelser og som virkelig tenner deg på alle mulige vis. Selvfølgelig er det spennende å ha sex med ny partner, men det er en grunn til at jeg ble værende her, for der det har blitt kjedelig med andre har det bare blitt bedre her. Hvorfor skal jeg kjenne på behov for sex med noen andre bare for spenningens skyld? Sex som nesten garantert ikke måler seg med dette? For meg som mann så har følelser en absolutt innvirkning på hvor god sex man har. Følelser alene? Nei. Men følelser i tillegg til en god seksualpartner? Så absolutt. Jeg hadde samme syn på dette som deg en gang i tiden jeg også. Det førte til mange partnere. Noen gode, noen dårlige. Noen langvarige relasjoner, noen kortvarige. Men ingen som dette her. Anonymkode: 8847e...9c6 Du står fritt til å overbevise hjernen din om at sex med den samme i år etter år, at det er det optimale, at mange er trauste mennesker som lever et kjedelig og ensformig liv er en sannhet. Ikke alle mennesker har behov for og trenger spenning i hverdagen, for dem skal det lite til.... Du er garantert blant dem, og da er kanskje ikke behovet ditt for spennende erobringer der lenger, altså lever du godt med hverdagen som den er... Jeg derimot, jeg har mer enn nok av testosteron i kroppen, altså tenker jeg stakkars deg og tenker at mine behov er sterkere og mer intense, og nettopp derfor skjønner ikke vi hverandre. Vet at med alder så faller testosteron-nivået for mange, selv er jeg redd for å komme i din kategori men det kommer kanskje til meg også dessverre.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #38 Skrevet 6. mai 2023 Made4u skrev (Akkurat nå): Du står fritt til å overbevise hjernen din om at sex med den samme i år etter år, at det er det optimale, at mange er trauste mennesker som lever et kjedelig og ensformig liv er en sannhet. Ikke alle mennesker har behov for og trenger spenning i hverdagen, for dem skal det lite til.... Du er garantert blant dem, og da er kanskje ikke behovet ditt for spennende erobringer der lenger, altså lever du godt med hverdagen som den er... Jeg derimot, jeg har mer enn nok av testosteron i kroppen, altså tenker jeg stakkars deg og tenker at mine behov er sterkere og mer intense, og nettopp derfor skjønner ikke vi hverandre. Vet at med alder så faller testosteron-nivået for mange, selv er jeg redd for å komme i din kategori men det kommer kanskje til meg også dessverre. Vi er i midten av 30-årene og hadde samme syn da vi var under 30. Har nok ikke noe med testosteronmangel å gjøre 😂 kuken står og er klar til dyst flere ganger om dagen og sexlysten er på topp. Det som provoserer meg med deg er at siden DU opplever sex på én måte, så må det være slik for andre også, hvis ikke er de kjedelige og trauste… det blir bare for dumt. Som sagt, du har aldri opplevd dette, så du kan ikke si noe om det. Vi er ikke kjedelige eller monotone, hverken når det kommer til sex eller hverdags. Slutt å lage et bilde av at «alle menn må ha ny og spennende partner for å ha god sex» når det ikke er realiteten for alle. Når mannen leste gjennom det du skrev om menns preferanser så svarte han «ja, for gutter, kanskje». Han hadde jo samme oppfatning til han var i midten av 20-årene og hadde hatt sine erobringer. Også har det seg sånn at han har, forutenom med meg, opplevd noen som møter hans seksuelle preferanser. Med nye partnere er sex monotont. Det er som du sier selv, ikke noe særlig forskjell fra partner til partner. Den forskjellen opplever man som regel ikke før man har hatt en relasjon over tid. Få kvinner har med nytelse og innlevelse fingret ham analt mens de har sugd ham til han roper av nytelse. Ei heller latt seg dominere med full underkastelse. Ikke har noen av dem bundet ham fast til senga og tatt fullstendig kontroll over ham med største selvsikkerhet. De kortvarige relasjonene er ofte like. Det eneste som er spennende er at det er en ny, men det går jo over raskt. Det kan jeg som kvinne si også, at det jeg gjør med mannen min har jeg aldri gjort i kortvarige relasjoner. Noen ting tar tid å bygge opp. Så snakk for deg selv og dine likesinnede. Ikke snakk for menn generelt. Ikke at det er noe som trengs for å ha et godt sexliv, men kundene mine på onlyfans vil nok ikke påstå at jeg er kjedelig. Hadde nok ikke hatt mange betalere da 😉 Anonymkode: 8847e...9c6 2 1 2
Bumoa Skrevet 6. mai 2023 #39 Skrevet 6. mai 2023 Det må være en ONS i Bergen for mange år siden. Hun var 30 og jeg 23. Ble rett og slett rundpult til langt ut på morgenkvisten. Ett par timer på puten og så var det på igjen til langt ut på ettermiddagen. Ble rent nervøs av hele greiene så måtte ta en pause mellom slagene og si jeg måtte ta trappevasken i bygget jeg bodde i, men hun ventet standhaftig på mer. Angrer vel den dag i dag på at jeg ikke spurte etter telefonnr hennes 😅 Så om du er der ute Merete så får du gi en lyd 😎🍾 1 1
Geojak Skrevet 6. mai 2023 #40 Skrevet 6. mai 2023 Mitt beste ligg, var og er med kona hver gang 🥰 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå