Gå til innhold

Hvem var ditt beste ligg..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

…Så langt i livet? :) 

Den beste hyrdestunden jeg har hatt var med en jeg hadde sex med 2 ganger, og ikke noe mer enn det. I mine to samboerskap opplevde jeg aldri at jeg ble helt tilfredstilt. 

Anonymkode: 95561...2c6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vet ikke hvem han er, uansett...

Anonymkode: fdbf1...556

AnonymBruker
Skrevet

En spanjol med 23cm mellom bena 

Anonymkode: 0ffce...5a3

• Liker 5
Skrevet

Eksen. 

Lite annet fungerte mellom oss, men sexen var fantastisk 

AnonymBruker
Skrevet

Kona. Min første, beste og eneste hittil (40+).

Anonymkode: 7411c...60d

• Liker 3
  • Hjerte 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Bodde en tid København i forbindelse med arbeid. Etter en lang dag på kontoret så dro jeg og en kollega til Nyhavn for å avslutte kvelden med et par øl. 

Vi traff på to studenter på 22/23 år som vi ble sittende å prate med. Kollegaen min dro hjem til kone og barn mens jeg tok med meg disse to nydelige petite kvinnene til leiligheten min. Det ble en kveld og natt som jeg aldri kommer til å glemme. 

Jeg var da litt over tredve

Anonymkode: ba9a5...874

AnonymBruker
Skrevet

Eksen. Har ikke hatt noen andre enn henne. Var veldig fornøyd på det området. Savner sex, men overlever uten.

Anonymkode: 92d8c...96d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bodde en tid København i forbindelse med arbeid. Etter en lang dag på kontoret så dro jeg og en kollega til Nyhavn for å avslutte kvelden med et par øl. 

Vi traff på to studenter på 22/23 år som vi ble sittende å prate med. Kollegaen min dro hjem til kone og barn mens jeg tok med meg disse to nydelige petite kvinnene til leiligheten min. Det ble en kveld og natt som jeg aldri kommer til å glemme. 

Jeg var da litt over tredve

Anonymkode: ba9a5...874

Hvor mye kostet de?

Anonymkode: abb64...82b

• Liker 13
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet
Numii skrev (12 minutter siden):

Eksen. 

Lite annet fungerte mellom oss, men sexen var fantastisk 

Derfor jeg heller satser på sexforhold i dag :) Det fungerer bra for meg...

Mitt nåværende er en mann på 48, jeg ser selv 29år. Menn for meg må være over 40.

Anonymkode: abb64...82b

• Liker 2
Gjest Made4u
Skrevet

Helt ærlig så synes jeg ikke forskjellen har vært all verden mellom damer jeg har vært til sengs med i alle fall, mer slik at det er damer som rangerer sex fra helt tragisk til beste sex, mulig noen menn også bedriver slik men det er yngre og metroseksuelle hvalper med feminine tendenser og som er mer opptatt av mote og egen frisyre enn bil og motor.

Men klart, sex er mer spennende med noen enn med andre, der har tiltrekningskraften mest å si. Men om man stikker den inn her eller der, nei det er ikke slik at den ene er mye bedre enn andre.... At dama er frigjort og slipper seg litt løs, det har mer og si egentlig, altså innlevelsen (potet-sekker gjør lite inntrykk på oss hannkjønn).

Skrevet

Må si min nåværende partner. Nettopp hatt en runde nå, og jeg er helt matt og tilfredsstilt.

AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste. Det er jeg glad for. Det er jo ikke alltid man har den beste sexen med den man er sammen med! Masse sex og variert sex! Begge jobber på for å tilfredsstille den andre. Strålende fornøyd! Og han er hot!

Anonymkode: 25877...009

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg giftet meg med ham😇 digge ligg resten av livet lol

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Det er noen som helt klart skiller seg ut. Med eksen hadde jeg en av de dypeste opplevelsene, med virkelig kjærlighet, ømhet og følelser som pulserte gjennom hele kroppen. Dessverre var det veldig få av de opplevelsene, og hun mistet lyst på meg, viste ingen interesse for å finne tilbake til det vi hadde, og var utro. Så jeg kan ikke si henne.

Da jeg var 24 hadde jeg en ff som virkelig var et fyrverkeri. Det var helt fantastisk hver gang. Vi hadde en enorm seksuell kjemi, og passet bra sammen fysisk også. Hun tente meg noe helt enormt. Hun var pen, søt og sexy, men det som virkelig skilte seg ut, var hennes sensuelle måte å være på. Hun visste veldig godt hva hun gjorde. Små, feminine bevegelser og blikk som gjorde meg helt gal etter henne. Hun kom ekstremt hardt og fort, så det ble noen pauser, men hun var utrolig flink til å leke med meg i disse pausene. 

Etter et langt og destruktivt forhold møtte jeg enda en jeg fikk enorm seksuell kjemi med. Det var ikke fyrverkeri på samme måte. Ingen akrobatikk. Men vi fant raskt ut hva som fungerte og holdt oss til det. Og det fungerte helt fantastisk. Selv om vi ikke passet sammen så veldig godt fysisk, gjorde det ingenting. Hun var flink til å bruke muskler, og vi perfeksjonerte noen stillinger med puter og leketøy. Vi holdt på i flere år. Hun bodde dessverre et stykke unna, ellers kunne det godt ha blitt noe mer der. 

Jeg tar også med ei på grunn av en helt rå teknikk. Hun hadde stålkontroll på musklene sine der nede, og spilte veldig på det. Hun likte godt den seksuelle makten det ga henne. Dersom hun jobbet skikkelig med meg, holdt jeg ikke lenge for å si det slik. Den ene gangen satt jeg rett opp og ned på en stol, hun på topp, og jeg fikk beskjed om å ikke røre meg. Hun satt helt stille selv også, og brukte bare musklene til å «melke» meg. Mens hun så dypt inn i øynene mine. En helt uvirkelig opplevelse. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Made4u skrev (4 timer siden):

Helt ærlig så synes jeg ikke forskjellen har vært all verden mellom damer jeg har vært til sengs med i alle fall, mer slik at det er damer som rangerer sex fra helt tragisk til beste sex, mulig noen menn også bedriver slik men det er yngre og metroseksuelle hvalper med feminine tendenser og som er mer opptatt av mote og egen frisyre enn bil og motor.

Men klart, sex er mer spennende med noen enn med andre, der har tiltrekningskraften mest å si. Men om man stikker den inn her eller der, nei det er ikke slik at den ene er mye bedre enn andre.... At dama er frigjort og slipper seg litt løs, det har mer og si egentlig, altså innlevelsen (potet-sekker gjør lite inntrykk på oss hannkjønn).

NÅ gir jo alle dine diskusjoner om at samme partner over tid er kjedelig. Du har faktisk aldri opplevd helt sinnsyk god sex. Sex du blir helt og holdent tilfreds av, men som du samtidig ikke får nok av. Sex som topper seg for hver gang. Sex med en partner som vet akkurat hva han/hun skal gjøre for å gi deg maks nytelse. Sex som gjør at du mister kontroll over egen kropp. Sex som gjør at du må bite deg fast i puta bare for å ikke miste fullstendig kontroll. Sex hvor dere begge tør å teste ut alle fantasier. Sex hvor du tør å slippe deg helt løs. Sex hvor dere smelter sammen i en endeløs storm av følelser, kjærlighet, lyst, begjær og nytelse. I tillegg får vi oppleve dette med vår favorittperson her i livet og vi har det tilgjengelig hele tiden.

Sånn er sexen vi har oppnådd etter nesten 20 år sammen. Slik var ikke sexen i andre kortvarige forhold. Ons har aldri vært i nærheten. Ikke i starten av forholdet var vi i nærheten av å oppleve dette, selv om sexen var god da også. 

Alle menn og kvinner jeg har snakket om sex med har klare og tydelige forskjeller i opplevelser av sex med ulike personer. Kvinner som menn. Ja, maskuline menn som mekker bil også. 

Anonymkode: 8847e...9c6

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Som mann er jeg enig i han over. Det er da ikke så stor forskjell, damene ligger nå bare der mens jeg gjør "jobben" 😄 Men bra om de slipper seg løs ja, det er mer en mental greie egentlig.

At dama er tiltrekkende utgjør en forskjell må jeg si. Og at hun ikke bruker evigheter på å komme.

Anonymkode: 1381e...1a2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

En spanjol med 23cm mellom bena 

Anonymkode: 0ffce...5a3

Det var et stort thigh gap!

Anonymkode: 25fa6...02b

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er vanskelig å si.. det er forskjellige måter forskjellige opplevelser har vært bra på. Og i ettertid tenker jeg at de fleste opplevelser kunne vært bedre. Fra begges side. To ekser utpeker seg. Men hvorfor? Hadde kanskje noe med følelsene å gjøre?

AnonymBruker
Skrevet

De som utmerker seg har vært bra på forskjellige måter, eksen var bedre på noen områder, og nåværende kjæreste bedre på andre ting, totalt så må jeg nesten si forrige eks, men ville uansett ikke byttet ut dama med noen som helst andre, så er veldig fornøyd 

Anonymkode: 84596...eef

AnonymBruker
Skrevet

Far til min eldste sønn er beste ligget jeg noen gang har hatt, det var gøy utforskende og vi prøvde mye nytt sammen,vi hadde aldri kjedelig sex selvom det bare skulle være  en kjapp en før jobb

Ikke vært med noen som han verken før eller senere.. 14 år og 4 sexpartnere siden nå... 

Anonymkode: e53cd...92d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...