AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 Møtt en så utrolig fin mann, jeg mener han er veldig kjekk, en som mange kvinner kan krige om, ser ut som 1 million han, men det er 15 års aldersforskjell. Han er 39, og jeg er 24. jeg har begynt å like han så mye. Klarer ikke å slutte å tenke på han. Vi møttes på Happn. Jeg er så redd for å bli såret, han tar masse initiativ og slikt. Tar ikke sexprat tidlig og bryr seg om meg og mine interesser. Til og med om familien min spør han meg om. Hvis jeg har vært med mamma så spør han hva gjorde dere, var det koselig. Han skriver god morgen meldinger hver eneste dag, og dette gjorde han før vi møttes og. Han sier han søker et forhold. Og jeg gjør og det. Han er virkelig verdens fineste fyr, utrolig fin. Nydelig og personligheten er enda bedre. Jeg begynner å bli kjempebetatt etter ett møte. Jeg kan til og med sende et bilde ifra senga: du skulle ha vært her. Da kan han si: ja det hadde vært fint, ha en god natt, ble du sliten etter trening idag? Han er ikke sånn rett på sexprat. Sånn si: skulle sett deg naken, eller send noe sexy bilder. Han ser ut til å like meg for den jeg er. Og de eldre mennene jeg har datet før har vært manipulerende, frekke, dratt meg ned. Jeg er jo veldig pen. Og de har vært rett på sexprat tidlig. Mast om sex, spurt om jeg kan sende video av at jeg tisser også, æsj er ekkelt. Har noen stor aldersforskjell? Han vet at jeg søker et forhold også, jeg har det på profilen: søker et forhold. Så han tok kontakt med meg og spurte meg om å møtes først og raskt det også. På cafeen så var han veldig hyggelig, han spurte meg vil du ha noe å spise ved kaffen din. Skikkelig snill fyr. Anonymkode: f2365...4c8 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #2 Skrevet 5. mai 2023 Hvorfor finner du ingen på din egen alder? En på straks 40 er et ganske annet sted i livet enn deg. Du vil ha det mye gøyere med noen nærmere i alder. De fleste på hans alder er ferdig utdannet, godt i gang med arbeidslivet, har hus, og ofte barn. Anonymkode: 26921...ae0 5 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #3 Skrevet 5. mai 2023 Funker sjelden godt på kort sikt, nesten aldri på lang sikt. Finn deg heller en på egen alder du, det er bedre. Anonymkode: e8ae9...611 9
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #4 Skrevet 5. mai 2023 Jeg var sammen med en hvor det var 17 års aldersforskjell. Var vilt forelsket og fantastisk sex, men innså etter hvert at det med aldersforskjellen ikke ville fungere mht barn etc. Er gift med en på samme alder nå og fått to fantastiske gutter. Mannen har energi til å være lekepappa. Er helt perfekt av mange grunner, men også fordi vi er på samme sted. Så tenk deg nøye om….❤️ Anonymkode: 113c2...954 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #5 Skrevet 5. mai 2023 Hvis du er klar for gubbelivet hans, så kan det funke På fest med dine venner, 22-25 år, så kan han jo fort bli den snåle raringen, og på middager med hans venner, risikerer du å være på alder med barna til vennene hans. Det kommer jo ann på hva slags liv dere lever, og vil leve. Anonymkode: 3db86...a71 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #6 Skrevet 5. mai 2023 Slutt å lag tråder annenhver dag om fiktive menn du dater bare for å suge engasjement ut av andre. Vi kjenner deg igjen. Anonymkode: 0d9af...c51 6 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #7 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor finner du ingen på din egen alder? En på straks 40 er et ganske annet sted i livet enn deg. Du vil ha det mye gøyere med noen nærmere i alder. De fleste på hans alder er ferdig utdannet, godt i gang med arbeidslivet, har hus, og ofte barn. Anonymkode: 26921...ae0 Jo da, men han tok kontakt først. Og virket veldig gira på å treffe meg.😊så er han utrolig kjekk og han vil helst satse på ei ung og vakker kvinne. Anonymkode: f2365...4c8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #8 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Slutt å lag tråder annenhver dag om fiktive menn du dater bare for å suge engasjement ut av andre. Vi kjenner deg igjen. Anonymkode: 0d9af...c51 Fint for meg at jeg har draget på menn og kan dele gode opplevelser. Anonymkode: f2365...4c8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #9 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du er klar for gubbelivet hans, så kan det funke På fest med dine venner, 22-25 år, så kan han jo fort bli den snåle raringen, og på middager med hans venner, risikerer du å være på alder med barna til vennene hans. Det kommer jo ann på hva slags liv dere lever, og vil leve. Anonymkode: 3db86...a71 Ikke overdriv, hun risikerer Ikke å være på samme alder som barna til vennene hans. Anonymkode: d8fb3...a24 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #10 Skrevet 5. mai 2023 Husk at når du er like gammel som han er nå, så er han nærmere 60. Dersom han er såpass "leken" og ung til sinns at han kan være.sammen med noen som er så mye yngre, hvordan vil det være for deg å skulle ta til nøye med en som nærmer seg pensjonsalder? Anonymkode: 7a117...a85 1
stan Skrevet 5. mai 2023 #11 Skrevet 5. mai 2023 Min far giftet seg med en 18 år yngre dame. De hadde et veldig godt ekteskap og samliv gjennom mange år. Mot slutten av hans liv, så ble nok aldersforskjellen mer betydningsfull. Forskjell i energi, forsterket av hans sykdom. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #12 Skrevet 5. mai 2023 Ditt liv, dine valg. Personlig hadde jeg aldri, frivillig, valgt menn på 39 når jeg var 24. Det ville vært et forhold som hadde stått i veien for alle mine drømmer, der jeg hadde hatt alt å tape. Anonymkode: 76f71...c26 1 2
apopo Skrevet 6. mai 2023 #13 Skrevet 6. mai 2023 (endret) Skrev på en annen tråd at jeg selv trolig ville valgt maks 5 års forskjell , opp eller ned., men 10 år er innafor. 15 år vil jeg si er å dra det noe langt, men har opplevd et annet pars forhold med slik forskjell. Var en turbulent affære. Velger jo selv Endret 6. mai 2023 av apopo
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #14 Skrevet 6. mai 2023 Da vil jeg dele min personlige mening og erfaring. Et forhold krever hardt arbeid fra begges side for at det skal fungere. Ingen forhold er en dans på roser og det er ingen garanti for at noen forhold vil vare i årevis eller ‘til døden skiller dere’. Det er en grunn til at ca 50% av alle ekteskap/samboerskap ender i brudd før eller siden. Noen etter 2 år andre etter 10 år. Av de parene jeg kjenner med stor aldersforskjell har ikke disse forholdene fungert dårligere eller blitt slutt tidligere enn de parene jeg kjenner rundt samme alder. Selv traff jeg mannen min da han var 25 og jeg 35. Særlig siden aldersforskjellen var stor andre veien, opplevde vi mange fordommer. Få hadde troen på oss og så på,oss som ‘en fling eller flørt’. Så flyttet vi sammen og fikk barn. Først da ble vi tatt på alvor. Og nå har vi levd sammen i 8 år og er like forelsket og lykkelige sammen. Vi er heldige. Men ikke mer eller mindre heldige enn dersom vi var i samme alder. Vi er heldige fordi vi passer så godt sammen. Har de samme interessene, verdiene&holdnigene. Samme politiske syn, samme musikk/filmsmak. Samarbeider fantastisk rundt alt som har med økonomi, husarbeid og barneoppdragelse å gjøre. Vi krangler innimellom somali andre par, men finner alltod en løsning og kommer godt ut av det etter på. Ofte er forholdet enda mer styrket etter de store kranglene. Så mitt råd: Livet er kort og kjærligheten sjelden. Grip kjærligheten og muligheten når den dukker opp! Det er ingen garanti for at den vil vare uavhengig av alderen. I stedet for å henge seg opp i dette, konsentrer deg om å ha det fint her og nå. Lev livet! Så jeg syns du skal gi denne mannen en sjanse og slutt å heng deg opp i alderen hans. Det viktigste er at du trives med ham. Og så lenge du trives med ham, go for it! Anonymkode: cc368...999 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #15 Skrevet 6. mai 2023 Ifht aldersforskjell kommer det selvfølgelig an på mye forskjellig. Jeg dater eldre menn iblant, blant annet fordi jeg ikke ønsker barn, trives bedre i selskap med eldre/kommer bare bedre overens med de, føler livet jeg lever passer bedre med livene de lever enn jevnaldrende osv. Anonymkode: c2dd8...f3d
Rødstrupa Skrevet 6. mai 2023 #16 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fint for meg at jeg har draget på menn og kan dele gode opplevelser. Anonymkode: f2365...4c8 Kutt ut a! Latterlig innlegg🤣🤣🤣 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #17 Skrevet 6. mai 2023 Kjenner et par hvor hun er 16 år eldre en ham. De har vært sammen i 20 år og er fortsatt like lykkelige. Han var nok moden og tilpasningsdyktig. Han var/er en rolig type og hun veldig aktiv. Nå er han i 40-årene og hun i 60-årene. Foreløpig merker de ikke noe til alderen, men det kan nok komme om noen år. Dette er de likevel forberedt på å takle. Anonymkode: 8e0f3...3d9 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #18 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fint for meg at jeg har draget på menn og kan dele gode opplevelser. Anonymkode: f2365...4c8 Vet ikke om det er så positivt og kun ha draget på gamle gubber når man er 24. Det hadde jeg sett på som et stort nederlag. Anonymkode: db7dc...e36 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #19 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vet ikke om det er så positivt og kun ha draget på gamle gubber når man er 24. Det hadde jeg sett på som et stort nederlag. Anonymkode: db7dc...e36 39 år og gammel gubbe 🤣Er enig at 24 er et for langt sprang, men forbinder gubber med 60+ Anonymkode: 3cb5a...9eb 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #20 Skrevet 6. mai 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor finner du ingen på din egen alder? En på straks 40 er et ganske annet sted i livet enn deg. Du vil ha det mye gøyere med noen nærmere i alder. De fleste på hans alder er ferdig utdannet, godt i gang med arbeidslivet, har hus, og ofte barn. Anonymkode: 26921...ae0 Spiller det noen rolle hvordan de fleste er, når hun faktisk kan forholde seg til et konkret individ? Det er jo litt uvesentlig om gjennomsnittsmannen har barn, om han her ikke har det. Anonymkode: ba8ce...9c2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå