Gå til innhold

Av med bh og oppknept bukse, flere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg kommer hjem så er det av med bh og å kneppe opp bukse før jeg kan slappe av i sofaen, er det flere som gjør dette?

Anonymkode: f02e7...292

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bh kommer av samme med buksa, klarer ikke å sitte hjemme i trange bukser så skifter

Anonymkode: fcb37...b3f

• Liker 3
Skrevet

Jeg skifter til pysj bukse, yoga bukser,  lettere klær som ikke strammer, collage gensere og uten bh asap etter jeg kommer hjem ja. Føler ingen behov for å sitte til pynt fint dandert med trange bukser, klær som strammer når jeg kommer hjem og bare skal slappe av i bitch caven min, der er det komfort som står øverst

• Liker 5
Skrevet

Av med BH, skifter bukse til kosebukse - har nesten flere kosebukser enn "ute-blant-folk"-bukser 🤣

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bytter klær så fort jeg kommer inn døra. Er rett i joggedress, eller pysj :)

Anonymkode: 57667...3b5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja første jeg gjør når jeg kommer hjem er å ta av meg yttertøy, gå på  badet for å vaske hendene og noen ganger ansiktet, og ta av meg bh og stram bukse 

Hater bh 

Anonymkode: dec29...1d1

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes BH (med spiler og padding og hele pakka) er skikkelig behagelig å gå med. Så den er bare av når jeg sover. Kneppe opp buksa eller åpne beltet derimot gjør jeg ofte. Poenget er jo å holde buksa oppe så den ikke sklir ned når jeg er ute blandt folk - gjør ikke noe om mannen min ser litt av trusa mi.

• Liker 2
Skrevet

Av med bh og på med yogabukser. Håper å slippe bh helt etter hvert 😄

AnonymBruker
Skrevet

Tar på kosebukse/joggers, men bh forblir på. Jeg orker ikke gå uten bh. Sover også med bh på. 

Anonymkode: 6bc2c...67a

Skrevet

Jeg bruker behagelige klær så slipper det der. 

Skrevet

Tar av bh og bruker ofte å skifte til andre klær som er mer behagelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Første jeg gjør er å vrenger av meg BH:P Så har jeg på joggebukse, tskjorte, hettegenser.

Anonymkode: ef7a2...1be

AnonymBruker
Skrevet

Av med både BH og "uteklær" så snart jeg er hjemme. 

På med løse, ledige, myke klær. Kanskje ikke det mest sexy antrekket, men mannen min hiver også av seg sine "uteklær" med en gang han kommer hjem. Så da er vi 2 stk. usexy personer i koseklær. Det går helt fint! Hehe, litt kos blir det også. 

Anonymkode: ed3fa...8b9

AnonymBruker
Skrevet

Nei, skifter sjelden når jeg kommer hjem. Tar på annet tøy hvis jeg skal gjøre noe som gjør at jeg blir skitten, som oppussing, arbeide i hagen etc, men ikke ellers.

Anonymkode: 80e18...345

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...