Gå til innhold

Dumpet av mann fordi han ikke tente på overvektigige. (BMI på 22)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er i følge bmi normalvektig, (22) men pga tvillinggraviditet ble huden stukket noe voldsomt,  og jeg har mage med heng, som ikke går bort. (Må operere, og det har jeg ikke råd til)

Får skjult dette greit under klær, og hadde datet en fyr noen få ganger. Han visste jeg hadde tvillinger,  og jeg sa at kroppen min ikke var som før pga dette.  Så skulle vi ta steget lengre. Jeg var sjenert, men stolte på at han sa han likte meg. Vi hadde sex, og så dro han tidlig neste morgen.  Hørte ingenting fra han på et par dager (hadde før sendt melding flere ganger om dagen) Så jeg sendte melding for å avtale neste treff. Da fikk jeg til avar at han ikke tente på overvektigige.  

Jeg ble så utrolig lei meg. Første gang jeg kler av meg for noen andre enn barnefar, og følte vi hadde noe, og så får jeg høre dette. Må jeg virkelig legge neg under kniven for at noen skal tenne på meg igjen? Jeg hadde komplekser for kroppen min, men nå er det mye verre, og jeg vet ikke om jeg tørr ut på datingmarkedet igjen. 🙈

Endret av Bananawolf
  • Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mnja, han var nok kun ute etter ligg uansett.

Og er normalt halvveis oppegående fyr hadde dratt en hvit løgn om de synes magen din etter tvillinggraviditet var for kjip til noe mer.

Tenner ikke på overvekt 😅🫠 For en douche. Han er singel av en grunn altså. 

Anonymkode: 95258...a48

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han er en idiot! Så like greit at han avslørte seg fort 

Anonymkode: d768e...6d2

• Liker 5
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Fy faen for en gjøk, Godt du er kvitt han . Umoden dritt!

AnonymBruker
Skrevet

Du  vet jo godt at du ikke er overvektig, så jeg tenker du bare skal være glad til at idioten viste deg hvor idiot han er såpass tidlig :)

Anonymkode: 8ef8f...986

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

For en tulling! Leit at du måtte oppleve dette. Det fins gode menn der ute også. Som kommer til å tenne på deg akkurat som du er 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...