AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 Hvorfor skal en mann kalle seg sjøl gentleman og egentlig er han stalker og voldelig psycho? . Sånn var eksen. Sa før vi møttes: jeg er en gentleman, som tar godt vare på kvinner. Viste seg senere at han hadde tidens største temperament, kontrollerende og kjempe voldelig, og så tidlig i forholdet, lurer på hvordan det hadd vært senere om vi var samboere, da risikerer man å bli drept. Jeg trenger ikke å si til menn at jeg er snill, de finner det ut fort om jeg er snill eller ikke. Eller jeg er jo snill. Men det er ikke sånn at jeg skal si til menn før vi har møttes at jeg er veldig snill, blir å skryte for mye... men hvorfor skal man si at man er det når han vet selv at han er en ond fyr? Kan man ikke være ærlig og si jeg kan være litt frekk iblant. Anonymkode: 64680...63e
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #2 Skrevet 5. mai 2023 Menn burde ha selvinnsikt og være ærlige om sånt. Enig med deg! Anonymkode: 92a98...553
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #3 Skrevet 5. mai 2023 Menn som omtaler seg selv som snill er som regel ikke det. Du har lært nå til en annen gang Anonymkode: 1666b...656 9
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #4 Skrevet 5. mai 2023 Det er ei greie at de verste mennene kaller seg selv snille. Stort rødt flagg. Du kan google "nice guys" å lese litt. Anonymkode: 45edc...db9 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #6 Skrevet 5. mai 2023 Just now, Tiuren said: Så jeg bør introdusere meg som "passe slem"? Hvorfor ikke presentere deg selv med navn...? Eventuelt alder i tillegg? Anonymkode: 45edc...db9 7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #7 Skrevet 5. mai 2023 Tiuren skrev (1 minutt siden): Så jeg bør introdusere meg som "passe slem"? Høres gøy ut! Anonymkode: fcc4d...51d
Tiuren Skrevet 5. mai 2023 #8 Skrevet 5. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: Hvorfor ikke presentere deg selv med navn...? Eventuelt alder i tillegg? Anonymkode: 45edc...db9 Det er jo og en mulighet, skal prøve det en gang. Men noen liker jo og å si noe mer om seg selv. Mange kvinner jeg kjenner sier de er empatiske, varme eller glade. Så da er det jo greit å kunne si noe om seg selv tilbake? 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #9 Skrevet 5. mai 2023 De som er virkelig snille og som er gentlemenn, de tar det for gitt og viser at de er det i handling og ord - de sier ikke bare ordene som et billig og villedende salgstriks. Anonymkode: 54b04...4a0 7 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #10 Skrevet 5. mai 2023 Just now, Tiuren said: Det er jo og en mulighet, skal prøve det en gang. Men noen liker jo og å si noe mer om seg selv. Mange kvinner jeg kjenner sier de er empatiske, varme eller glade. Så da er det jo greit å kunne si noe om seg selv tilbake? Om du kommer og bare "Hei, jeg heter Petter og er veldig snill.", så vil jeg si det er 50/50 om du er mentalt tilbakestående eller psykopat. Anonymkode: 45edc...db9 7 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #11 Skrevet 5. mai 2023 Tiuren skrev (Akkurat nå): Det er jo og en mulighet, skal prøve det en gang. Men noen liker jo og å si noe mer om seg selv. Mange kvinner jeg kjenner sier de er empatiske, varme eller glade. Så da er det jo greit å kunne si noe om seg selv tilbake? Det er jo mye du kan si om deg selv. Om du mener du har lignende kvaliteter selv kan du skrive det, eller du kan fortelle hvorfor du mener det er viktig å vise omtanke for partner og se partner, kunne kommunisere godt sammen og le sammen. Ikke gjør det så komplisert Anonymkode: 54b04...4a0 1
Tiuren Skrevet 5. mai 2023 #12 Skrevet 5. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: Om du kommer og bare "Hei, jeg heter Petter og er veldig snill.", så vil jeg si det er 50/50 om du er mentalt tilbakestående eller psykopat. Anonymkode: 45edc...db9 *tar notater Tror du skjønner at jeg tøyser litt, men det er og et snev av alvor i det. Om jeg sier at alle kvinner som sier "jeg elsker livet" er psyko så vil du trolig tenke at jeg er noe kategorisk? 1
Rosakatt Skrevet 5. mai 2023 #13 Skrevet 5. mai 2023 Tiuren skrev (10 minutter siden): Så jeg bør introdusere meg som "passe slem"? Du kan si at du prøver å oppføre deg, å håper at andre er enige i at du behandler dem bra, med et betryggende glimt i øyet Man må liksom få fram at man har selvinnsikt og er åpen for kommunikasjon, om konflikt oppstår. Å at alle gjør feil, men at man har ingen intensjon om å såre noen. Å at det er en selvfølge at man ikke skader noen 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #14 Skrevet 5. mai 2023 Ikke stol på NOEN som omtaler seg selv slik andre burde omtale deg, feks snill, onsorgsfull, morsom, omtenksom, gentleman.. osv. Alt dette er egenskaper andre ser hos deg. De som påstår sånt om seg selv, ØNSKER de hadde det. Jeg traff en fyr som presenterte seg som "verdens snilleste fyr og som aldri ville noen noe vondt". I en diskusjon om hva slags krydder passer best til fisk, dælja han høl i veggen min. Anonymkode: ef251...108 4 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #15 Skrevet 5. mai 2023 Det er på samme måte som de som kaller seg selv snille (især menn - ‘nice guy’) de er sjelden særlig snille om ting ikke går som de vil. De som kaller seg selv morsomme, særlig de som sier de har edgy, rå humor - er stort sett bare drittsekker som bruker ‘humor’ som skalkeskjul til å spre dritt. Skal ikke nevne navn, men vi har noen norske komikere.., Ingen som faktisk er gentlemen har behov for å fortelle om og skryte av det. Sannsynligheten er stor for at det bare er et annet ord for kontrollerende atferd, og en som vil styre ‘sin kvinne’. Anonymkode: 33123...513 4 1
Andro Skrevet 5. mai 2023 #16 Skrevet 5. mai 2023 Menn som bruker gentlemansbegrepet er sånne med store fakter når andre ser på, er min erfaring. Sånne som vil ta seg bra ut ved å åpne dører, og dra fram stoler, men som får arr i manndommen om du vil ordne noe selv. 2
Pingvinen Skrevet 6. mai 2023 #17 Skrevet 6. mai 2023 Menn som er opptatt av å si at de er snille/gentlemenn, alltid er i godt humør ol, er ikke det. Det har jeg lært på den harde måten 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #18 Skrevet 6. mai 2023 Pingvinen skrev (1 minutt siden): Menn som er opptatt av å si at de er snille/gentlemenn, alltid er i godt humør ol, er ikke det. Det har jeg lært på den harde måten ❤ "Snill godgutt med godt humør og masse kjærlighet å gi" Egoistisk, kontrollerende, på grensa til ondskapsfullt nedbrytende, kranglete uten evne til å kommunisere. Anonymkode: ef251...108 2
Pingvinen Skrevet 6. mai 2023 #19 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ❤ "Snill godgutt med godt humør og masse kjærlighet å gi" Egoistisk, kontrollerende, på grensa til ondskapsfullt nedbrytende, kranglete uten evne til å kommunisere. Anonymkode: ef251...108 Ja, dette er min erfaring og. Styrer unna disse 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #20 Skrevet 6. mai 2023 Pingvinen skrev (4 minutter siden): Ja, dette er min erfaring og. Styrer unna disse Helt enig. Jeg vil helst møte menn som ikke omtaler seg selv som hverken det ene eller det andre, annet enn på tull eller ironi da, humor er bra, men ellers... not so good. Anonymkode: ef251...108 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå