AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 Var og handlet idag på Grønland, ute plutselig står jeg og venter på buss og det kommer en gjeng på 3-4 menn som omringer meg, og truer meg og sier gi fra deg mobilen eller bankkortet dit, jeg hadde kortet mitt i telefon dekselet. Jeg ble livredd. Midt på dagtid, og sol ute. Jeg klarte å rope høyt så mye jeg kunne, gå bort nå! Og det kom masse folk og lurte på hva som skjedde. Jeg forklarte det hele. Ringte ikke Politiet heller, da jeg hadde dritdårlig tid og måtte komme meg hjem for skulle få besøk. Jeg går plutselig inne på mobilen min, og ser et langt videoklipp. Jeg er en ung kvinne. Fra da jeg handlet i rema butikken tidligere, de hadde vært i kassa samtidig som meg, men bak meg. Og de hadde visst filma seg sjøl ved uhell med min mobil, fordi mobilen min var halvveis i lomma . Men å ta bilder/filme kan man gjøre uten å låse opp mobilen. Der ser man fjeset til han ene som stapper henda sine i min lomme. Men jeg har ikke merket noe. Så sykt skummelt. Hva om det hadde vært kveld blitt truet på livet eller blitt skadet av de? hadde vært vanskeligere å komme seg unna. Såklart var det dopselgere .😱 Anonymkode: aa055...bbc
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #2 Skrevet 5. mai 2023 Du burde ha ringt politiet samt gjesten og sagt at du ble forsinket! Anonymkode: 72cf3...b23 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #4 Skrevet 5. mai 2023 Huff så skummelt! Går det bra med deg? Anonymkode: 90d26...894
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #5 Skrevet 5. mai 2023 Ting som aldri skjedde.... Har bodd på Grønland i snart 18 år. Det er umulig at noen omringer noen på bussholdeplassen for ran for det er alltid masse folk der, og det er umulig det du beskriver at mobilen din skal ha skrudd på filmkamera i lommen din tilfeldigvis med linsen utenfor lommen å filmet de også. Og såkaldt hadde du merket om de tok hånda si i lommen din. Men godt forsøk på å prøve å spre polarisering og rasisme på nett 😆 Anonymkode: a7c02...959 9 1 1
Aureka Skrevet 5. mai 2023 #6 Skrevet 5. mai 2023 Dette var veldig merkelig. Så de har filmet seg selv ved å ta hendene i lomma di, slått på kameraet på mobilen og mobilen er halvveis i lomma de, men du merker ikke noe? Og etterpå omringer de deg på åpen gate på en solskinnsdag og truer deg for den samme mobilen? Lettere å bare snappe den fra lomma di da. Og ikke nok med det, men betalingskortet ditt lå i dekselet samtidig som du betalte i kassa, og mobilen filmet de bak deg. Sikker på at det ikke er du som er dopa? 10 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #7 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ting som aldri skjedde.... Har bodd på Grønland i snart 18 år. Det er umulig at noen omringer noen på bussholdeplassen for ran for det er alltid masse folk der, og det er umulig det du beskriver at mobilen din skal ha skrudd på filmkamera i lommen din tilfeldigvis med linsen utenfor lommen å filmet de også. Og såkaldt hadde du merket om de tok hånda si i lommen din. Men godt forsøk på å prøve å spre polarisering og rasisme på nett 😆 Anonymkode: a7c02...959 Hei Ts her, De var norske alle sammen.☺️er ikke rasist, eller så var det narkiser ifra Storgata. Anonymkode: aa055...bbc
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #8 Skrevet 5. mai 2023 Aureka skrev (2 minutter siden): Dette var veldig merkelig. Så de har filmet seg selv ved å ta hendene i lomma di, slått på kameraet på mobilen og mobilen er halvveis i lomma de, men du merker ikke noe? Og etterpå omringer de deg på åpen gate på en solskinnsdag og truer deg for den samme mobilen? Lettere å bare snappe den fra lomma di da. Og ikke nok med det, men betalingskortet ditt lå i dekselet samtidig som du betalte i kassa, og mobilen filmet de bak deg. Sikker på at det ikke er du som er dopa? Ja, hele klippet er på mobilen. Viser at han fikler med hendene. Anonymkode: aa055...bbc
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #9 Skrevet 5. mai 2023 Hvilken bussholdeplass? Hvorfor tok de ikke mobilen din på Rema? Jeg har blitt frastjplet bankkort ut av veske selv jeg, på t-banen på Oslo S. Masse, masse folk der, det var det som var avledningen og anledningen deres (to stykk). Men sånne gjenger, er du veldig ung (tenåring)? Var de? Det er ungdom som holder på sånn. Si ifra til politiet. Anonymkode: 6f036...ba1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #10 Skrevet 5. mai 2023 Hvorfor tok de ikke telefonen din når de tydeligvis hadde hånda på telefonen din i butikken? Anonymkode: c8cc7...709 1 1
Aureka Skrevet 5. mai 2023 #11 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, hele klippet er på mobilen. Viser at han fikler med hendene. Anonymkode: aa055...bbc Tror jeg ikke. Men send meg gjerne klippet du. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #12 Skrevet 5. mai 2023 Dette var forvirrende. Så jeg tror deg dessverre ikke. Anonymkode: 6d300...84f 2
Helene1982 Skrevet 5. mai 2023 #13 Skrevet 5. mai 2023 Jeg vil se bilder av bukselommene. Stjal de mobilen i butikken, laget en film av seg selv, la den tilbake i lommen, og deretter forsøkte å rane deg for mobilen senere? Jeg forstår ikke 🤔 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå