AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 Noen som har lyktes med å få seg kjæreste til tross for at man fremstår kjedelig med få interesser? Er det å ha bra/ mange interesser et viktig kriterie for å få seg kjæreste? Anonymkode: c4d56...620
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #2 Skrevet 5. mai 2023 Ja jeg lyktes. Du trenger ikke lage fem tråder om dette på to uker. Fiks selvbildet ditt før du dater. Anonymkode: 089f2...03d 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #3 Skrevet 5. mai 2023 Synes alltid det føles så kleint når jeg blir spurt på date hva jeg gjør på fritiden. Lurer på hva slags interesser som er vanlige for folk i 30-åra. Er det mest trening og friluftsliv? Ts Anonymkode: c4d56...620
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #4 Skrevet 5. mai 2023 Tror veldig få menn bryr seg om dette altså. Ja de spør sikkert om det, men det er jo bare vanlig prat når man blir kjent med noen. Ikke anta at menn verdsetter det samme som kvinner. Dette med å skulle ha "noe man brenner for" og som man er dyktig i er kvinnekrav. Anonymkode: 7ec15...130
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #5 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Synes alltid det føles så kleint når jeg blir spurt på date hva jeg gjør på fritiden. Lurer på hva slags interesser som er vanlige for folk i 30-åra. Er det mest trening og friluftsliv? Ts Anonymkode: c4d56...620 Folk er jo bare interessert i å bli kjent med deg, og finne ut hva slags person du er. Skal du date kan du nesten ikke være ukomfortabel med å fortelle om deg selv og ditt liv? Liker du deg best hjemme, henger litt med venner, bruker tid til å hjelpe bestemor som er skrøpelig - ja, så sier du det. Om dagene dine forsvinner i scrolling på mobilen og det er flaut å si, så er det kanskje på tide å tenke litt på hva du velger å bruke både tiden og livet ditt på? Anonymkode: dee2e...816 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #6 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Synes alltid det føles så kleint når jeg blir spurt på date hva jeg gjør på fritiden. Lurer på hva slags interesser som er vanlige for folk i 30-åra. Er det mest trening og friluftsliv? Ts Anonymkode: c4d56...620 Hva konkret gjør du på fritiden i løpet av en måned da? Skriv det så kan jeg hjelpe deg med hvordan du kan ordlegge deg uten at det høres kjedelig ut Anonymkode: 089f2...03d 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #7 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva konkret gjør du på fritiden i løpet av en måned da? Skriv det så kan jeg hjelpe deg med hvordan du kan ordlegge deg uten at det høres kjedelig ut Anonymkode: 089f2...03d Det jeg gjør nå er: Trener 3 dager i uka på SATS, regnes vel ikke som interesse egentlig, jeg henger en del her på KG, går turer med venninner eller møter venninner på café, ser på Dagsrevyen. Utenom nyheter ser jeg nesten aldri på TV/ Netflix. Så, jeg er vel kjedelig og mangler ordentlige og interessante interesser. ts Anonymkode: c4d56...620 1
DominantHr Skrevet 6. mai 2023 #8 Skrevet 6. mai 2023 Selvsagt, men det kommer an på formuessituasjonen din. Er du fattig, da blir det ingen ting. Er du rik derimot, da blir det full score!
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #9 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det jeg gjør nå er: Trener 3 dager i uka på SATS, regnes vel ikke som interesse egentlig, jeg henger en del her på KG, går turer med venninner eller møter venninner på café, ser på Dagsrevyen. Utenom nyheter ser jeg nesten aldri på TV/ Netflix. Så, jeg er vel kjedelig og mangler ordentlige og interessante interesser. ts Anonymkode: c4d56...620 Dette her er jo helt vanlig. Ikke noe kjedelig med dette "Hva driver du med på fritiden?" "Tja, jeg trener store deler av uken, er veldig glad i det, og ellers er jeg med venner, liker å utforske ny mat ute, holde meg oppdatert på ting som skjer i samfunnet, være sosial, men også å slappe av hjemme :)" Ikke "Mmmmm neeeei ingenting spesielt.. Hmmm trener.. Er med venner, ja ganske så kjedelig person egentlig " Anonymkode: 089f2...03d 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #10 Skrevet 6. mai 2023 DominantHr skrev (29 minutter siden): Selvsagt, men det kommer an på formuessituasjonen din. Er du fattig, da blir det ingen ting. Er du rik derimot, da blir det full score! For både kvinner og menn? Anonymkode: c4d56...620
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #11 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det jeg gjør nå er: Trener 3 dager i uka på SATS, regnes vel ikke som interesse egentlig, jeg henger en del her på KG, går turer med venninner eller møter venninner på café, ser på Dagsrevyen. Utenom nyheter ser jeg nesten aldri på TV/ Netflix. Så, jeg er vel kjedelig og mangler ordentlige og interessante interesser. ts Anonymkode: c4d56...620 Du trener regelmessig og går mye på tur, er med venner, liker mat og er samfunnsengasjert. Anonymkode: e3afc...91d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå