AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 Jeg har lest at når noen dømmer alt du gjør, når du oppfører deg helt normalt, så er det trakassering. Men kan det være andre grunner til at folk gjør dette? At de ikke gjør det bevisst f.eks. Anonymkode: 865c3...54f
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 5.5.2023 den 17.21): Jeg har lest at når noen dømmer alt du gjør, når du oppfører deg helt normalt, så er det trakassering. Men kan det være andre grunner til at folk gjør dette? At de ikke gjør det bevisst f.eks. Anonymkode: 865c3...54f Sjalusi, og dytting nedover. Anonymkode: 7c97a...c0c 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 5.5.2023 den 17.21): Jeg har lest at når noen dømmer alt du gjør, når du oppfører deg helt normalt, så er det trakassering. Men kan det være andre grunner til at folk gjør dette? At de ikke gjør det bevisst f.eks. Anonymkode: 865c3...54f Du tenker vel på når folk har introjekter om deg da. At de har en fantasi om at du ikke duger, eller at du ikke er god nok eller at de er bedre enn deg. Det er gjerne folk som ikke er i kontakt med virkeligheten som er sånn, eller de liker å tenke at de er bedre enn deg, for å kjenne seg bra. narsisisster er vel ofte sånn, at de tenker folk ikke duger, bare dem selv er bra nok, eller bare barna deres osv. Anonymkode: 71cdc...6a9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 5.5.2023 den 17.21): Jeg har lest at når noen dømmer alt du gjør, når du oppfører deg helt normalt, så er det trakassering. Men kan det være andre grunner til at folk gjør dette? At de ikke gjør det bevisst f.eks. Anonymkode: 865c3...54f Jeg gjør det, men sier det ikke høyt. Prisen å betale for å superanalysere alt jeg ser og hører fra andre mennesker. Anonymkode: 666b8...968
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #6 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg gjør det, men sier det ikke høyt. Prisen å betale for å superanalysere alt jeg ser og hører fra andre mennesker. Anonymkode: 666b8...968 Tenker du kun negative ting da? Anonymkode: b8ce4...69f
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #7 Skrevet 6. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker du kun negative ting da? Anonymkode: b8ce4...69f Neida. Anonymkode: 666b8...968
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #8 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg gjør det, men sier det ikke høyt. Prisen å betale for å superanalysere alt jeg ser og hører fra andre mennesker. Anonymkode: 666b8...968 Det er mange blant dere da!! men hvorfor kan dere ikke dømme hverandre i stedet for? Liksom, åja, du liker å dømme, kult, jeg liker å dømme, så kan dere sammenligne skikkelig skikkelig masse. Gjensidig nytelse 🥰 Så kan vi som har litt mer spennende ting å gjøre på få være i fred 🤪 vi som er litt mer siviliserte liksom, som respekterer andre 😜 Anonymkode: 6d848...0d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå