Fionas Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 Jeg synst det er kjekt at andre folk blir misunnelig på meg. Min bestevenninne blir heltiden misunnelig og jeg synst det er litt underholdene. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #2 Skrevet 6. mai 2023 Haha, samme her😄 Særlig underholdende er det når hun prøver å skjule misunnelsen sin, men lykkes ikke. For eksempel: Vi begge har vært overvektig, jeg gikk kraftig ned i vekt og på 1,5 år var jeg normalvektig og begynte til og med å bygge muskler. Postet et skrytebilde på IG, fikk melding fra henne om at hun synes jeg burde slette det da jeg visst nok ikke hadde selvrespekt om jeg postet et slikt bilde😂😂😂 Da snakker vi altså et bilde med KLÆR på! På et treningssenter! Jeg ler enda hver gang jeg tenker på dette🥹 Anonymkode: 30428...bad 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #3 Skrevet 6. mai 2023 Enig, så lenge de ikke er aggressivt misunnelige. Det er litt ubehagelig. Men Jan også være underholdende. Anonymkode: ee83c...e8f 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 Jeg er ikke misunnelig på den skriftlige utrykksformen din. Anonymkode: 8c406...2fe 3 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 Bra jobba du som gikk ned i vekt. Jeg tror jeg pleide å få energi at av folk var misunnelig når jeg var ung og student. Men om jeg opplever det nå så får jeg enten bare vondt av det, eller så blir jeg stressa. Liker ikke at folk har det kjipt eller er sure på meg for ingen grunn, noe de gjerne blir om de er misunnelig. Nå er jeg voksen da, 40 år. Noen blir jo regelrett grusomme når de er sjalu og hakker på meg uten grunn. Begynner å hate meg og greier. Værst når det er kolleger. En kollega fikk meg ut av jobben min fordi hun ikke likte meg. Anonymkode: fea7c...2af 2 3
NiceOrNothing Skrevet 6. mai 2023 #6 Skrevet 6. mai 2023 Fionas skrev (På 5.5.2023 den 17.10): Jeg synst det er kjekt at andre folk blir misunnelig på meg. Min bestevenninne blir heltiden misunnelig og jeg synst det er litt underholdene. Da tenker jeg du er veldig usikker på deg selv , som næres av at andre blir misunnelige . Som at du må hevde deg over noen for å føle deg vel . Typisk tegn på usikkerhet . Folk som har det bra med seg selv, vil andre vel . 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #7 Skrevet 7. mai 2023 NiceOrNothing skrev (8 timer siden): Da tenker jeg du er veldig usikker på deg selv , som næres av at andre blir misunnelige . Som at du må hevde deg over noen for å føle deg vel . Typisk tegn på usikkerhet . Folk som har det bra med seg selv, vil andre vel . Det er to valg. Enten ta det positivt og kose seg. Eller ta det negativt og få dem ut av livet sitt. Nytter ikke å diskutere… Anonymkode: ee83c...e8f 2
NiceOrNothing Skrevet 7. mai 2023 #8 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er to valg. Enten ta det positivt og kose seg. Eller ta det negativt og få dem ut av livet sitt. Nytter ikke å diskutere… Anonymkode: ee83c...e8f Evnt ikke la seg påvirke i det hele tatt 😊 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #10 Skrevet 7. mai 2023 NiceOrNothing skrev (3 timer siden): Evnt ikke la seg påvirke i det hele tatt 😊 Vanskelig når aggressivitet blir til hat. Anonymkode: ee83c...e8f 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #11 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Enig, så lenge de ikke er aggressivt misunnelige. Det er litt ubehagelig. Men Jan også være underholdende. Anonymkode: ee83c...e8f Jan er særdeles underholdende. Anonymkode: e9435...65e
Andro Skrevet 7. mai 2023 #12 Skrevet 7. mai 2023 Den store psykopattråden. Folk som gledes av å stikke andre. 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #13 Skrevet 7. mai 2023 Andro skrev (45 minutter siden): Den store psykopattråden. Folk som gledes av å stikke andre. Hvem stikker hvem? Anonymkode: ee83c...e8f 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #14 Skrevet 7. mai 2023 Andro skrev (5 timer siden): Den store psykopattråden. Folk som gledes av å stikke andre. Når en ikke kan dele gleder og oppturer med venner fordi de blir misunnelig er jo tragisk i seg selv. da må folk jobbe med eget selvbilde. Å skulle holde igjen positivitet for å Skåne de som blir lett sjalu? Har også hatt folk rundt meg som blir lett misunnelig.. de sier det ikke, men ser det på de. Anonymkode: bcdf4...2fd 4
Fionas Skrevet 7. mai 2023 Forfatter #15 Skrevet 7. mai 2023 (endret) NiceOrNothing skrev (20 timer siden): Endret 7. mai 2023 av Fionas
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #16 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Bra jobba du som gikk ned i vekt. Jeg tror jeg pleide å få energi at av folk var misunnelig når jeg var ung og student. Men om jeg opplever det nå så får jeg enten bare vondt av det, eller så blir jeg stressa. Liker ikke at folk har det kjipt eller er sure på meg for ingen grunn, noe de gjerne blir om de er misunnelig. Nå er jeg voksen da, 40 år. Noen blir jo regelrett grusomme når de er sjalu og hakker på meg uten grunn. Begynner å hate meg og greier. Værst når det er kolleger. En kollega fikk meg ut av jobben min fordi hun ikke likte meg. Anonymkode: fea7c...2af Ikke sant. Mannen min er en sånn som blir misunnelig i perioder, mens i andre tider er han i overkant fornøyd med seg selv og ønsker st jeg skal misunne ham, eller i hvertfall ikke overgå ham. Og i begge disse versjonene av seg selv plukker han på meg… med sine sure kommentarer.. Men uansett. Poenget var at jeg blir stressa av at han er misunnelig, for det gjør at vennskapet blir litt mindre Anonymkode: d5dd4...ef3 1
NiceOrNothing Skrevet 7. mai 2023 #17 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Når en ikke kan dele gleder og oppturer med venner fordi de blir misunnelig er jo tragisk i seg selv. da må folk jobbe med eget selvbilde. Å skulle holde igjen positivitet for å Skåne de som blir lett sjalu? Har også hatt folk rundt meg som blir lett misunnelig.. de sier det ikke, men ser det på de. Anonymkode: bcdf4...2fd Har opplevd det selv og , men fader de ut . Orker ikke henge med folk som er i konstant konkurranse om oppmerksomhet . Det er så slitsomt å lite sjarmerende . Både misunnelse og selvhevdelse 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #18 Skrevet 8. mai 2023 Uff…har opplevd det selv. Vet jo selvsagt ikke om personen var misunnelig, men kombinasjonen klage over egen situasjon og rakke ned på meg som gikk et steg videre gjør at jeg tenker det. Fikk ikke akkurat energi. Ble bare lei meg. Anonymkode: c7bdf...9f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå