Rosenrød Skrevet 5. januar 2006 #1 Skrevet 5. januar 2006 Noen som har prøvd denne? Evnt. en av de andre boosterene fra samme merket. Har lyst til å gi huden min litt ekstra akkurat nå!
Gjest gjest1 Skrevet 5. januar 2006 #2 Skrevet 5. januar 2006 Jeg har brukt Skin Hydrating Booster denne vinteren og er knallfornøyd. Bruker det i kombinasjon med Scin Smoothing cream. Huden min er normalt helt i ulage på denne tiden på året, fryktelig tørr, svie og ujevn farge. I vinter har jeg ikke opplevd slike problemer. Boosteren er veldig drøy, bruker noen få dråper under fuktighetskremen. Vil du gi huden et skikkelig kick, kan jeg også anbefale deg å prøve Multivitamin Power Recovery Mask fra samme merke.
Rosenrød Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2006 Den masken har jeg, kjempegod er den! Men er veldig usikker på boosteren. Huden min er egentlig kjempefin, har ingen problemer med den. Men så har det seg sånn at jeg eeeeeeelsker hudpleieprodukter..... Bruker hudpleie fra Dermalogica ( rensekrem, spray og skinsmoothingkrem om kvelden, og så bytter jeg ut kremen med den fargede dagkremen om morgenen. Er så usikker om jeg bør gi huden min noe mer....
Gjest gjest1 Skrevet 5. januar 2006 #4 Skrevet 5. januar 2006 Hvis huden din er fin behøver den sikkert ikke noe mere. Men jeg kjenner meg igjen, alltid gøy å prøve noe nytt. Kan jeg spørre hvilken spray du bruker? Jeg har begynt å bruke Soothing Protection Spray fra Dermalogica. Synes den roer ned huden veldig godt.
Rosenrød Skrevet 5. januar 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2006 Bruker multi active toner. Den er også god, ser i alle fall ut til at huden min liker den. Tenker litt på om jeg heller skal kjøpe en maske i stedet for boosteren. Siden jeg har den du nevnte, pluss gentle cream exfoliant, tenkte jeg på en fuktighetsmaske, kanskje skin hydrating mask....
Rosenrød Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. januar 2006 Nå har jeg bestilt Skin hydrating mask, håper den er bra!
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2006 #7 Skrevet 8. januar 2006 Fint om du kunne si litt om hva du synes om den masken. Jeg har lyst til å prøve den, men er litt skeptisk siden det er en gelemaske. Har vært på jakt etter en skikkelig god fuktighetsmaske i årevis.
Rosenrød Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #8 Skrevet 8. januar 2006 Skal fortelle så fort jeg får prøvd den. Hvorfor er du skeptisk til gelemasker, forresten?
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2006 #9 Skrevet 8. januar 2006 Gelemasker er fine for hud som er normal/tørr, men gir knapt nok til en virkelig tørr hud, som trenger fett mer enn fuktighet. Selv liker jeg faktisk fuktmasken fra Estee Lauder best av alle. Den heter So Moist, og gir mer fukt enn noe annet jeg har prøvd. Den andre (ikke gelemasken) fuktmasken fra D er en leiremaske, og gjorde ingen verdens ting for huden min.
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2006 #10 Skrevet 8. januar 2006 Det er riktig som Elphaba sier, gelemasker gir som oftest ikke nok til tørr hud. Og min hud er til tider veldig tørr. Skal sjekke ut E.Lauder. Er den veldig parfymert? Jeg reagerer på veldig parfymerte produkter.
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2006 #11 Skrevet 8. januar 2006 Det er riktig som Elphaba sier, gelemasker gir som oftest ikke nok til tørr hud. Og min hud er til tider veldig tørr. Skal sjekke ut E.Lauder. Er den veldig parfymert? Jeg reagerer på veldig parfymerte produkter. ← Den er litt parfymert, men ikke for ille. Hvis du takler fruktsyrer, burde du prøve Antioxidant Hydrating Mask fra MDF; den peeler og gir fukt i ett. Jeg har tynn og fin hud, og denne tåler jeg bra. Og totalt uparfymert i tillegg.
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2006 #12 Skrevet 8. januar 2006 Takk for tips. Jeg pleier å ta fruktsyremaske hos hudpleier noen ganger (det vil si kanskje en gang pr. år, er ikke så voldsomt begeistret for hudpleiere...) og det tåler jeg godt.
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2006 #13 Skrevet 8. januar 2006 Takk for tips. Jeg pleier å ta fruktsyremaske hos hudpleier noen ganger (det vil si kanskje en gang pr. år, er ikke så voldsomt begeistret for hudpleiere...) og det tåler jeg godt. ← Da ville jeg testet ut fruktsyremasken. Huden blir kjempeglatt og fin etterpå, og tar opp fuktighet bedre. Den kan svi bittelitt i begynnelsen, men det går over snart. Skal sitte på huden i ca. 10 minutter før den skylles av. Dessverre er jeg blitt ganske uimponert over enkelte Dermalogica-produkter, og derfor liker jeg å trikse og mikse med andre ting i tillegg.
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2006 #14 Skrevet 8. januar 2006 Jeg trikser og mikser som bare det. Jeg kjenner huden min ganske godt og vet hva den reagerer på. Det er vel derfor jeg anser hudpleie som litt penger ut av vinduet; de bruker jo stort sett de samme produkter som jeg kan få tak i selv. Velværeaspektet er omtrent den eneste grunnen til at jeg går til hudpleier. Men dette var vel ganske litt OT.
Rosenrød Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #15 Skrevet 8. januar 2006 Jeg har normal hud, så forhåpentligvid er masken grei for min hud.... håper jeg! Har du vært borti boosterene, Elphaba?
Gjest Gjesta Skrevet 8. januar 2006 #16 Skrevet 8. januar 2006 Jeg har normal hud, så forhåpentligvid er masken grei for min hud.... håper jeg! Har du vært borti boosterene, Elphaba? ← Bare i små doser. De imponerte ikke, så jeg giddet aldri å kjøpe full størrelse. For fruktsyreprodukter er MD Formulations (sikkert også Exuviance) milevis bedre enn Skin Renewing Booster, og jeg har brukt Facial Cream derfra (for tørr hud, bruk Facial Lotion for normal hud) i over to år med godt resultat. Hvis du vil gi litt ekstra til huden din burde du kanskje teste multivitaminkapslene? Lukter dritt, men gir flott glød, og du kan jo bruke dem som en kur innimellom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå