AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 våknet kl 4 av en splash-lyd og tenkte nå blør jeg veldig nedentil. Etter hvor vått det var tenkte jeg at det må ha en skjedd en abort. ( prøver å bli gravid). Sjekket og det var bare "væske". Luktet ikke tiss men var tre mellomstore flekker i sengen og det rant endel på gulvet da jeg reiste meg. Gikk på do og hadde da full blære og tisset endel. Unnskyld detaljer altså, men har noen vørt borti dette Anonymkode: 8313f...304
Million Skrevet 5. mai 2023 #2 Skrevet 5. mai 2023 (endret) Kan høres ut som en cyste i underlivet sprakk? De kan bli ganske store og væskefylte, men de er vel kanskje smertefulle da? Den splasj-lyden du hørte, kan i alle fall tyde på at det var noe som sprakk, og da må det jo nesten ha vært en cyste e.l. PS! Gå til gynekolog og be legen ta en titt for å se at det ikke sitter flere oppi der eller er rester. Greit å ha gjort det før en ev graviditet også. De kan undersøke deg med ultralyd og se etter væskefylte cyster med den. Endret 5. mai 2023 av Million 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå