Gå til innhold

Venninne vil ha med ny ukjent mann på sextreff med oss

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er tre par som gjennom mange år har vært veldig nær hverandre. Og ja, vi har også hatt sex sammen i store deler av den tiden. Men ikke så ofte ettersom vi bor litt forskjellige steder i landet. Et par ganger i året, stort sett i forbindelse med hyttebesøk hos hverandre. Ingen sjalusi, gjensidig respekt og mange herlige opplevelser.

For et år siden valgte et av parene å skille lag. Det hadde med helt andre ting enn vårt erotiske fellesskap å gjøre. Siden den gangen har vi ikke møttes. Det har liksom ikke vært naturlig. 

Nå har kvinnen i dette paret, min venninne siden ungdomsskolen, fått seg en kjæreste. Det virker som de har det veldig bra sammen, men ingen av oss andre har møtt ham. Nå sendte hun imidlertid invitasjon til et hyttetreff hos henne i sommer, og da skal han også være der. Det syns jeg og mannen min, og det andre paret også, er greit, slik at vi kan bli kjent med ham.

Det som derimot oppleves som mer krevende, er at hun kommer med veldig tydelige signaler om at vi skal gjenoppta sex-aktivitetene slik vi har hatt dem fram til hun skilte seg. Hun bringer altså inn en ny mann som hun regner med at jeg, og hun andre, uten videre godtar å knulle med. Det er lite aktuelt for oss begge, og for mennene våre.

Ingen av oss har lyst til å miste henne som venninne. Men vi er veldig usikre på hvordan vi skal besvare invitasjonen. Hva ville dere gjort?

Anonymkode: cf784...c6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Svart at det er hyggelig med invitasjon og at dere gjerne kommer, men p.g.a. sånn og sånn blir det ikke aktuelt med sex for vår del? Er hun relativt oppegående og en god venninne så forstår hun det.

Anonymkode: 0ffcb...e86

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville sagt det veldig rett fram.
"Jeg gleder meg til å treffe deg, og det blir spennende å hilse på kjæresten din. Vi har behov for å avklare forventninger til sex. Dere må ikke forvente at vi vil involvere en hittil ukjent mann inn i det vi har hatt av erotisk samkvem tidligere. Denne gangen er det vanlig sosialt samvær som blir fokuset."

Det hadde vært veldig klamt om noen forventa at jeg skulle dra fra Stord til Søndre Land eller noe for å knulle en fremmed.

Anonymkode: 719fb...3dc

• Liker 5
Skrevet

Kan dere ikke utveksle litt nudes på forhånd for å avklare forventninger?

#neida #joda

Skrevet

Det er da bare å si det du skriver her?

AnonymBruker
Skrevet

Si at dere gleder dere til å møtes og ser fram til å hilse på hennes nye flamme. Men at det samtidig kanskje er litt tidlig å inkludere en ny... dere ønsker å bli kjent med han først og så ta det videre derfra... og det samme gjelder sikkert for hans del. Det er ikke gitt at han i det hele tatt liker dere (eller dere ham). Det er mye å forvente at noen som aldri har møtt hverandre automatisk har lyst til å ha sex.
Så i utgangspunktet blir dette en klassisk hyttetur.

(Om dere underveis finner ut at han er en totalt hot fyr som dere alle ønsker å få dere en rundet med ... det er i så fall en bonus).

Anonymkode: e83ef...a39

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...