AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #21 Skrevet 5. mai 2023 Helt greit at folk spiser det selv, men ikke server sånt til andre. Særlig ikke noen som kan være gravide, barn eller personer med nedsatt immunforsvar. Jeg vil ikke ha det. Anonymkode: 6114d...f50
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #22 Skrevet 5. mai 2023 Jeg ville nok gått etter siste forbruksdag når det er snakk om kvernet kjøtt. Best før er en helt annen merking, da er det alltid se, lukt, smak som gjelder. Flere her skriver "ikke rart det blir mye matsvinn" til folk som ikke vil spise kjøttdeig etter siste forbruksdag. Det er ikke siste forbruksdag som er problemet egentlig, men at man planlegger så dårlig at man ikke får brukt opp kjøttdeigen før den blir utrygg å spise. Ikke kjeft på oss som ikke vil spise utrygg mat. Jeg planlegger godt og bruker fryseren, så jeg kommer ikke i den situasjonen at jeg må kaste kjøttdeig uansett. Anonymkode: a2e7d...afe
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #23 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ville nok gått etter siste forbruksdag når det er snakk om kvernet kjøtt. Best før er en helt annen merking, da er det alltid se, lukt, smak som gjelder. Dette. Anonymkode: 44070...72e
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #24 Skrevet 5. mai 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ville nok gått etter siste forbruksdag når det er snakk om kvernet kjøtt. Best før er en helt annen merking, da er det alltid se, lukt, smak som gjelder. Flere her skriver "ikke rart det blir mye matsvinn" til folk som ikke vil spise kjøttdeig etter siste forbruksdag. Det er ikke siste forbruksdag som er problemet egentlig, men at man planlegger så dårlig at man ikke får brukt opp kjøttdeigen før den blir utrygg å spise. Ikke kjeft på oss som ikke vil spise utrygg mat. Jeg planlegger godt og bruker fryseren, så jeg kommer ikke i den situasjonen at jeg må kaste kjøttdeig uansett. Anonymkode: a2e7d...afe Jo, men folk sier jo i stort sett at ts skal kaste maten. Når det er mat som er helt i orden å spise. Dårlig kjøtt lukter noe utrolig mye. Man vet når kjøtt er dårlig. og uansett så stekes den jo helt gjennom. Så er virkelig ikke noen fare her. Anonymkode: f6b8a...c74 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå