AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 De siste dagene har kjæresten min vært fraværende, frem til Mandag hadde vi det veldig fint, litt små irritasjoner men ikke noe spesielle krangler osv. Han jobber i et stort firma med mye jobbing og skal på et lengre opphold til nordnorge. Han har aldri vært god på kontakt i ukedager men synes denne uken har vært forferdelig for han ignorerer meldinger og svarer veldig kort osv, og han rekker ikke møte meg før han reiser på jobb. Skal ha en samtale om litt og er redd han kommer til å gjøre det slutt, er litt rart for det er ikke mer enn 1 mnd siden han annonserte til familie og venner at vi er kjærester osv. Hva tenker dere, overreagerer jeg? Anonymkode: a5874...3d6
Guttibobledress Skrevet 5. mai 2023 #2 Skrevet 5. mai 2023 Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg blir bare irritert av «tull og tøys»-meldinger når jeg er på jobb. Greit å ta kontakt om det er noe viktig, men utover det blir det bare irriterende. Spesielt om avsender bare fortsetter selv om jeg ikke svarer. Når jeg er på jobb så jobber jeg, og jeg vil helst ikke bli avbrutt. Jeg syns en fin regel er annen hver gang. Altså: ikke send flere meldinger før du har fått svar på den siste. Det blir fort «masete». Hold deg opptatt med egne ting og så tar han kontakt når han har tid. Typen din har sikkert bare en del å gjøre før reisen:) 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #3 Skrevet 5. mai 2023 Hvordan tenker du vi skal kunne vite det? Anonymkode: b8e09...f3a
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #4 Skrevet 5. mai 2023 Kanskje. Eller kanskje helt andre grunner til at han er fjern. Som reisa han skal på. Uansett, vis han at du ønsker kontakt men fristill deg litt også. Bruk tida på egne ting. Så tar dere heller en lang prat når han kommer tilbake igjen. Anonymkode: 02973...9ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå