AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 Hei jeg er 18 år og bor hjemme i søk av ny leilighet slik at jeg ikke får dissen «flytt ut» osv som jeg ser noen får. uansett, jeg kan sitte i stua og spise og faren min går inn på do og gjør fra ser nr 2 og kommer inn bablendes mens han ikke lukker døra etter seg og da kommer jo hele dritt lukten ut mens jeg spiser🤢 jeg sier om han kan ta litt hensyn til at jeg faktisk sitter her og spiser.. da jeg rett og slett mister matlysten av og lukte dritt.. «jaaa men doen må jo luftes så det ikke lukter helt jævlig der inne» får jeg i respons.. altsåå.. synes denne vanen hans er så utrolig ekkelt er det nødvenig å «lufte» ut så alle kan lukte ens stank? Anonymkode: ad6be...1f4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #3 Skrevet 5. mai 2023 Om det er vindu på badet, kan han åpne vinduet for å lufte. Om det er nødvendig eller ikke er vel opp til faren din, det er han som eier plassen. Anonymkode: 15c67...814 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #4 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei jeg er 18 år og bor hjemme i søk av ny leilighet slik at jeg ikke får dissen «flytt ut» osv som jeg ser noen får. uansett, jeg kan sitte i stua og spise og faren min går inn på do og gjør fra ser nr 2 og kommer inn bablendes mens han ikke lukker døra etter seg og da kommer jo hele dritt lukten ut mens jeg spiser🤢 jeg sier om han kan ta litt hensyn til at jeg faktisk sitter her og spiser.. da jeg rett og slett mister matlysten av og lukte dritt.. «jaaa men doen må jo luftes så det ikke lukter helt jævlig der inne» får jeg i respons.. altsåå.. synes denne vanen hans er så utrolig ekkelt er det nødvenig å «lufte» ut så alle kan lukte ens stank? Anonymkode: ad6be...1f4 Jeg har en ektefelle som gjør det motsatte: han kapsler inn bæsjelukta si på badet så det er som å gå inn i et gasskammer etter han. Jeg foretrekker lufte metoden. Men hvis toalettet er plassert nære stue/spiseplass skjønner jeg at det ikke er så stas for deg som sitter der å spiser. Jeg ville ha flytta meg om jeg satt å spiste og så han gå inn på do. Anonymkode: 59ca1...55a 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #5 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om det er vindu på badet, kan han åpne vinduet for å lufte. Om det er nødvendig eller ikke er vel opp til faren din, det er han som eier plassen. Anonymkode: 15c67...814 Eie og alt det.. det er andre som bor i huset også.. alle skal føle seg hjemme også. Det er vindu i badet men helt lukt igjen er den Anonymkode: ad6be...1f4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #6 Skrevet 5. mai 2023 Men det luftes ikke ut, det luftes inn... Anonymkode: 07fc8...025
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #7 Skrevet 5. mai 2023 Det er bare å legge inn en eske fyrstikker der. Etter at man har gjort nummer to, fyrer man av en fyrstikk og lar den brenne litt, og vips er all vond gasslukt borte. Fortell det til faren din og ev andre som bor i huset. Bruk en fyrstikk før døren til doen åpnes. Det er life saver! Anonymkode: 8785d...8b8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #8 Skrevet 5. mai 2023 Bor i blokk, ikke vindu på bad, setter ventilasjonen på fullt før jeg går inn og gjør nr 2., skrur først ned etter lukten har forsvunnet. Det er nødt til å være ventilasjon på et bad, hvis mekanisk, skru på vifta. Æsj, for en uvane av far. Anonymkode: 20876...1de
Sofakona Skrevet 5. mai 2023 #9 Skrevet 5. mai 2023 Kjøp noen av disse..jeg bruker en jeg kjøpte på normal. Sprayer i doen etter jeg har gjort nr 2 og spoler ned... lukter ingen:)
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #10 Skrevet 5. mai 2023 Jeg har en samboer med tarmkreft som er på do og driter mange ganger per dag, og det lukter grusomt der inne. Problemet er at han ikke kjenner så godt lukten selv og Vegard vi har ikke vindu på badet og badet ligger ved siden av stuen og kjøkkenet så det er ekkelt. Siden kattedoen er inne på badet så må baderomsdøren stå på gløtt hele tiden, og da siver drittlukten rundt i leiligheten. Jeg ber han lukke døren for katten trenger ikke å gå på do hele tiden, men han mener at døren må stå på gløtt. Jeg har mistet både sexlyst /appetitt etter all denne lukten, men har kjøpt inn noe som heter X- IT spray som skal nøytralisere lukten. Denne får du kjøpt på Europris Jernia og apotek. Du har min medfølelse. Anonymkode: d8be1...410
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #11 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hei jeg er 18 år og bor hjemme i søk av ny leilighet slik at jeg ikke får dissen «flytt ut» osv som jeg ser noen får. uansett, jeg kan sitte i stua og spise og faren min går inn på do og gjør fra ser nr 2 og kommer inn bablendes mens han ikke lukker døra etter seg og da kommer jo hele dritt lukten ut mens jeg spiser🤢 jeg sier om han kan ta litt hensyn til at jeg faktisk sitter her og spiser.. da jeg rett og slett mister matlysten av og lukte dritt.. «jaaa men doen må jo luftes så det ikke lukter helt jævlig der inne» får jeg i respons.. altsåå.. synes denne vanen hans er så utrolig ekkelt er det nødvenig å «lufte» ut så alle kan lukte ens stank? Anonymkode: ad6be...1f4 Det skal lukte dritt på dass, skal du svare da. Skjønner godt du ikke liker å inhalere andres drittlukt, og særlig ikke mens du spiser. Anonymkode: ac45d...f32
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #12 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har en samboer med tarmkreft som er på do og driter mange ganger per dag, og det lukter grusomt der inne. Problemet er at han ikke kjenner så godt lukten selv og Vegard vi har ikke vindu på badet og badet ligger ved siden av stuen og kjøkkenet så det er ekkelt. Siden kattedoen er inne på badet så må baderomsdøren stå på gløtt hele tiden, og da siver drittlukten rundt i leiligheten. Jeg ber han lukke døren for katten trenger ikke å gå på do hele tiden, men han mener at døren må stå på gløtt. Jeg har mistet både sexlyst /appetitt etter all denne lukten, men har kjøpt inn noe som heter X- IT spray som skal nøytralisere lukten. Denne får du kjøpt på Europris Jernia og apotek. Du har min medfølelse. Anonymkode: d8be1...410 Uff the høres litt grusomt uff 😕 kan forstå at han ikke kan noe får å måtte drite men tenker at å lukke døra elsn burde foresatt være en ting. Faren min tror at det lukter blomster og jordbær etter han har vært på do, og da flyr hele dritt lukten inn i stua på 1-2-3.. jeg lukker alltid etter meg fordi tviler på at andre vil lukte det jeg har lagt fra meg😂 og ja mister jo hele matlysten av å lukta.. tror ikke han selv lukter lukten men vi andre gjør! Anonymkode: ad6be...1f4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #13 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det skal lukte dritt på dass, skal du svare da. Skjønner godt du ikke liker å inhalere andres drittlukt, og særlig ikke mens du spiser. Anonymkode: ac45d...f32 Vis jeg går inn på do og det lukter dritt så har jeg ikke mye å si😂 men utenfor doen da er det bare utrolig ekkelt. Verste er og nyte maten sin og plutselig miste hele matlysten😭 fordi lukter dritt i stua Anonymkode: ad6be...1f4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #16 Skrevet 5. mai 2023 Lurven skrev (36 minutter siden): Spis på et annet rom Ikke mange rom og spise på🥲 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Spis på kjøkkenet! Anonymkode: cd47f...34c Ja vis ikke kjøkkenet var rett med stua😭 Anonymkode: ad6be...1f4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #17 Skrevet 5. mai 2023 Kan han gjøre det som et slags hint til at han vil du skal flytte ut, eller har han alltid vært sånn? Uansett, ekkel vane og du har min medfølelse. Anonymkode: 5c8ac...8f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå