Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med ei dame i nesten 5 år. Hun gjorde det slutt for nesten et år siden siden hun mente at det ikke var noen progresjon i forholdet. Dette kan nok stemme og årsaken tror jeg var dårlig kommunikasjon. Vi greide aldri å løse konflikter og etter hvert hopet problemene seg opp. Jeg var veldig glad i denne personen og ønsket å finne ut av dette, men hun var tydeligvis av en annen oppfatning. Jeg tok bruddet svært tungt og forsøkte ved et par tre anledninger å finne tilbake.

Vi møttes noen ganger, kunne ha sex og så snudde hun seg rundt og løp av sted på fest og moro. Hun innledet også et halvveis seriøst forhold med en annen nesten samtidig som vi hadde hatt intim kontakt noen ukers tid.  Fant ut av det da jeg møtte dem helt tilfeldig på byen. Hun fortalte villig vekk om hvor koselig de hadde de.  Etter det var alle mine håp om gjenforing lagt i grus. Jeg begynte da en prosess med å gi slipp på henne. Det var en helt jævlig tid.  Traff heldigvis ei hyggelig dame som det har blitt litt småseriøst med.

Så etter mange uker tar Xen kontakt. Hun savner meg og ønsker meg tilbake. Hun sier at hun er helt knust og vil ha en ny sjanse. Jeg ble svært overrasket og forvirret. Naturlig nok finnes det fremdeles noen følelser for henne, men ut fra det som skjedde i forholdet og etterpå er jeg både såret og svært skeptisk. Min følelse er at hun prøvde å finne lykke andre steder, når det ikke gikk så greit kommer hun krypende tilbake. Noen som har råd å komme med?

Anonymkode: efb9c...a6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå videre

Uten eksen

Anonymkode: 7ba06...17a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du svarte greit på det selv nederst i innlegget. Men det handler ikke om at hun har funnet ut at gresset ikke er grønnere, men at hun er ute etter bekreftelse på at noen kan like henne. Nye mannen har sikkert dumpet henne og hun leter etter bekreftelse på at hun fortsatt har sjans hos gutter. Gir du henne denne bekreftelsen kommer hun til å fortsette og løpe rundt på andre siden av gresset og lete.

Anonymkode: 6c347...ecb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna. Hun er giftig.

Anonymkode: a3b65...f71

Skrevet

Mitt råd er å si til Xn at det dere hadde er borte, du håper alt det beste for henne og at hun må prøve lykken et annet sted, du ga henne altfor mange sjangser og hun såret deg dypt, hun respekterte ikke følelsene dine og at du vil prøve å innlede et forhold med denne nye damen i livet ditt. 

Bunn i grunn har hun fått vite at du har gått videre i kjærlighetslivet og takler ikke tanken på å ikke ha deg å lande på når det passer for henne...

• Nyttig 2
Skrevet

På måten du skriver om exen din på virker det som du svarer på ditt eget spørsmål? Virker ikke som du vil finne lykken med denne dama.

• Liker 1
Skrevet

Masse rot 

AnonymBruker
Skrevet

Det du og eksen en gang hadde sammen eksisterer ikke lenger. Det har hun bevist for deg siste året, hvor hun har hoppet fra mann til mann, virker det som. Da hun fant en annen hadde hun null omtanke for dine følelser, men la ut om hvor bra alt var. Nå som du har funnet deg en god dame takler hun ikke det, for da får hun ikke lenger din oppmerksomhet, så derfor tester hun deg. Om du går fra nydama for eksen, så kommer eksen til å gå fra deg igjen, det er jeg overbevist om, i hvert fall etter en stund.

Ingen av dere er de samme som dere var da dere fremdeles hadde det bra sammen. Ta vare på de gode minnene, men ikke gjør dem til mer enn de faktisk er - minner.

I nåtiden har du en dame som liker deg og vil ha deg og som behandler deg med respekt og omtanke.

Din eks forsøker å sabottere ditt nåværende forhold, og det er egoistisk av henne. Hun har i et år vist at hun ikke vil ha deg. At hun nå har kommet til at du kanskje var verdt å ta vare på likevel fordi hun ikke har funnet noen bedre, det betyr ikke at hun egentlig har oppriktige følelser for deg nå. Mulig eksen angrer på at hun dumpet deg, men det er hennes problem, ikke ditt, ts!

Ta vare på den nye dama og sett pris på henne.

Og kutt kontakten med din eks, det gjør ikke deg noe godt å ha kontakt med henne. Hun har kjørt et egoløp helt siden hun dumpet deg for et år siden, uten omtanke for deg.

Anonymkode: 98e73...034

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid tar det før problemene og den dårlige kommunikasjonen er tilbake tror du? 

Gå videre med hun nye.

Anonymkode: c719a...e6a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Traff heldigvis ei hyggelig dame som det har blitt litt småseriøst med

Heldigvis? Om du ikke hadde truffet henne så?

Synes det er dårlig å la en rebound bli noe småseriøst om du tenker å gå tilbake til xen hver gang hun kommer løpende. Hvor lenge har du datet denne kvinnen? Slik du omtaler henne "en hyggelig dame" høres det ikke ut som det er mye romantiske følelser fra din side. Anbefaler deg å være singel frem til du har kommet over xen din. Vær et bedre menneske enn xen din, respekter andre menneskers følelser. 

Anonymkode: 3a20f...001

AnonymBruker
Skrevet

Tenker hun skal ødelegge det du har med den nye. Og når du er klar for å gjenoppta forholdet med eksen, så blir du dumpet igjen. Hun vil ikke ha deg. Hun vil bare ikke at du skal ha noen andre. Hun liker vel å ha "fans"

Anonymkode: 9c7d5...77c

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...