Gjest Pecado Skrevet 5. januar 2006 #1 Skrevet 5. januar 2006 Jeg drømmer om ei dame som jobber som parkeringsvakt på dagtid, og lisensinnkrever på kveldstid.
Gjest gjest1 Skrevet 5. januar 2006 #3 Skrevet 5. januar 2006 En jobb han trives i, og som ikke innebærer altfor mye overtid og reising. Og som ikke bare dreier seg om å skuffe penger inn i ett eller annet firma eller egen lommebok. Det blir så grunt.
Elze Skrevet 6. januar 2006 #4 Skrevet 6. januar 2006 Reisebokforfatter med ubegrenset research-budsjett så vi kunne dra på tur hele tiden. Eventuelt forsker på kvinnelige orgasmer med meg som doktorgradsprosjekt.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #5 Skrevet 6. januar 2006 Eventuelt forsker på kvinnelige orgasmer med meg som doktorgradsprosjekt. ← Han må nok skaffe seg flere "orgasmeprosjekter" enn deg, hvis doktorgraden skal være troverdig. Men det har du vel ikke noe i mot?
Gjest GreenSky Skrevet 6. januar 2006 #7 Skrevet 6. januar 2006 Jeg drømmer om ei dame som jobber som parkeringsvakt på dagtid, og lisensinnkrever på kveldstid. ← Med andre ord ei du aldri ser? Næh, jeg vet ikke jeg. Ser helst at fyren har noe utdanning, og en jobb han trives i. Og helst ikke samme bransje som meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå