Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fristet til å fortelle samboeren at mannen har utnyttet min veninne i en sårbar situasjon og hatt et langvarig forhold til henne. 
Han later nå som ingen ting og går hånd i hånd med den uvitende samboeren hver dag, mens min veninne er helt ødelagt.

Jeg vet det er galt å ødelegge lykken for den godtroende samboeren, men overfor min veninne er det utettferdig at mannen slipper unna uten noen former for konsekvenser.

Anonymkode: 155aa...a52

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor sårbar skal man være for å være et offer når man velget å innlede et forhold med en som er i et forhold? 

Burde ikke dere som er venninner med denne sårbare kvinnen se til at hun ikke blir et offer igjen? 

Noen som vet når kvinner sluttet å ta ansvar for egne handlinger, og skylde på alt mellom himmel og jord? 

Livet må være lett å leve når alt er alle andres feil. 

Anonymkode: 7b97b...f99

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes du skal gjøre noe utav fristelsen for å fortelle. 

Hadde du vært denne samboeren så tror jeg du også hadde ønsket å få vite!

AnonymBruker
Skrevet

Alle fortjener å få vite at de blir bedratt. 

Anonymkode: d91db...45e

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvor sårbar skal man være for å være et offer når man velget å innlede et forhold med en som er i et forhold? 

Burde ikke dere som er venninner med denne sårbare kvinnen se til at hun ikke blir et offer igjen? 

Noen som vet når kvinner sluttet å ta ansvar for egne handlinger, og skylde på alt mellom himmel og jord? 

Livet må være lett å leve når alt er alle andres feil. 

Anonymkode: 7b97b...f99

Vel… jeg er ingen tilhenger av utroskap og ønsker heller ikke å gå i detaljer og utlevere min veninne. Men i hennes tilfelle oppsøkte mannen henne hjemme i hennes eget hus mens hun var traumatisert etter et tøft samlivsbrudd. De hadde tidligere et forhold og han tok kontakt under påskudd av å ville trøste henne som en venn. Han har utnyttet hennes sårbarhet på det groveste og hun har ikke turt å snakke med noen om dette - av hensyn til han.

Det er provoserende å se på oppførselen hans nå. Han oppsøker steder der han vet at min veninne befinner seg. Der viser han for hele verden hvor «lykkelig» han er. Jeg ser på både min veninne og mannens samboer som offer her. Hvorfor skal min veninne lide pga. at han utnyttet henne, mens han selv «surfer» videre uten noen konsekvenser?

Når det gjelder samboeren hans så synes jeg synd på henne. Hun er uvitende og uskyldig. Jeg hadde personlig villet vite om mannen min var utro, men jeg føler veldig med denne dama.

AnonymBruker
Skrevet

Ja fortell henne. Ingen fortjener å bli bedratt 

Anonymkode: 8f6ec...526

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Alle fortjener å få vite at de blir bedratt. 

Anonymkode: d91db...45e

Enig 💯💯💯💯

Anonymkode: 8f6ec...526

AnonymBruker
Skrevet

Det er han selv som ødelegger lykka, hvis han gjør ting samboere ikke skal vite om. Ingen andre har noen forpliktelse til å skjule hemmeligheter for ham.

Men altså, din venninne er vel ikke akkurat en uskyldig engel heller, som er villig til å pule på en opptatt mann for å døyve bruddet sitt.

Anonymkode: e0d1a...a15

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er han selv som ødelegger lykka, hvis han gjør ting samboere ikke skal vite om. Ingen andre har noen forpliktelse til å skjule hemmeligheter for ham.

Men altså, din venninne er vel ikke akkurat en uskyldig engel heller, som er villig til å pule på en opptatt mann for å døyve bruddet sitt.

Anonymkode: e0d1a...a15

Enig! Her ville jeg hatt samtale med både venninnen og samboeren.

AnonymBruker
Skrevet

Det er mannen som har ansvar for forholdet sitt. 
La han stå til ansvar for det. 

Anonymkode: 7b971...098

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i utgangspunktet veldig for at man skal fortelle om utroskap, men det er ikke du som skal gjøre det. Venninnen din kan gjøre det, men ikke du.

Anonymkode: d11d0...576

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kanskje treg, men er det din samboer du skal fortelle til?

Skjønner ikke hva du mener.

Dårlig forklart

Anonymkode: 7c6c8...94f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er kanskje treg, men er det din samboer du skal fortelle til?

Skjønner ikke hva du mener.

Dårlig forklart

Anonymkode: 7c6c8...94f

Ja, veldig dårlig forklart!! 😂😂😂 Jeg er nok den «uvitende» samboeren som er fristet til å fortelle meg selv at mannen min har vært utro med min veninne… 😂😂🤭

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å si til han at du, eller venninna di, vil si det til samboeren hans, men at han selv kan få mulighet til å si det først. 

Anonymkode: 40c43...741

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke giddet bruke en kalori på han. Han virker manipulerende og som han arrangere en situasjon der kvinner "sloss" om han. Tror kollektiv ignorering er mer virkningsfullt en å sladre til samboer. 

Anonymkode: b8797...f7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...