AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 Hei, vi har en gutt på 12 år som fast lester Aftenposten junior. Han synes det blir litt for lite lesestoff. Er det noen som har tips om andre aviser for unge som vi kan abonnere på? Anonymkode: ab803...e62
Daisy-love Skrevet 5. mai 2023 #2 Skrevet 5. mai 2023 Aftenposten innsikt er beregnet mer for voksne, men det er en kombinasjon av lengre artikler med godt og grundig innhold, og kortere ting. Kan ikke huske å ha sett noe der som blir «upassende for barn». Går eventuelt an å kjøpe et blad i butikken og se hva dere synes. Jeg leste det fast før, men ikke nå, og det har variert fra gang til gang om det er ting mer innenfor mitt interessefelt, men sånn er det jo med det meste av aviser/tidsskrifter som kommer ut. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #3 Skrevet 5. mai 2023 Jeg tenkte å foreslå Illustrert vitenskap junior, men jeg finner ikke noe info om det på nett... Anonymkode: 37465...c21 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #4 Skrevet 5. mai 2023 Norsk barneblad? Er på nynorsk, da. Anonymkode: 415fa...5ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå