Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

never-too-old-for-a-string-bikini.jpeg

Anonymkode: 5b350...5bb

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk fint altså med string

2592498098_1260557f90_n.jpg

Anonymkode: 5b350...5bb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Syntes det er harry og uhygiensk. Når man kan se hvem som er omskjæring eller ikke gjennom badetrusen, da har man for lite tøy på seg.  

Anonymkode: 3ded5...ccb

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Syntes det er harry og uhygiensk. Når man kan se hvem som er omskjæring eller ikke gjennom badetrusen, da har man for lite tøy på seg.  

Anonymkode: 3ded5...ccb

Badeshorts er et minimum på menn! Sa badebuksa.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For min del tok det litt tid å bli vant med det bare. Jeg får fremdeles litt vondt i meg når jeg ser de som ser ut som de er 13-14 år som går rundt i bikinier hvor underdelen ikke dekker bakenden, men jeg prøver å lukke øynene og tenke at det er bedre at det går den veien enn at man ikke tør gå på stranda i frykt for å vise kropp. 

Men tenker litt ekstra på de som ikke har sånn perfekt og glatt vise-rumpa kropp. Kan ikke lett å være 15 år og vite at det er en forventning om at du skal ha helt flat mage, litt store pupper og sprettrumpe. 

Anonymkode: f29b5...589

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke noe forskjell om det er kvinner eller menn som bruker string på stranda. En rumpe er en rumpe. 

Helt greit på en egen strand om man er et par osv. Men er det mye barn der, så kan man kanskje skåne folk ved å tvinge på andre alt for mye kropp med å gå med hele rompa bar.

På et badeland vil man kanskje unngå å se voksne folk med hele rompa bar. Endt opp med å sitte i et boblebad med 10 andre ukjente voksne (menn og kvinner) hvor alle har bare rumper. 

I andre enden har vi dolk som av religiøse grunner går fullt bekledt på badeland. Jeg ser ikke for meg at de dusjer nakne i forkant og får vasket seg ordentlig under armer og i skrittet før de bruker bassenget som alle andre skal bade i... 

Anonymkode: 485d0...257

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...