Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Er det noen som synes det er fint? Nei takk sier jeg, uansett kropp. Men folk gjør som de vil. 

Anonymkode: 17c08...5be

Jeg føler meg fin i string og liker å sole meg/bade i det, men jeg tar hensyn til de rundt meg. Er det folksomt, da velger jeg en annen bikini. Men hvis jeg er på en strand med lang avstand til neste person/gruppe, da kan jeg fint bruke string. Gjør det samme hjemme på verandaen når jeg soler meg der.

Anonymkode: 02059...2ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bryr meg ikke så mye om hva folk går i på stranda egentlig. Har sett mye rart på stranda og ikke alt er like lekkert, men velger heller å nyte sola og å svømme i sjøen. Det vil si; av og til kan jeg jo stusse litt over hva folk får seg til å ta på seg, men folk må få lov til å gå med det de vil synes jeg.

Selv går jeg ikke med string på stranda fordi jeg ikke liker det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser virkelig ikke problemet. Skal man ikke kunne gå på stranda spontant? 

Anonymkode: 525cb...33b

Skrevet

Satser på badedrakt som har både shorts og T-skjorte som i gamledager  

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke, folk kan gå med det de er komfortable med. 

Anonymkode: d7be4...e27

Skrevet

Hadde sans for henne i en annen tråd her som visste råd da den tretten år gamle dattera kom hjem med g-streng bikinitruse. Ja, sa mor, nå er det mange gamle mannfolk som kommer til å sikle etter rumpa di. 
Den kom aldri ut av skuffen.

• Liker 3
Skrevet

jeg brukte dette i gamle dager 1990-2000. kun pga å få mest mulig sol. det var ikke mye vanlig den gang heller. men det brydde jeg meg ikke om den gang. nå derimot. som halvtykk bestemor er nok ikke det noe jeg vil ty til. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg føler meg fin i string og liker å sole meg/bade i det, men jeg tar hensyn til de rundt meg. Er det folksomt, da velger jeg en annen bikini. Men hvis jeg er på en strand med lang avstand til neste person/gruppe, da kan jeg fint bruke string. Gjør det samme hjemme på verandaen når jeg soler meg der.

Det blir noe annet.

Men poenget mitt er ikke om man har fin bakende eller ei.

Det er jo at jeg må bli eksponert for andres indre rumpesprekk.

Folk ligger jo sånn i parker i Oslo midt i byen hvor det er kjempetett. Så skal de bøye seg etter ting i sekken osv.

Glemmer aldri hun som satt i squat og lette etter noe oppi veska. Fyttihelsike så kvalmt 🤢😆🤢

Man kan ha verdens fineste kropp og rumpe, men enkelte kroppsdeler blir bare for udelikat.

Tenk om vi tok gstringen omvendt da, mellom kjønnsleppene. 
Og bare 🤸‍♂️ 🤷‍♀️ Ingen hadde jo tenkt det var normalt?

Eller om en mann kom med ballene sine separert av et tau? (Finnes heklede varianter så jeg på Etsy, så noen driver jo med det). 

Svett underliv generelt er kjipt. Det kan man godt dekke litt til, med mindre man er på nudiststrand eller alene på et svaberg. 

Endret av AprilLudgate
  • Liker 5
Skrevet

Hvorfor skal jeg gidde å bry meg... Om det er ei flott dame bør jeg ikke se på henne, og er hun mindre fin bør jeg ikke se på henne. 

Om de går nakne eller i våtdrakt bryr meg midt i r****n. 

Det eneste som får meg til å reagere er folk som kler seg heldekkende på stranda av religiøse grunner, de synes jeg litt synd på. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er utrolig Harry. Hvorfor i alle dager må man vise frem hele ræva si? 

Anonymkode: 3eb25...02a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri, ikke en gang, sett dette i Norge 

Kun i utlandet der de er fine og brune :)

Anonymkode: 7a6ff...473

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er mest behagelig og at det ser ser helt ok ut, selv om vanlig er penere. Men vanlige bikinitruser sklir alltid inn i rumpa de også, og det er både ekstremt ubehagelig og ekstremt stygt.

Jeg har forøvrig hverken bleik eller feit rumpe. Det er jo de som ikke bruker g-string som har bleke rumper 😝

Det som derimot er helt grusomt er når man drar trusa langt opp på ryggen, ala dette. Helt grusomt enten det er g-string eller vanlig 🤮

https://www.billabong.lu/field-day-maya-bikini-bottoms-for-women-3613378557822.html

https://www.billabong.lu/summer-sky-ruched-hike-skimpy-bikini-bottoms-for-women-3613378769652.html#cgid=women_swim_bikini&geopopup=false&start=8&hitcount=256

https://www.billabong.lu/lined-up-rise-bikini-bottoms-for-women-3613378769539.html#cgid=women_swim_bikini&geopopup=false&start=22&hitcount=256

Anonymkode: 9e133...978

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er veldig upassende men nå går ikke jeg på tett befolkede strender så folk får gjøre som de vil. 

Anonymkode: e9af8...3aa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg har aldri, ikke en gang, sett dette i Norge 

Kun i utlandet der de er fine og brune :)

Anonymkode: 7a6ff...473

Du har aldri sett folk i g streng på stranda i Norge?? Da er du enten blind eller har ikke vært mye på stranda 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Synes det er mest behagelig og at det ser ser helt ok ut, selv om vanlig er penere. Men vanlige bikinitruser sklir alltid inn i rumpa de også, og det er både ekstremt ubehagelig og ekstremt stygt.

Jeg har forøvrig hverken bleik eller feit rumpe. Det er jo de som ikke bruker g-string som har bleke rumper 😝

Det som derimot er helt grusomt er når man drar trusa langt opp på ryggen, ala dette. Helt grusomt enten det er g-string eller vanlig 🤮

https://www.billabong.lu/field-day-maya-bikini-bottoms-for-women-3613378557822.html

https://www.billabong.lu/summer-sky-ruched-hike-skimpy-bikini-bottoms-for-women-3613378769652.html#cgid=women_swim_bikini&geopopup=false&start=8&hitcount=256

https://www.billabong.lu/lined-up-rise-bikini-bottoms-for-women-3613378769539.html#cgid=women_swim_bikini&geopopup=false&start=22&hitcount=256

Anonymkode: 9e133...978

Enig med deg. ☺️ Mange bikinitruser sniker seg opp i rumpa titt og ofte, veldig ubehagelig, og man må grave og justere de hele tiden. Det slipper man med string, den sitter på plass.

Men ja, string er ganske upassende der hvor det er tett i tett med folk.

Skrevet

Noen kler det og blir sexy, andre ikke. Menn kler det absolutt ikke

AnonymBruker
Skrevet

Nasty og overseksualisert.

Og grusomt når veldig unge jenter bruker det 😔

Håper samfunnet blir litt mer sømmelig igjen.

Anonymkode: 9c3f0...93b

• Liker 5
Skrevet

Går med g-string både på stranda og ellers, skjønne ikke at det skal være et problem

• Liker 2
Skrevet

Folk må få kle seg som de vil,mener jeg.

Men er enig at ikke alt er like flatterende på alle.

Jeg kler meg ihvertfall i det jeg føler meg vel i,og så får andre mene hva de vil om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...