AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 Jeg er i 30-årene. Og føler meg som den gamle som peker på de unge og klager på dem. Men seriøst, jeg gremmes. Ikke av alt, men av mye av det dagens unge går i. Og hårsveisene. Jeg har sett så utrolig mye sært og rart! Er det bare her jeg bor at de prøver å etterligne flaue high school-filmer fra 80-tallet? Eller kjører 90-tallets deilige korte midtskill? Ser jo helt sykt ut😂 Noen ting kan vi la ligge... eller hva? Kjenner jeg gleder meg litt til det blir kult med tynne øyenbryn igjen😂 not. Ikke at de overgrodde snurrebartene folk har over øya i dag er noe bedre. Anonymkode: fdf30...5ab 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #2 Skrevet 5. mai 2023 Tynne øyenbryn har vært in igjen en stund allerede Anonymkode: 4b960...0f7
Roci Skrevet 5. mai 2023 #3 Skrevet 5. mai 2023 Men hvorfor gremmes over det? Det å følge eller teste ut trender og ulike stiluttrykk er jo en del av å være ung🙂 Jeg er også i 50-årene, og synes at det er morsomt at trendene fra min egen ungdom har en liten renessanse nå🙂 Foreldrene våre var sikkert like overgitte over oss da vi var på den alderen! Koret jeg synger i hadde nylig 80-tallsshow, og vi hadde mye moro med å gjenskape klesstilen fra den gang😄 Kan være enig i at en del tar øyebrynene til det ekstreme, men jeg synes ikke slike tynne, overnappede bryn er spesielt pent heller. Jeg foretrekker en mellomting som ser sånn noenlunde naturlig ut🙂 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #4 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tynne øyenbryn har vært in igjen en stund allerede Anonymkode: 4b960...0f7 Har det? Ikke her 😖 Anonymkode: fdf30...5ab
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #5 Skrevet 5. mai 2023 Roci skrev (1 minutt siden): Men hvorfor gremmes over det? Det å følge eller teste ut trender og ulike stiluttrykk er jo en del av å være ung🙂 Jeg er også i 50-årene, og synes at det er morsomt at trendene fra min egen ungdom har en liten renessanse nå🙂 Foreldrene våre var sikkert like overgitte over oss da vi var på den alderen! Koret jeg synger i hadde nylig 80-tallsshow, og vi hadde mye moro med å gjenskape klesstilen fra den gang😄 Kan være enig i at en del tar øyebrynene til det ekstreme, men jeg synes ikke slike tynne, overnappede bryn er spesielt pent heller. Jeg foretrekker en mellomting som ser sånn noenlunde naturlig ut🙂 Fordi jeg synes det ser stygt ut🤷♀️ Anonymkode: fdf30...5ab
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #6 Skrevet 5. mai 2023 Du høres ut som mye eldre enn i 30 årene når du gidder å irritere deg over hvordan ungdommen går kledd og deres stil. Få en hobby eller noe. Du vet jo at moten endrer seg, ofte resirkuleres den. Helt normalt. Alt er en fase. Anonymkode: 6536c...3d0 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #7 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du høres ut som mye eldre enn i 30 årene når du gidder å irritere deg over hvordan ungdommen går kledd og deres stil. Få en hobby eller noe. Du vet jo at moten endrer seg, ofte resirkuleres den. Helt normalt. Alt er en fase. Anonymkode: 6536c...3d0 Jeg har mange hobbyer. Du bør prøve det. Anonymkode: fdf30...5ab
Roci Skrevet 5. mai 2023 #8 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi jeg synes det ser stygt ut🤷♀️ Anonymkode: fdf30...5ab Ja, det er man jo nesten programforpliktet til å mene i vår alder, og jeg synes jo heller ikke det er morsomt fordi det er fint 🙂 Men det var dette med kua som glemte at hun hadde vært kalv 😉 Synes de unge skal få lov til å føle seg kule og trendy uavhengig av hva vi kjerringer synes er pent og ikke😀 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #9 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har mange hobbyer. Du bør prøve det. Anonymkode: fdf30...5ab Og en av dem er å gremmes over dagens mote, åpenbart? Anonymkode: aaabb...35e
anonymLala Skrevet 5. mai 2023 #10 Skrevet 5. mai 2023 (endret) Tror ikke de prøver å etterligne noen. De er vi som er født på 80-tallet eller før som huske denne moten, ikke de. Jeg tror de kopierer det som er in/brukes av kjendiser/selges i butikkene nettopp derfor. Synes ikke selv denne moten er fin, men blir nostalgisk av å kjenne igjen klesplagg jeg har ‘’glemt’’, og det er litt gøy😅 Det er et friskt pust nå etter en lang periode med nokså kjedelig mote. Endret 5. mai 2023 av anonymLala 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #11 Skrevet 5. mai 2023 Trender kommer og går og de som var voksne på 80/90-tallet syntes antagelig ikke det var noe fint den gangen. Sånn er det jo bare. grunnen til at vi som var unge da ikke liker det er vel fordi vi husker det og forbinder det med vår egen ungdomstid. For de som er unge nå er det bare nåtidens trend Anonymkode: e2285...fb1 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #12 Skrevet 5. mai 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Du høres ut som mye eldre enn i 30 årene når du gidder å irritere deg over hvordan ungdommen går kledd og deres stil. Få en hobby eller noe. Du vet jo at moten endrer seg, ofte resirkuleres den. Helt normalt. Alt er en fase. Anonymkode: 6536c...3d0 Herregud da, man har lov til å dele en mening om mote uten at man skal anklages for å ikke ha annet å finne på. 😂 Selv liker jeg den sene 90-talls/tidlig 00-talls trenden som er nå. Jeg var for ung til å ta ordentlig del i det sist gang det var populært, og elsker å kunne gjøre det nå og bruke pengene mine på det. Men det er ofte ting i motebildet som jeg hater. Som når haremsbukser var in for noen år tilbake. Fyflate de synes jeg er stygge. Synes heller ikke store, formelle blazere med skulderputer er noe fint over hettegensere og jeans, f.eks. Å mixe mønster synes jeg også er grusomt stygt. Bukser som viser anklene har jeg hatet siden jeg var sånn 15 og gikk lei av det. Alt dette er/har vært in og populært blant de som er influensere. Mener du at jeg burde få meg en hobby? Eller har jeg lov til å synes noe er stygt? Har jeg lov til å dele det med andre og se om de er enige? Mener du at man automatisk er gammel fordi man ikke liker det som er in for øyeblikket? Høres ut som en fordom du burde ta tak i. Anonymkode: 8bed4...8b8 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #13 Skrevet 5. mai 2023 Det er så latterlig med voksne som klager over moten. Har du virkelig ingen hukommelse? At en voksen dame går og "gremmer" seg over hvordan en 17- eller 22-åring velger å fremstå, er faktisk ganske patetisk. Hilsen 42-åring med gangsyn Anonymkode: 9f2e2...175 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #14 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud da, man har lov til å dele en mening om mote uten at man skal anklages for å ikke ha annet å finne på. 😂 Selv liker jeg den sene 90-talls/tidlig 00-talls trenden som er nå. Jeg var for ung til å ta ordentlig del i det sist gang det var populært, og elsker å kunne gjøre det nå og bruke pengene mine på det. Men det er ofte ting i motebildet som jeg hater. Som når haremsbukser var in for noen år tilbake. Fyflate de synes jeg er stygge. Synes heller ikke store, formelle blazere med skulderputer er noe fint over hettegensere og jeans, f.eks. Å mixe mønster synes jeg også er grusomt stygt. Bukser som viser anklene har jeg hatet siden jeg var sånn 15 og gikk lei av det. Alt dette er/har vært in og populært blant de som er influensere. Mener du at jeg burde få meg en hobby? Eller har jeg lov til å synes noe er stygt? Har jeg lov til å dele det med andre og se om de er enige? Mener du at man automatisk er gammel fordi man ikke liker det som er in for øyeblikket? Høres ut som en fordom du burde ta tak i. Anonymkode: 8bed4...8b8 Forskjell på å synes at "alt" er stygt, slik som TS , og å synes enkelte ting er stygt, slik du gjør. TS virker å mene at dagens mote et stygg nærmest av prinsipp. Anonymkode: aaabb...35e
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #15 Skrevet 5. mai 2023 Jeg for min egen del, som er 40 år gammel millenial, er bare kjempeglad for at vi får lov til å være varme på anklene igjen, for jeg er så lei å fryse på beina 😂 og da referer jeg til den type outfits, bilde herifra https://www.teenvogue.com/gallery/how-to-wear-tube-socks : er forresten også veldig fornøyd med at "instabrows" er ute, har ikke slike øyebryn selv, har aldri kledd slike øyebryn, og i det hele tatt, folk ser jo konstant sinte ut med de 😂 Mindre hår på øyenbryn-mote er jo da ikke nødvendigvis negativt for alle... Anonymkode: db6f4...fb3 1
droopy Skrevet 5. mai 2023 #16 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg for min egen del, som er 40 år gammel millenial, er bare kjempeglad for at vi får lov til å være varme på anklene igjen, for jeg er så lei å fryse på beina 😂 og da referer jeg til den type outfits, bilde herifra https://www.teenvogue.com/gallery/how-to-wear-tube-socks : er forresten også veldig fornøyd med at "instabrows" er ute, har ikke slike øyebryn selv, har aldri kledd slike øyebryn, og i det hele tatt, folk ser jo konstant sinte ut med de 😂 Mindre hår på øyenbryn-mote er jo da ikke nødvendigvis negativt for alle... Anonymkode: db6f4...fb3 Vanlige gammeldagse sokker er så stygt, mye finere med steps og ankelsokker
Roci Skrevet 5. mai 2023 #17 Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg for min egen del, som er 40 år gammel millenial, er bare kjempeglad for at vi får lov til å være varme på anklene igjen, for jeg er så lei å fryse på beina 😂 og da referer jeg til den type outfits, bilde herifra https://www.teenvogue.com/gallery/how-to-wear-tube-socks : er forresten også veldig fornøyd med at "instabrows" er ute, har ikke slike øyebryn selv, har aldri kledd slike øyebryn, og i det hele tatt, folk ser jo konstant sinte ut med de 😂 Mindre hår på øyenbryn-mote er jo da ikke nødvendigvis negativt for alle... Anonymkode: db6f4...fb3 Enig ang "instabrows" men samtidig ser jeg ganske mange kvinner i min aldersgruppe som ikke gjør noe med brynene sine. Mange får mer tyntvoksende og lysere bryn med årene, meg selv inkludert, men jeg napper i det minste viltvoksende hår, børster de i form og bruker litt farget pomade. Synes ansiktet blir så karakterløst når øyebrynene er nesten usynlige.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #18 Skrevet 5. mai 2023 Mye baggy klær for tiden. Ser ut som noe ala filmen KIDS fra 1995, men med mer midtskille- og brokkolisveiser. Anonymkode: c0f17...48e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå